vanavond hossel ik je zusje in siriusquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had me verheugd op bami toen ik thuiskwam, is het bami van de chinees
Ik was diep teleurgesteld in me moeder.. en me zusje is vandaag 19 geworden en guess what ik ben alleen thuis
Hij is in en in verrot natuurlijk met al die miljoenen die hij investeert in goede doelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat maakt hem nog geen mooi mens.
Wat jij wil, me vader en haar vriend is daar ook aanwezig dacht ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
vanavond hossel ik je zusje in sirius
indien je terug betaald misschien wel jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan jij heel misschien iets voor mij bestellen wat ik erg van je zal waarderen?
je bent naief.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is in en in verrot natuurlijk met al die miljoenen die hij investeert in goede doelen.
Uiteraard, dat is vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
indien je terug betaald misschien wel ja
Maar mijn pauze is nu voorbij, misschien ben ik zo op pc en anders whap je me maar
Daar ben ik al voorbij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef heloef het volgende:
Dimens wordt net zo dik als ik straks.
nou enquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat jij wil, me vader en haar vriend is daar ook aanwezig dacht ik
CEO's zijn meestal geen leuke mensen, leuke mensen schoppen het nooit zo hoog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |