ik weet wel dat als jij de reparatie niet betaalt, jij je auto niet terug gaat krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:23 schreef T42 het volgende:
ik had een auto bij een garage staan vanaf mei tot vandaag.
ging hem vandaag ophalen en miste een versterker van de subwoofer.... kabels doorgeknipt en losgetrokken..
verder geen braak schade dus gok dat hij hem niet goed opslot heeft gezet ofzo...
heb dit nu doorgegeven aan de garage maar die geven mij dinsdag een oplossing.
maar wat zijn mijn rechten? het is toch het probleem van de garage? die moetten dan toch de schade vergoeden?
moet nog een deel betalen van re reparatie dat doe ik nu nog even niet.
die staat al thuis....quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ik weet wel dat als jij de reparatie niet betaalt, jij je auto niet terug gaat krijgen.
nee nog niet net thuisquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:31 schreef gohan16 het volgende:
Het is afhankelijk van de voorwaarden die er zijn bij die garage. Vaak is het toch op eigen risico.
Braakschade is overigens niet altijd nodig. Al aangifte gedaan?
die mocht/moest ik vandaag ophalen hij had geen ruimte en toen heb ik iets meer dan de helft aanbetaaldquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
dan ben je in verzuim en gaat hij je dagvaarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |