Nu moet ik gaan oplettenquote:Op zondag 16 september 2012 03:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
JA GESTUURD NAAR DE AIVD HAHAHA GOEIE ORGINELE GRAP
wow, en hier is nog geen politiek correct antwoord op gegeven?quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Uitroeien die handel.
Wel gewoon in naam van: http://en.wikipedia.org/wiki/Collateral_damagequote:Op zondag 16 september 2012 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wow, en hier is nog geen politiek correct antwoord op gegeven?
quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Uitroeien die handel.
Ik wist gewoon dat je er op zou reageren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarja, in de westerse media zie je deze foto's niet. Voor hen is het niet interessant dat 99,999% van de moslims geen fuck om die film geeft.
Oh ja, met 'uitroeien' verlaag je je tot hetzelfde niveau als die fundamentalisten, dat je dat weet
Ik was er ook op aan het wachtenquote:Op zondag 16 september 2012 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je er op zou reageren.
Ze moeten die tata's gewoon batta geven.quote:Op zondag 16 september 2012 13:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarja, in de westerse media zie je deze foto's niet. Voor hen is het niet interessant dat 99,999% van de moslims geen fuck om die film geeft.
Oh ja, met 'uitroeien' verlaag je je tot hetzelfde niveau als die fundamentalisten, dat je dat weet
Dat zijn geen tatta's gekquote:Op zondag 16 september 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze moeten die tata's gewoon batta geven.
Gelukkig heeft Michhas het nog niet gezienquote:Op zondag 16 september 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nee dan mag je dat niet zeggen sorry
Dat dacht jij.quote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Michhas het nog niet gezien
Ben benieuwd iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |