toen was het nog underground en tofquote:
casualietquote:
immer terechte klacht heppiequote:
Sigaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
Vanavond maar eens goed te tijd nemen voor de coverview in mijn luie stoel met een sigaar, whiskey en borrelnootjes
veel plezier vanavondquote:
Eentje van Bill Clintonquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor sigaar? Ligt er aan natuurlijk welke.
uit de wc gevistquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor sigaar? Ligt er aan natuurlijk welke.
waarom niet, bel de kinderbeschermingquote:
Vertelquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet een speciaal dieet volgen door mn medicijnen
Cyste in de baarmoeder. Moet speciale meds slikken en dus ook zon kut dieet volgen waarbij ik geen deeg, chocola, vlees, zure vruchten, gebakken/gefrituurde dingen en andere dingen mag etenquote:
Wat mag je nog wel eten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Cyste in de baarmoeder. Moet speciale meds slikken en dus ook zon kut dieet volgen waarbij ik geen deeg, chocola, vlees, zure vruchten, gebakken/gefrituurde dingen en andere dingen mag eten
Rijst, groentes, sommige broodjes (wel getoast), fruit, sommige kazen en verder niks denk ikquote:
Bahquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rijst, groentes, sommige broodjes (wel getoast), fruit, sommige kazen en verder niks denk ik
Totdat cyste weggaat, ongeveer 6 maanden tot 1 jaar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bah![]()
Hoelang moet je dat nog doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |