quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Snowbells het volgende:
'Is dat echt een tattoo of geverfd????'
mijn god sommige posts
Kun jij dat herkennen? Volgens mij heb jij ook wel een kutleven of niet? Kan me niet herinneren dat jij ooit een vrolijke/positieve post hebt gemaakt hier ..quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat heb jij een ongelooflijk kutleven zeg
te vaakquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Kan me niet herinneren dat jij ooit een vrolijke/positieve post hebt gemaakt hier ..
Word je dan geholpen of zeiken ze je af van ga googlen kut noob etc? Op tweakers word je vaak afgemaaktquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef Snowbells het volgende:
Meeste topics maak ik meestal in DIG als mijn laptop loopt te kloten.
Meestal verschijnt Dimens in die topics, dus niet van google kut noob maar wat is er?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Word je dan geholpen of zeiken ze je af van ga googlen kut noob etc? Op tweakers word je vaak afgemaakt
Dimens is een goede jongenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meestal verschijnt Dimens in die topics, dus niet van google kut noob maar wat is er?
Feed me.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef Snowbells het volgende:
Meeste topics maak ik meestal in DIG als mijn laptop loopt te kloten.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn moeder kan heel goed taarten maken.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meestal verschijnt Dimens in die topics, dus niet van google kut noob maar wat is er?
quote:
waarom wel zo lief voor snow en niet voor mij?quote:
Moehahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom wel zo lief voor snow en niet voor mij?
Snow ziet er beter uit.. en tieten/geen piemel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom wel zo lief voor snow en niet voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |