ik voel je, gelukkig ben ik nu weer ondereeg naar huisquote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik verdoe mijn tijd vandaag op school.
Weet je ook eens hoe ik mij voelquote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik verdoe mijn tijd vandaag op school.
mag ik langskomen? :$:$:$$::$quote:Op maandag 17 september 2012 09:11 schreef Flippiee het volgende:
Vandaag officiele kontknijpdag._!!!
ik zie het probleem nietquote:
jij bent een probleem ;squote:
ben je aan het skwatten ;$ ;$quote:Op maandag 17 september 2012 11:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werk aan een vrouwenkontje :$ :$
Nu niet maar wekelijks doe ik wel een paar sessies ja :$quote:Op maandag 17 september 2012 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je aan het skwatten ;$ ;$
Oefff ;$quote:Op maandag 17 september 2012 11:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niet maar wekelijks doe ik wel een paar sessies ja :$
Uft die puftquote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
wietparkiet likt een tiet XD
maar jij mag mee rijden :$;$quote:
Fucking nicequote:Op maandag 17 september 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Flipsels
Ronaldo doet sowieso mee tegen Ajax als ie geen blessure heeft
Zeg dat hij zich moet gaan verdiepen in OSX of linuxquote:Op maandag 17 september 2012 12:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Die gast zeurt altijd over windows
quote:Op maandag 17 september 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
Hoppa te verdiept in www.treinflirt.nl en ik vergeet om trein uit te stappen. Fml.vooral omdat ik naar mijn werk moet.
Hoppa te verdiept in www.treinflirt.nl en ik vergeet om trein uit te stappen. Fml.vooral omdat ik naar mijn werk moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |