SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Gewoon in mijn eigen kamer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jij kijkt lekker naar sport 1 op de televisie bij papa en mama?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Voor een debuut wedstrijd in een nieuwe competitie van het niveau PL zeg ik dat Buttner meer dan goed speelt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Neequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw stream loopt paar jaar achter.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Que?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De voetbalwereld is opportunistisch maar Arsenalfans spannen toch altijd wel de kroon.![]()
Büttner de baas in Manchester?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Baasquote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De voetbalwereld is opportunistisch maar Arsenalfans spannen toch altijd wel de kroon.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Geen foutjes, maar voegt aanvallend ook weinig toe. Dus een 6je.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Aanvallend voegt hij juist veel toe, verdedigend minder tot nu toe.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen foutjes, maar voegt aanvallend ook weinig toen. Dus een 6je.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Büttner speelt goed.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Speelt wel aardig, zijn directe tegenstander kan het niet belopenquote:Buttner crosst heen en weer zonder iemand in zijn rug
paar leuke acties
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Hij is een verdediger, in welk opzicht krijg je dan een 6jequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen foutjes, maar voegt aanvallend ook weinig toe. Dus een 6je.![]()
![]()
he watquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen foutjes, maar voegt aanvallend ook weinig toe. Dus een 6je.![]()
![]()
Mooi. Die Evra speelt kut de laatste tijd, dus hopelijk laat hij Büttner een tijdje staan. Hebben we gelijk een linksback voor Nederland.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echt goed. Verdedigend en aanvallend doet hij echt goed mee.![]()
Lineker tweette datquote:
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: