abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116775932

Ik heb al een paar maanden een RAT 5 van Cyborg (saitek) in mijn bezit en ben er blij mee. Enkel, sinds een paar weken als ik een tab wil openen met de middelste muisknop, opent hij er 2, 3 of heel soms 4. Ook doetie het wel eens normaal met 1.

Ik heb al gegoogled maar nog niet echt duidelijke oplossingen gevonden. Drivers al geherinstalleerd, schoongemaakt, ander USB poortje. Niks werkt echt. Iemand met het zelfde probleem? Zelf denk ik gewoon aan een defecte input die misschien te snel aan het registreren is.
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:03:56 #2
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_116776067
Klinkt meer als een denderend contactje. Heb je er garantie op?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_116776098
Lijkt me wat voorbarig om dat te stellen, het kan ook een browserfoutje zijn. Doet hij het in alle browsers?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_116776214
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef Catch22- het volgende:
Lijkt me wat voorbarig om dat te stellen, het kan ook een browserfoutje zijn. Doet hij het in alle browsers?
Hier heb ik dus nooit aan gedacht. Mozilla toont wel problemen, Chrome werkt perfect blijkbaar...
pi_116776246
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_116776479
Grappig. Ik dacht echt dat het aan mijn muis zelf lag aangezien ik deze mee naar mijn werk had genomen. Toevallig dat ik daar dus ook Firefox gebruik 9.gif. Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')