Ja we weten nog wel hoe een schrijfmachine er uit ziet hoor, maar toch bedankt ______!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef Joran-Joran het volgende:
Verder: iedereen die geen schrijfmachine meeneemt naar school
[ afbeelding ]
Dit, altijd succesquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Trek je kleren uit en ga rondjes rond die persoon rennen, kijken of dat helpt.
Als je een echte baas bent heb je je eigen klerk tot je beschikking!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo niet? is dat al een faalding van zichzelf, dat jij met je laptop geen last hebt van de ventilatoren van andere?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:52 schreef Faaluser het volgende:
Geen last van op mijn Apple MacBook Pro. [ afbeelding ]
Je weet toch dat de MacBook Pro een antigeluidspeaker heeft met een gehard titanium honingraatrooster ervoor en een met saffier afgeschermd indicatielampje. Gegarandeerd nergens last van!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef jroz het volgende:
[..]
Hoezo niet? is dat al een faalding van zichzelf, dat jij met je laptop geen last hebt van de ventilatoren van andere?
Tja, dat krijg je. Alles wat je doet moet in het Engels, met als gevolg dat het Nederlands achteruit gaat.quote:
Azertyquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je geen succes hebben met die tactiek, probeer dan om de gebruiker van de bladblazer te swaffelen. Misschien dat dit iets dreigender is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef RoBo87 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je. Alles wat je doet moet in het Engels, met als gevolg dat het Nederlands achteruit gaat.
Maar ik zie verder dat ik overdrijf. Ik zal dus maar mijn mond houden en als ik het echt niet meer trek, mijn kleding uit doen en naakt rond gaan rennen.
Dat dus. Bovendien wordt een MacBook door het geweldige unibody-design met goudpartikels tijdens het gebruik niet warmer, maar zelfs kouder. Een ventilator is dus helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Je weet toch dat de MacBook Pro een antigeluidspeaker heeft met een gehard titanium honingraatrooster ervoor en een met saffier afgeschermd indicatielampje. Gegarandeerd nergens last van!
Dit lijkt me inderdaad wijsheid. De toekomst zal uitwijzen of dit ook echt zo is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef RoBo87 het volgende:
Maar ik zie verder dat ik overdrijf. Ik zal dus maar mijn mond houden en als ik het echt niet meer trek, mijn kleding uit doen en naakt rond gaan rennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |