SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met Stijntje erbij was dit topic er sneller geweest
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Is stijn ajacied4223???"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ja met 5x de post "Ik ben erbij!"quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Met Stijntje erbij was dit topic er sneller geweest![]()
jupquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zie al helemaal voor mij hoe die kleine daar zit, big smile, beker cola in zijn hand en helemaal zweten dat ie geen topics kan openenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
hij is zo blij als een kindquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja met 5x de post "Ik ben erbij!"
oh wacht![]()
Ging hij op Jodenjacht?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Is dat Stijn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
AANVALLUHHHHHHOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Gewoon voor de 0-0 gaan, niks mis mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
RKC doet nog aardig mee tot op heden.![]()
En gezien de statistieken niet eens zo'n gekke prestatie voor RKCquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon voor de 0-0 gaan, niks mis mee.![]()
Ajax wint helaas wel. RKC-Ajax was leuker geweest.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon voor de 0-0 gaan, niks mis mee.![]()
Waarom helaas?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax wint helaas wel. RKC-Ajax was leuker geweest.
Wat boeit Ajax je?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
is ook geen verkeerde ploeg, ze wisten zelfs met 10 man nog te winnen van psvquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
RKC doet nog aardig mee tot op heden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |