Ze krijgt geen alert.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
quote alert is leuker dan de spytool.
Ik dacht eerst ook dat ze fake wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het maakt haar best wel fake
Autismequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar serieus nemen.
Zou mij niets verbazen als ze ook daadwerkelijk een kloon is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het maakt haar best wel fake
Jajaquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Als ik ze tenminste niet ken. Ik praat nooit slecht over mijn g's.
Ze is toch niet gequote?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als mensen die alert aan hebben staan.
Zoals Paul, die moet je de ruimte geven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje autisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk t ook eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als ze ook daadwerkelijk een kloon is.
Juicyhil nog meer ruimte xdquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Paul, die moet je de ruimte geven.
* wietparkiet Slaat snowbells op haar neus en wijst haar naar de hoek met de harde worden, in de hoek kuthondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |