ik zie hem ook nog hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:31 schreef Typisch het volgende:
Nu kunnen alleen mijn matties en smaatjes mijn timeline zien volgens mij.
verwijder ze gewoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
Hoe kan je instellen dat je ouders amper wat zien van je facebook?
Wat komt er dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef Typisch het volgende:
Het dodelijke uurtje van de week is weer begonnen, wachten.
Zorgen dat ze je Facebook niet hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
Niks bijzonders, maar dan heb ik weer wat te doen en ga ik op stap.quote:
Ja want je ouders moeten alles van je weten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan worden ze boos 'je hebt toch niks te verbergen'
Er is een mogelijkheid om een groep aan te maken in privacy ofzo en die af te schermen voor bepaalde berichtgeving. Ik weet niet precies hoe kb (klinkerbotsing) weet dat welquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
dan zeg je ''nee'' en laat je je tieten zien. werkt vastquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah zo, baasquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks bijzonders, maar dan heb ik weer wat te doen en ga ik op stap.maar pas om half 9 afgesproken dus nu wachten.
'ik heb inderdaad niets te verbergen dus hoef ik jullie niet op facebook'quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
een afkorting gebruiken en dan de betekenis erbij tussenhaakjes typenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid om een groep aan te maken in privacy ofzo en die af te schermen voor bepaalde berichtgeving. Ik weet niet precies hoe kb (klinkerbotsing) weet dat wel
ditquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
een afkorting gebruiken en dan de betekenis erbij tussenhaakjes typen![]()
Ja omdat sommige sukkels denken bij kb aan krullenbolletje en niet aan klinkerbotsing. Dus verduidelijking voor sommige sukkels.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
een afkorting gebruiken en dan de betekenis erbij tussenhaakjes typen![]()
ik dacht aan kilobytes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja omdat sommige sukkels denken bij kb aan krullenbolletje en niet aan klinkerbotsing. Dus verduidelijking voor sommige sukkels.
kb = klinkerbotsingquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja omdat sommige sukkels denken bij kb aan krullenbolletje en niet aan klinkerbotsing. Dus verduidelijking voor sommige sukkels.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef Snowbells het volgende:
De tijd toen ik nog geen facebook had.
Niet voor iedereen hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kb = klinkerbotsing
krul = vanzelfsprekend
Ik doe er zo weinig mee dat er dan eigenlijk niets verandertquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef Snowbells het volgende:
ik had pas feestboek toen ik 17 was, hoe baas.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef Snowbells het volgende:
die zijn domquote:
Je bent nu 17 zekerquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had pas feestboek toen ik 17 was, hoe baas.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:36 schreef Dimens het volgende:
Snow. Is de eerste letter van de naam van je pa een a?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |