abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_345270
1:35

En nu staat Ali buiten te staan.... (sterretjes kijken) Zou ie verliefd zijn op Kimmetje ?????

pi_345271
01:35
Heb weer beeld, zie de tuin met daarin Ali. Hij hangt een beetje tegen het hek aan te hangen....(in onderbroek en overhemd)

01:37
Ali is weer naar binnen en neemt plaats bij Leo in de woonkamer....de irritaties zijn begonnen

pi_345275
Leo en Ali hebben behoorlijk wat lol met z'n tweeen in de woonkamer, kan niet precies volgen waar het omgaat

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 01:45]

zondag 17 september 2000 @ 01:51:25 #29
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_345281
1.51uur

Ali en Leo gaan terug naar de slaapkamer en barsten meteen in lachen uit. Ali gaat op de gang staan om uit te lachen. "Die is rijp voor een inrichting", mompelt Koos.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_345283
1:49
Leo is naar bed. Wederom een hoop gelach, gaat over het masteren van Ferdi.

1:57

Zitten nog steeds te giebelen...je zal er 100 dagen mee moeten slapen

Koos is nu echt kwaad, zegt als dit zo door gaat dat hij naar de dagboekkamer gaat en dat hij dan vrijwillig weggaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 01:59]

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
  zondag 17 september 2000 @ 02:00:26 #31
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_345288
1.59 uur

Mot in de tent. Robin en Koos discussiėren met Ali omdat ie z'n bek niet kan houden. Koos stapt morgen naar de dagboekkamer, kondigt ie aan, want dit houdt ie niet vol. Koos vindt het lastig om als spelbreker te worden gezien. Koos zegt tegen Ali: "Tien keer dezelfde mop vertellen, dan is ie niet leuk meer."

2.02 uur

Ali zegt: "Dan ga ik wel buiten slapen, dat ben ik gewend." Robin zegt dat Ali niet zo dramatisch moet doen. Desiree mompelt er af en toe ook tussendoor, kan 'r niet verstaan.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 02:02]

pi_345289
02.03

Koos heeft net gezegt dat hij als eerste vrijwillig weg gaat als het zo door gaat. Koos wil slapen en Ali blijft maar slap lullen en 10 keer dezelfde grap. Ali wil buiten slapen maar de groep wijgerd dat ook weer. Koos gaat in ieder geval morgen naar de dagboekkamer om aan te geven dat hij die grappen ZAT is.

Koos sliep bijna maar Georgie klopte op de deur en toen schrok Koos wakker.

Ali ligt nu (terrecht) in de tuin!!

Dat het nog zo leuk kan zijn midden in de nacht

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 02:04]

zondag 17 september 2000 @ 02:04:11 #33
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_345291
2.04 uur

Leo oppert dat ze de stemmetjes niet hadden moeten doen omdat ze daar zo melig van zijn geworden. Koos vindt dat onzin. Hij is net even naar de wc. Robin doet nu hetzelfde, Ferdi smeert 'm ook. Ze hebben het er maar druk mee.

2.06 uur

Desiree vindt de hele situatie 'wel leuk'. Ferdi zegt dat het er elke nacht zo aan toegaat. Ze praten over ALi, die buiten ligt. De verwachting is dat ie binnen 5 minuten terug is.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 02:05]

pi_345292
En ja hoor...waar de meeste streamers al op zaten te wachten de uitbrander van Koos....hij is het nu echt zat, maar geeft tegelijkertijd aan het niet leuk te vinden dat hij de spelbreker van het stel moet zijn...hij baalt ervan dat hij het zat is.

Ali geeft aan dan wel buiten te gaan slapen en loopt met z'n boedeltje onder zijn arm richting deur. Er klinken veel protesten van de anderen.
Ali: "Ik slaap wel vaker buiten...laat me maar.." "Ik slaap overal"

Robin houdt met alle geweld Ali tegen en snapt niet waarom er zo dramatisch gedaan moet worden.

Het hele huis is in rep en roer en het merendeel is het bed uit.
Desiree: "Ik vind dit wel leuk"
Koos: "Maar jij wou toch ook slapen"
Desiree: "ja..maar vindt het wel leuk"

Ali is inmiddels vertrokken uit de slaapkamer.... Er wordt nog een laatste opmerking geplaatst voor dat de zoveelste poging tot slapen wordt ondernomen.
"Wie nu nog wat zegt, gaat in z'n nakie buiten slapen"

pi_345298
2:08

Ali schijnt echt buiten te slapen volgens Ferdi, cam 4 staat wel op de tuin gericht, maar kan niet zien of hij er ligt.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
pi_345299
De slaapkamer is stil....(zou het dan eindelijk lukken ??
pi_345301
het lijkt te lukken, tis nog steeds stil...
er is maar een camera actief, die in de slaapkamer van de heren...

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy op 17-09-2000 02:18]

Admin zondag 17 september 2000 @ 02:34:14 #38
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345313
02:33
Het is nog steeds stil in de slaapkamer, maar in het tweepersoonsbed ligt iemand behoorlijk te woelen zo nu en dan. Of het Desiree of Ferdi is is onduidelijk.
Ik wacht nog even met naar bed gaan voor het geval iemand besluit Ali uit de tuin te halen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 17 september 2000 @ 02:57:12 #39
5900 HJ
en toch is het leuk
pi_345333
02.57
Voor het geval jullie denken iets te missen: nee, het is nog steeds vredig in het bb-huis. 1 cam op de tuin (donkere vlekken, zou Ali daar liggen?) een andere op volgens mij de mannen slapenkamer. Ik hoor iemand diep en met korte stoten in en uit ademen. Als je daar de hele nacht naast moest slapen! Het lijkt wel een schorre kraai.

Af en toe beweging, iemand draait zich om, gebeurt ook op de donkere tuincam. Het lijkt allemaal of slapen, maar of ze ook echt allemaal in dromenland zijn? Lijkt me lastig met dat irritanten geluid. Hopelijk wordt er zo een wakker.

The internet is an unpredictable place, which still doesn't work the way it does in movies
  zondag 17 september 2000 @ 03:57:51 #40
1343 BamBam
make music not war
pi_345353
3:55 nog steeds raar gehijg....saaie nacht
It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
pi_345355
04:19 Een vd heren praat in z'n slaap:
ah ships, vogel...vogel

Helaas niet te horen wie het was

"I have a bad feeling about this"
pi_345361
Ook gehoord ja.

Verder gebeurt er helemaal niks, iedereen slaapt, er ligt iemand flink zwaar te ademen, soms te smakken en snurken zelfs. Met enige regelmaat wordt er flink gewoeld ook. Wie het is kan ik niet zien, is het allemaal te donker voor.

zo, dit vat iig de laatste dikke anderhalf uur wel weer samen...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_345371
Het geronk is de laatste tijd wat afgenomen, maar dat zal waarschijnlijk komen doordat het hele bos al omgekapt is. Djezus wat een gesnurk zeg, ons aller admin ted is er niks bij

Alles en iedereen slaapt nog steeds, ik ga dat nu ook maar eens even doen. Verslaze daluk...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Admin zondag 17 september 2000 @ 09:37:51 #44
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345394
09:35
De stem:
"Goedemorgen bewoners, het is tijd om op te staan..."

De heren maken niet echt aanstalten om uit de veren en in de benen te komen..

Admin zondag 17 september 2000 @ 09:44:12 #45
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345398
09:39
Leo klimt als eerste uit bed en verdwijnt de slaapkamer uit. Stream 1 en twee blijven stug in de herenslaapkamer dus zien we niet wat Leo zoal doet en of Ali al wakker is..

09:45
Een van de dames (kan niet goed horen wie) maakt een van de heren (kan nog steeds niet goed horen wie) wakker.
"Good morning this is your wake-up call"
"Ja, doet dat maarrruh..." en toen viel het geluid uit. De man klonkt NIET geamuseerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 09:45]

pi_345400
Jeempie, morgen ze op zondag niet eens uitslapen?
  zondag 17 september 2000 @ 10:03:00 #47
215 misterDre
Paint it black!
pi_345404
9:55

Koos heeft slecht geslapen en daardoor last van zijn rug.
Koos zit met de vrouwen op de bank en zegt dat hij overweegt om op te stappen. De vrouwen proberen het uit zijn hofd te praten en bieden hem aan bij hun op de kamer te komen liggen.
Koos stemt toe maar blijft knorren....

Admin zondag 17 september 2000 @ 10:06:39 #48
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345406
10:03
Heb verder nog niemand uit bed zien klimmen, maar er wordt zojuist wel heel kort een lichtje ontstoken.
Ferdi en Desiree zijn wakker. Ferdi ligt op het ene tweepersoonsbed, Desiree ligt buiten beeld en dus NIET naast Ferdi. Ferdi kijkt waar de camera's naar gericht zijn.

Desiree: "Volgens mij zijn ze op de deur gericht"
Ferdi: "Nou, die zijn gewoon op onze KOP gericht hoor, de hele nacht al..."

De bedden schijnen niet lekker te liggen. Er wordt door zowel Ferdi als Desiree over geklaagd.

Desiree en Ferdi verlaten de slaapkamer...

Admin zondag 17 september 2000 @ 10:08:23 #49
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345408
10:08
De bewoners zijn zich allemaal een beetje aan het opfrissen. Jolanda scheert haar benen onder de douche...

Desiree heeft nog steeds lst van d'r arm na de wespensteek.
Ze vraagt of Ali nog buiten heeft geslapen. Iemand meldt dat 'ie er nog steeds ligt en ze verdwijnt meteen naar buiten.

Jolanda gaat zich twee keer douchen. Hieke is hetzelfde van plan en is daar nogal enthousiast over.

Kim doet inmiddels haar haar.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 10:12]

Admin zondag 17 september 2000 @ 10:21:53 #50
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345417
10:15
Hieke staat samer met Jolanda onder de douche en doet Jolanda's rug. Er wordt behoorlijk gekreund dat ze het lekker vindt ?
Bianca, die net nog even haar spieren losgooide, verdwijnt de woonkamer in en zegt dat de anderen maar beter even kunnen wachten.

Ali heeft inderdaad in de tuin liggen slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 10:22]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')