01:37
Ali is weer naar binnen en neemt plaats bij Leo in de woonkamer....de irritaties zijn begonnen
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 01:45]
Ali en Leo gaan terug naar de slaapkamer en barsten meteen in lachen uit. Ali gaat op de gang staan om uit te lachen. "Die is rijp voor een inrichting", mompelt Koos.
1:57
Zitten nog steeds te giebelen...je zal er 100 dagen mee moeten slapen ![]()
Koos is nu echt kwaad, zegt als dit zo door gaat dat hij naar de dagboekkamer gaat en dat hij dan vrijwillig weggaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 01:59]
Mot in de tent. Robin en Koos discussiėren met Ali omdat ie z'n bek niet kan houden. Koos stapt morgen naar de dagboekkamer, kondigt ie aan, want dit houdt ie niet vol. Koos vindt het lastig om als spelbreker te worden gezien. Koos zegt tegen Ali: "Tien keer dezelfde mop vertellen, dan is ie niet leuk meer."
2.02 uur
Ali zegt: "Dan ga ik wel buiten slapen, dat ben ik gewend." Robin zegt dat Ali niet zo dramatisch moet doen. Desiree mompelt er af en toe ook tussendoor, kan 'r niet verstaan.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 02:02]
Koos heeft net gezegt dat hij als eerste vrijwillig weg gaat als het zo door gaat. Koos wil slapen en Ali blijft maar slap lullen en 10 keer dezelfde grap. Ali wil buiten slapen maar de groep wijgerd dat ook weer. Koos gaat in ieder geval morgen naar de dagboekkamer om aan te geven dat hij die grappen ZAT is.
Koos sliep bijna maar Georgie klopte op de deur en toen schrok Koos wakker.
Ali ligt nu (terrecht) in de tuin!!
Dat het nog zo leuk kan zijn midden in de nacht
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 02:04]
Leo oppert dat ze de stemmetjes niet hadden moeten doen omdat ze daar zo melig van zijn geworden. Koos vindt dat onzin. Hij is net even naar de wc. Robin doet nu hetzelfde, Ferdi smeert 'm ook. Ze hebben het er maar druk mee.
2.06 uur
Desiree vindt de hele situatie 'wel leuk'. Ferdi zegt dat het er elke nacht zo aan toegaat. Ze praten over ALi, die buiten ligt. De verwachting is dat ie binnen 5 minuten terug is.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 02:05]
Ali geeft aan dan wel buiten te gaan slapen en loopt met z'n boedeltje onder zijn arm richting deur. Er klinken veel protesten van de anderen.
Ali: "Ik slaap wel vaker buiten...laat me maar.." "Ik slaap overal"

Robin houdt met alle geweld Ali tegen en snapt niet waarom er zo dramatisch gedaan moet worden.
Het hele huis is in rep en roer en het merendeel is het bed uit.
Desiree: "Ik vind dit wel leuk"
Koos: "Maar jij wou toch ook slapen"
Desiree: "ja..maar vindt het wel leuk"
Ali is inmiddels vertrokken uit de slaapkamer.... Er wordt nog een laatste opmerking geplaatst voor dat de zoveelste poging tot slapen wordt ondernomen.
"Wie nu nog wat zegt, gaat in z'n nakie buiten slapen"
Ali schijnt echt buiten te slapen volgens Ferdi, cam 4 staat wel op de tuin gericht, maar kan niet zien of hij er ligt.
[Dit bericht is gewijzigd door renaisy op 17-09-2000 02:18]
Af en toe beweging, iemand draait zich om, gebeurt ook op de donkere tuincam. Het lijkt allemaal of slapen, maar of ze ook echt allemaal in dromenland zijn? Lijkt me lastig met dat irritanten geluid. Hopelijk wordt er zo een wakker.
Helaas niet te horen wie het was
Verder gebeurt er helemaal niks, iedereen slaapt, er ligt iemand flink zwaar te ademen, soms te smakken en snurken zelfs. Met enige regelmaat wordt er flink gewoeld ook. Wie het is kan ik niet zien, is het allemaal te donker voor.
zo, dit vat iig de laatste dikke anderhalf uur wel weer samen...
Alles en iedereen slaapt nog steeds, ik ga dat nu ook maar eens even doen. Verslaze daluk...
De heren maken niet echt aanstalten om uit de veren en in de benen te komen..
09:45
Een van de dames (kan niet goed horen wie) maakt een van de heren (kan nog steeds niet goed horen wie) wakker.
"Good morning this is your wake-up call"
"Ja, doet dat maarrruh..." en toen viel het geluid uit. De man klonkt NIET geamuseerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 09:45]
Koos heeft slecht geslapen en daardoor last van zijn rug.
Koos zit met de vrouwen op de bank en zegt dat hij overweegt om op te stappen. De vrouwen proberen het uit zijn hofd te praten en bieden hem aan bij hun op de kamer te komen liggen.
Koos stemt toe maar blijft knorren....
Desiree: "Volgens mij zijn ze op de deur gericht"
Ferdi: "Nou, die zijn gewoon op onze KOP gericht hoor, de hele nacht al..."
De bedden schijnen niet lekker te liggen. Er wordt door zowel Ferdi als Desiree over geklaagd.
Desiree en Ferdi verlaten de slaapkamer...
Desiree heeft nog steeds lst van d'r arm na de wespensteek.
Ze vraagt of Ali nog buiten heeft geslapen. Iemand meldt dat 'ie er nog steeds ligt en ze verdwijnt meteen naar buiten.
Jolanda gaat zich twee keer douchen. Hieke is hetzelfde van plan en is daar nogal enthousiast over.
Kim doet inmiddels haar haar.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 10:12]

Ali heeft inderdaad in de tuin liggen slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 10:22]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |