Hihiquote:
nooit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal het je nooit meer vergeven.
Geef mij de boxset van de serie van seizoen 1 en 2, iphone covers en een mok van de Lannisters en het is weer goed.quote:
Dientjequote:
en als ik zeg dat ik maar met je loop te fucken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geef mij de boxset van de serie van seizoen 1 en 2, iphone covers en een mok van de Lannisters en het is weer goed.
Geld uitgeven aan filmsquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Snowbells het volgende:
Wanneer ik mijn loon krijg meteen de serie kopen.
Dan sla ik je heel hard op de meet en eis ik een schadevergoeding.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en als ik zeg dat ik maar met je loop te fucken?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan films
Gewoon downloaden
hahgay.jpgquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar mijn volgende telefoon wordt een iPhone.
[ afbeelding ]
Ik smeek om uw genade grote Bill.
Al gedaan maar ik wil de boxen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan films
Gewoon downloaden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar mijn volgende telefoon wordt een iPhone.
[ afbeelding ]
wat zeg je van 2 keer slaan en geen schade vergoeding?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan sla ik je heel hard op de meet en eis ik een schadevergoeding.
Ga je waarschijnlijk geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Geld uitgeven aan stukje karton en plasticquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan maar ik wil de boxen.
Ik zal er over nadenken. ZEG HAPPY HEB JIJ EEN CREDITCARD ??????quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat zeg je van 2 keer slaan en geen schade vergoeding?
gates.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou een SIII maar die vond ik niet mooi, toen wou ik een Lumia maar het design beviel me niet.quote:
Haten op Gates.quote:
weet ik niet, beïnvloedt dat jouw antwoord?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. ZEG HAPPY HEB JIJ EEN CREDITCARD ??????
Zeg dat maar tegen zijn status en bankrekening.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik haat gates niet. gates is nobody.
Vreet ze.quote:
Ja en mijn liefde kan groter worden afhankelijk van wat je zegt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet ik niet, beïnvloedt dat jouw antwoord?
dat maakt hem nog geen mooi mens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen zijn status en bankrekening.
Feli!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had me verheugd op bami toen ik thuiskwam, is het bami van de chinees
Ik was diep teleurgesteld in me moeder.. en me zusje is vandaag 19 geworden en guess what ik ben alleen thuis
Ja me jointje roepte al vanaf me slaapkamerquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Feli!
Dientje wordt high vandaag
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Snowbells het volgende:
Die dimens is echt een dikke. Moet eens afvallen zeg.
materialistisch hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja en mijn liefde kan groter worden afhankelijk van wat je zegt?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tuurlijk wel eigenwijze lul!!! :S
Kan jij heel misschien iets voor mij bestellen wat ik erg van je zal waarderen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
materialistisch hoor
Maar misschien wel ja
gewoon keiharde pown sex dan mag je mijn creditcard vasthoudenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja en mijn liefde kan groter worden afhankelijk van wat je zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |