Heb de hele dag voorzichtig gedronken en gegeten zodat ik geen pijpmond zou krijgenquote:
Te hard gemuild?quote:
niet leverbaar. gelukkig ghehequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
En Fantasy Fire voor 5 euro op bol.com. Na al die moeite.
quote:
Wacht maar, je ziet hem vanzelf een keer in de kruidvat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
niet leverbaar. gelukkig ghehe
Ja hahaquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 01:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja haha. Vlak voor sluit deed ik iets raars en nu heb ik een spier verrekt in mijn nek
Ik kan niet meer zo ver naar links kijken. Ach, boeien. Ik ben nu eenmaal een kneus.quote:
Haha, dat gevoel ken ik zooo goed!quote:Op zondag 16 september 2012 01:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zo ver naar links kijken. Ach, boeien. Ik ben nu eenmaal een kneus.
quote:Op zondag 16 september 2012 01:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat gevoel ken ik zooo goed!
Veel!quote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ha toevallig Kip! Ik zit net Helmers te bekijken op hun site.
Hoeveel lakjes gaan er in 1 Helmer?
Hehequote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef Mirjam het volgende:
Een een half uurtje fietsen op de hometrainer en na 10 minuten bijna flauwvallen omdat blijkt dat je op de sportschool een stuk meer bescheiden fietst
Ach, weer tien minuten in de pocket zullen we maar denken
Beetje stom welquote:
Rustig opbouwen is goed.quote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Beetje stom wel
Maargoed, dan pak ik het gewoon anders aan en probeer iedere fietskeer een minuut langer.
Opbouwen ftw.
ik ook!quote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook naar de ikea geweest vandaag. Gelukkig was het niet druk.
Loller. Ik was er ook echt rond 3 uur 's middags. Topdruktequote:
Same!!!quote:Op zondag 16 september 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Loller. Ik was er ook echt rond 3 uur 's middags. Topdrukte.
ZOMG weer een gefaalde micromeetquote:
ALLES BACKUPquote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
DIE SWATCHAHOLIC HEEFT EEN BACKUP CAMERA
DAT MENS HEEFT ECHT EEN ZIEKTE
Lasagne.quote:
No shitquote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
DIE SWATCHAHOLIC HEEFT EEN BACKUP CAMERA
DAT MENS HEEFT ECHT EEN ZIEKTE
Het was inderdaad wel érg druk ja, maar met wat handig planwerk qua winkelroute waren we om 2 uur de winkel in en voor 3 uur nog de winkel uitquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook naar de ikea geweest vandaag. Gelukkig was het niet druk.
WEL HET DUBBELE MAKEN STEL DAT HET OPGAATquote:
quote:
ja en datquote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEL HET DUBBELE MAKEN STEL DAT HET OPGAAT
JONGE IK GA ETEN DUS IK MAAK SOWIESO HET DUBBELE!quote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEL HET DUBBELE MAKEN STEL DAT HET OPGAAT
quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef Mss het volgende:
[..]
JONGE IK GA ETEN DUS IK MAAK SOWIESO HET DUBBELE!
van lasagne?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop