abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 17 september 2000 @ 10:32:34 #51
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345420
10:30
Leo en Ferdi leggen Kim uit wat er gisternacht allemaal aan de hand was en liggen alweer dubbel van het lachen.
Het begon allemaal met het 'masten'.
Iemand lag tegen de dekens te kloppen alsof 'ie aan het masturberen was.

Koos verdwijnt de badkamer in. Hij kijkt lichtelijk geïrriteerd. Een halve minuut later komt 'ie weer terug en neemt plaats op de bank.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_345422

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 10:52]

Admin zondag 17 september 2000 @ 10:38:10 #53
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345424
10:35
Koos ziet er moe uit..

De bewoners vragen zich af hoe laat het is. Leo denkt dat het rond een uur of 7 is. Kim is het daarmee eens. Koos denkt van niet, want 'op zondag maak je iemand niet om 7 uur wakker'.

Admin zondag 17 september 2000 @ 10:50:52 #54
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345428
10:47
Kim krijgt complimenten over haar pantoffels. Kan niet zien wat voor 'toffels het zijn, maar Kim weet wel te melden dat ze ontzettend warm zijn.

Bianca en Ferdi hebben het over Australië. Ferdi heeft in hetzelfde plaatsje als Bianca gezeten. Zat in een hotel met alleen maar Nederlanders.

Niemand maakt vooralsnog aanstalten om aan het ontbijt (inmiddels bijna lunch) te beginnen.

Georgie, Robin, Annet, Hieke en Jolanda zijn buiten en doen gymnastiekoefeningen.
Georgie trekt zich een paar maal op aan het klimrek. Verder is niet echt te zien wat er buiten gebeurt.

zondag 17 september 2000 @ 10:59:15 #55
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345430
10.50 - 10.55
Er wordt gepraat over de aantrekkingskracht van Aboriginals: 'die mensen zijn ZO lelijk joh! Die kinderen zijn nog wel cute, maar als ze ouder worden, zoooon neus. Logisch dat die mensen geen werk hebben: die kan je niet achter de receptie zetten. Dat ziet er niet uit.' Dit alles uit de mond van Ferdi. Koos kijkt zwijgend toe. Bianca gaat misschien haar aborigial-foto's laten zien, want die heeft er vijf maanden tussen gezeten.
The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
  Admin zondag 17 september 2000 @ 10:59:17 #56
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345431
10:53
Ze hebben het over verre landen. Op de Fiji eilanden houden vrienden elkaars hand vast op straat. Bianca weet te melden dat de mannen daar ontzettend groot zijn en dat het heel bizar is om te zien hoe twee van die bomen van kerels hand in hand naar de supermarkt lopen...

Ferdi heeft het over het volkslied van nieuw-zeeland. Schijnt ook bizar te zijn. De mensen staan op en springen en roepen BOEJAKA BOEJAKA (?!?!)

Kim zit er een beetje verveeld bij. Koos probeert zich met het gesprek te bemoeien, maar die is waarschijnlijk nog nooit buiten Nederland geweest.

zondag 17 september 2000 @ 11:02:33 #57
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345437
11.05
Wie ligt daar nou zo stoer oefeningen te doen op de grond in de huiskamer?
The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
  zondag 17 september 2000 @ 11:05:56 #58
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345444
11.08
Het lijkt of Kim het even moeilijk heeft. Ze kijkt triest zo af en toe, leest iets wat op een enveloppe staat, en kijkt dan nog triester. En: was Koos nou aan het opruimen, of zijn spullen aan het inpakken?

Verder worden er nog steeds vakantieverhalen verteld, door Ferdi en Bianca. Kim zit erbij te gapen, niet normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:07]

zondag 17 september 2000 @ 11:06:42 #59
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_345446
Volgens mij Georgie die sit-ups probeert te doen. Hij komt ongeveer 6 centimeter van de grond. Hij probeert gewoon indruk te maken.

Kim lijkt inderdaad nogal moe. Het was een foto van een Jeep die ze aan het bekijken waren. Foto van Bianca geloof ik. Kim lijkt soms met ogen open te slapen

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 11:08]

pi_345449
11:09

Ze bespreken waar het hout moet liggen, zodat het 's nachts niet nat wordt.

Admin zondag 17 september 2000 @ 11:12:39 #61
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345450
11:10
Leo draagt voor de vierde achtereenvolgende dag zijn stichting aap shirt. Hieke en Jolanda plunderen de koelkast.
Er wordt geopperd om wat hout te hakken nu het nog droog is. Je weet nooit wanneer het weer gaat regenen.

Annet mompelt iets over spitskool. Jolanda denkt meer aan prei door de salade.

Leo heeft z'n shirt uitgedaan en loopt nu in z'n grijze hemd rond.

Op de achtergrond hoor ik Kim zeggen dat haar 'toffels van South Park zijn. Kenny om precies te zijn.

zondag 17 september 2000 @ 11:22:49 #62
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_345458
Hieke doet het haar van Annet. Annet zegt dat ze haar haar maar 2 keer per week gaat wassen. Ze zit bij de keukentafel. Robin vertelt ze niet te dicht bij de tafel moeten gaan zitten. Hij wil geen haar in z'n eten.

Annet rookt onderwijl. Dus binnen. Zoveel mensen roken niet in de groep. Vraag me af of dit nog conflict gaan opleveren.

zondag 17 september 2000 @ 11:33:26 #63
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345464
11.32
Leo en Robin zitten in de tuin te praten over de wielrencarriere van Robin. ALs ik het goed begrijp is Robin bijna kampioen geweest. Later weer zegt hij: 'ik was was wel goed, maar net niet goed genoeg'.

11.34
Robin zegt dat hij ipv wielrennen nu wel de politie zou willen. Leo ziet hem dat wel doen.

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:34]

zondag 17 september 2000 @ 11:36:48 #64
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345467
11.35
We zaten er al op te wachten: ze hebben het over de stemmetjes die Leo doet. Robin is erg onder de indruk. Al snel gaat het ook over de stemmetjes die Edwin Evers doet. Volgens Robin kan Leo dat zo overnemen. Leo geeft toe er veel voor te oefenen.

Wacht, volgens mij haal ik wat namen door elkaar. Help me!

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:38]

zondag 17 september 2000 @ 11:43:24 #65
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345470
11.45

Een van de mannen voert de kippen. Ik zie op 2 stream nu hetzelfde beeld, maar de ene loopt drie minuten achter op de andere, of zoetis. Heel weird. Ik zie alles twee keer gebeuren.

11.50
Men ontbijt met zijn allen. Er wordt gepraat over het feit dat er mensen achter de muren zitten die je niet kent. Een van mannen (volg niet wie het zegt) heeft gepraat met ene Marcel 'die ik helemaal niet ken'. Zouden cameramensen toch weer in gesprek raken met de bewoners? Ik dacht dat ze dat vorig jaar verboden was.. En hoe weten ze dan zelfs namen?

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:48]

pi_345478
er wordt ontbeten.....Koos uit zijn irritatie's.....maar waar is Ali?
  zondag 17 september 2000 @ 11:54:29 #67
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345479
11.52
Eerste duidelijk uitgesproken conflict:

Koos spreekt tijdens het ontbijt iedereen toe over zijn slaapproblemen, omdat iedereen 's nachts zo'n herrie maakt. Hij heeft de DBK beloofd dat hij het er nog even over zou hebben. Hij geeft aan ook 'seksuele verhalen te kunnen vertellen, daar gaan jullie oren van klapperen'. Maar als de humor platvloers wordt, heeft hij er moeite mee. Een van de mannen voelt zich duidelijk aangevallen en vindt dat ze niet met iets hoeven op te houden om dat een van de bewoners het niet leuk vindt.

Koos geeft aan dat als het zo doorgaat, dat hij het echt niet volhoudt. Op een andere kamer gaan liggen (voorstel van Jolanda) zal volgens Koos niet helpen.

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:55]

zondag 17 september 2000 @ 11:54:45 #68
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_345480
Ali zit naast Koos. Zit achter z'n rug de gek met hem te steken. Koos probeert heel redelijk te vertellen wat hem dwars zit. Maar de stemming bij de rest is giechelig en bij Ali dus ronduit irritant.

11.54
Leo vraagt het woord. Zegt dat Koos niet voor niks naar DBK is gegaan. Ali blert er doorheen. Leo zegt dat hij z'n mond moet houden. Dat hij altijd overal doorheen praat. Ali vindt dit niet leuk. Zegt dat het zo niet door moet gaan, anders gaat hij weg.

Zegt nu dat hij alleen bepaald waar hij zelf slaapt. Hij gaat of in de tuin of op de bank slapen, en de rest kan het bekijken.

Leo zegt dat het eigenlijk een klein probleem.

Ali zegt nu dat hij na 2 dagen Koos door en door kent. Hij weet z'n probleem. Koos heeft z'n nachtrust nodig. Daar moet de rest respect voor hebben.
*ed. note* Ik herinner met Ali gisternacht met het hoogste woord.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 11:59]

zondag 17 september 2000 @ 11:59:18 #69
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345486
11.58
De stemming wordt nu ronduit geirriteerd. Iedereen bemoeit zich ermee: mensen moeten elkaar laten uitpraten, maar niemand doet dat ondertussen. Ali geeft aan dat er vanaf nu niet meer gelachen zal worden, en hij slaapt vanaf nu wel in de tuin.
pi_345488
Ali zegt een beetje geirriteerd dat hij dan wel buiten en in de woonkamer slaapt en dat de anderen hun gang dan maar moeten gaan...probleem opgelost. Echter daar is de groep niet mee eens.
  zondag 17 september 2000 @ 12:10:35 #71
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345497
12.09
Met Koos gaat het wel weer, hij kan weer lachen. Ali voelt zich nogal aangesproken (of doet alsof). Hij zit in ieder geval al een hele tijd met zijn handen onder zijn kin voor zich uit te staren. Het lijkt alsof hij moeite doet om niet te lachen.

12.14
Jolanda praat met Ali, en zegt tegen hem dat hij beter moet luisteren naar Koos, en het minder over zichzelf moet hebben. Ali staat boos op en zegt dat hij dan wel vertrekt uit het huis, als ik het goed begrijp. Geluid valt steeds weg.

[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 12:16]

zondag 17 september 2000 @ 12:16:43 #72
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_345502
12:12
Jolanda zegt tegen Darius dat hij gesprekken nogal naar zichzelf toe wil halen. Ook bij Koos, Darius ging door over hoe Darius zich voelde, en dat hij toen niet meer luisterde naar Koos.

Darius : ik nie luistere naar Koos?
Laat maar, in de echte wereld zouden wij nooit vrienden zijn. Dat had ik meteen al gezien. Ik mag jou niet zo.

Darius verlaat de eetkamer

Jolanda : nou, dat weet hij iig 1 iemand die hij moet nomineren.

Trouwens.. KIM ROOKT.. fout hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 12:20]

Admin zondag 17 september 2000 @ 12:18:40 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345506
12:08
Ali heeft al minutenlang zijn mond niet open gedaan en kijk ERRUG sjacherijnig. Koos (zo te zien) geeft hem een klopje op z'n schouder en z'n hand en iemand zegt 'relax, shit happens'.
Ali knikt wat maar trekt z'n mond nog steeds niet open. Z'n kop staat op onweer.

12:11
Ali kan z'n mond niet langer houden en meldt dat 'ie het zo erg vindt voor Koos en dat het hoofdzakelijk bij hemzelf vandaan komt.
Iedereen is het met hem oneens omdat hij niet de enige was.

Ali vindt wel dat als hij moet veranderen dat hij dan zichzelf niet is.
Ali vindt 't trouwens: "Geen probleem. Mij krijg je niet klein.."
Hij richt zich tot Jolanda: "Jolanda, jij vindt dat ik veel te vaak aan het woord ben".
Jolanda vindt alleen dat hij heel vaak in herhaling valt.
"Ik geloof wel dat je zo bent, maar je wilt jezelf ZO neerzetten terwijl als je één keer zegt ik ben zo en zo dan weten wij het ook wel. Maar je draait het meteen naar jezelf, en dan doe ik wel dit en dat, maar je luistert helemaal niet meer naar wat Koos zegt..."

Ali: "Laat maar gaan.. In het echt had je toch ook nooit een vriendin van me kunnen zijn. Denk dat ik zo wel duidelijk ben"

Koos: "Eergisteren zit je nog op te schrijven dat we twaalf vrienden zijn"
Jolanda: "Nou, dan weet je in ieder geval al één persoon die je moet nomineren"

Ali loopt boos de woonkamer in. Desiree vindt niet dat Ali dat op die manier had kunnen zeggen. Jolanda is toch zichtbaar aangeslagen door Ali's woorden.

Koos: "Niet huilen nou he ?"
Jolanda: "Nee joh"

Koos wrijft even over haar schouder.

Admin zondag 17 september 2000 @ 12:21:47 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345510
12:20
Annet is bij Ali gaan zitten. Kan helaas niet horen waar ze het over hebben.

Koos z'n favoriete spel is rummikub, mocht het iemand boeien.
Koos meldt trouwens dat 'ie altijd verliest en daar niet tegen kan. Koos kan dus niet tegen zijn verlies...

zondag 17 september 2000 @ 12:25:06 #75
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345513
Waarom wordt Ali Darius genoemd? Heb ik dat even gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')