abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116833341
Hallo,

hoop dat iemand mij advies kan geven. Ik heb momenteel een boxspring (met pocketvering matras) en daarbovenop een memory foam topper. Dit was een hele dure maar nog word ik 's morgens wakker met rugpijn. Nu heb ik een andere topper gezien, goose feather and down matras topper en vroeg me af of het zin heeft om deze bovenop mijn andere topper te leggen? Mijn zusje zegt dat dit niet kan (dat het voor geen meter slaapt als je twee matrassen op elkaar legt...)

Benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft voordat ik weer geld ga uitgeven en er achter komt dat het voor geen meter slaapt...

Dank je wel alvast!

Groetjes Esther
pi_116833398
Mijn boxspring bestaat ook uit 2 gedeeltes, en dat slaapt prima.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_116833474
Toch is een matras geen magische rugprobleem oplosser. Als je de hele dag de verkeerde houding hebt, je werk op een verkeerde manier doet of het op een andere manier slecht belast zul je op elk ander matras met rugpijn wakker worden tot je de oorzaak oplost. Dus, wellicht dat je straks na 7 toppers op elkaar gestapeld te hebben nog altijd rugpijn hebt - misschien denk je dan weer aan mijn tip :+
pi_116833621
Heeft geen zin.

Je kan het beter zoeken in de verkeerde hardheid van je matras denk ik.

Hoe meer dingen je op elkaar stapelt hoe meer je het effect gaat krijgen van een hangmat, het doorzakken.
pi_116833733
Je kunt het toch gewoon proberen?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')