Klopt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Michhas is ook gewoon een tatta hoor
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is gewoon Nederlands anno 2012.
Dus kom niet haten bitch.
Ook een echte toetoes man of dat niet?quote:
...quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook een echte toetoes man of dat niet?
Hmm ik neem aan dat het een ja is, niks mis mee hoorquote:
"Toetoe (Cortaderia) is an iconic grassy feature of the New Zealand landscape. It can be rather too bulky for a small border, and its leaves have cutting edges, but the flowering plumes are magnificent."quote:
O, dat vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Toetoe (Cortaderia) is an iconic grassy feature of the New Zealand landscape. It can be rather too bulky for a small border, and its leaves have cutting edges, but the flowering plumes are magnificent."
[ afbeelding ]
Tieten geef je niet zoveel om?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
O, dat vind ik wel mooi.
Dus ja Nick, ik ben wel een toetoe man.
Ging wel allemaal met horten en stotenquote:
Nou het is anders tien keer niks vandaagquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sana geeft wel weer batta hoor
Laat meer zien dan Narsingh iig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nou het is anders tien keer niks vandaag
je bedoeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slimme actiequote:Wilders zet anti-islamfilmpje online
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders heeft zaterdag het anti-islamfilmpje Innocence of Muslims online gezet op zijn eigen website. Het filmpje veroorzaakt wereldwijd commotie.
Foto: ANP ''Verdedigen van de vrijheid van meningsuiting is het grootste goed. Ook tegen hen die er met geweld op reageren, aldus Wilders naar aanleiding van de plaatsing van het filmpje op zijn website.
Hij roept daarom iedereen op Innocence of Muslims te publiceren en ernaar te linken.
''Iedereen zou dat moeten doen als signaal dat geweld niet wordt geaccepteerd en niet werkt. Om dezelfde reden heb ik jaren geleden op mijn website Mohammed-cartoons gepubliceerd'', vult hij aan.
Korte tijd nadat bekend was geworden dat Wilders het filmpje online had gezet, waren zijn eigen site en die van de PVV niet meer bereikbaar. Waardoor precies is niet bekend. ''Een hack of te druk?'', vroeg de PVV-leider zich af.
Door: ANP
Deel:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |