Meul moet gewoon die bal klemmen, ik zie vele lullen: kutpas van van der rijtquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
GodverdommeWillem II vond degraderen door falende keepers zo leuk dat ze erkende faler Meul maar hebben aangetrokken. Nou ze worden niet teleurgesteld.
Het was ook een kutpass, maar een kundige keeper pakt die bal gewoon vastquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meul moet gewoon die bal klemmen, ik zie vele lullen: kutpas van van der rijt
Jammer dat je niet begrijpt waar dit over gaatquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was ook een kutpass, maar een kundige keeper pakt die bal gewoon vast
Ik begrijp hem wel, voor je het weet kneus je je ringvinger.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een grapje voor ingewijden door 422 en het schijnt grappig te zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel, voor je het weet kneus je je ringvinger.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder echte spits zijn alle wedstrijden moeilijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft Feyenoord eigenlijk al moeilijke tegenstanders gehad?
Kiev en Praagquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
+ vitessequote:
PEC Zwollequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |