Superleuk, maar het is nog wat handiger als je er een apart topic voor aanmaaktquote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.babyolifantje.nl/webcam-1
AS geboorte olifant , Dierentuin Amesfoort!
Ja geen idee hoe dat hier gaatquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Superleuk, maar het is nog wat handiger als je er een apart topic voor aanmaakt![]()
Het bereik binnen dit topic is wat beperkt
quote:Op maandag 17 september 2012 16:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat hier gaat
In zoverre dat hij gisteren nog wat andere smurrie at.quote:
Oma heeft dus weer haar stinkende best gedaan. Onderschat het niet hoor, als zij de "ping" niet hoort heeft hij kouwe bami.quote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef pullup het volgende:
ik categoriseer de smurrie die hij vanavond op zijn bordje had zo op het blote oog tot de familie der diepvries bamiachtigen.
Ik heb het vermoeden dat hij zelfs dat toch niet gaat merkenquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma heeft dus weer haar stinkende best gedaan. Onderschat het niet hoor, als zij de "ping" niet hoort heeft hij kouwe bami.
Het zou inderdaad kunnen dat Oma hem al lang geleden wijsgemaakt heeft dat bami koud gegeten dient te worden. Dan weet hij gewoon niet beter.quote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat hij zelfs dat toch niet gaat merken
Dan weet ik hoe het komt als ze verliezenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom heeft-ie geen Ajax-shirt aan?
Dat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed idee. Zondag bijvoorbeeld, door de voltallige selectie bij opa thuis. Want ze komen toch al naar Den Haag. Zou wel leuke streams opleveren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat ze Opa moeten ontslaan als Ajax-supporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |