Typisch vond mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef Dimens het volgende:
Ik open Facebook en ik zie meteen Typisch tussen voorgestelde vrienden staan.
Fuck jullie allemaal. Ik heb niet eens gezocht.
jij zit zeker op cu2nightquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik gebruik nog altijd Cu2.. hyves
Die stonden dan ook bij Mono jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond jou ook.
Ik kon je herkennen aan de foto's met een rolstoel.
Kun jij vanaf iemand zijn profiel een adres aflezen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan weet ik tenminste waar ik de bos rozen naar toe moet sturen
Oh he's special allrightquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze man is de enige FOK!er die ik zelf op feestboek heb toegevoegd, hij is speciaal
Is ook niet zo heel lastig hoorquote:
Die's overduidelijk, vooral die foto van hem in de sociale werkplaatsquote:
Knijpers maken is lastig wanneer je een kapotte hand hebtquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die's overduidelijk, vooral die foto van hem in de sociale werkplaats
Uitzoeken vanaf welk IP je het meest inlogt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun jij vanaf iemand zijn profiel een adres aflezen?
Nee, maar meeste mensen gebruiken voor + achternaam.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun jij vanaf iemand zijn profiel een adres aflezen?
Nee, ik zit nu in je DigiD.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:25 schreef Typisch het volgende:
Is mijn profiel eigenlijk een beetje afgeschermd?
Totaal niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:25 schreef Typisch het volgende:
Die van mij wel als het goed isquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:25 schreef Typisch het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:27 schreef Beach het volgende:
Dientje heb jij ook weleens het gevoel alsof er één van je ballen gedraaid zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |