je zat stiekem gewoon te bellen met je lovahhhhquote:Op donderdag 13 september 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
Ik had het helemaal niet in de gatensorry, mijn pa kwam net binnen.
Zomaar een leven hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
Zo leek het wel heel even alsof ik een leven heb
Neuh, die ging rennen en daarna niets meer gehoord.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
je zat stiekem gewoon te bellen met je lovahhhh
Dat is toch heul niet zo? Haha een levenquote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neuh, die ging rennen en daarna niets meer gehoord.
[..]
Dat is toch heul niet zo? Haha een leven
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
*wacht op Sjaan haar seks-rss*
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Echt prachtig dit, jullie moeten dit zien
Man wil het spijt me zeggen omdat hij zoveel aandacht aan hun kinderen heeft gegeven en daardoor niet lief genoeg voor zijn vrouw was, dat is al-waardig. Vrouw heeft inmiddels aangegeven dat ze wil scheiden.
Dan wil hij het spijt me zeggen, stuurt zij een smsje dat ze door heeft gekregen waar hij mee bezig is en dat ze acuut d'r koffers heeft gepakt enz..
ZO BENIEUWD HOE HET AFLOOPT![]()
Slekte matige tv
Klinkt hip.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb trouwens een roze broek gekocht.
Goede optiequote:Op donderdag 13 september 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha chips, goeden idee wel voor iemand die vet gezond eet en regelmatig naar de sportschool gaat
Nee dan kan ik beter een zak wortels geven!
Matige tv.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
vrouw: "ik hou niet meer van hem, het is voorbij. Zendt dat maar uit, als hij dat zo graag wil"
Oepsie
Goeien deal wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor 5 euro durfde ik het wel aan.
Daarom! En een 10 euro grijze broek van de H&M, want in één dag gingen allebei mijn grijze spijkerbroeken kapot.quote:
Ja ze drinken altijd dezelfde thee en eigenlijk meer koffiequote:Op donderdag 13 september 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees is een theepakket niet een idee?
Gezonde mensen zijn vaak groene/witte thee-lurkers![]()
Op schoonheidslab stond een paar dagen terug een blog over haar verjaardagskado's, daar staat wel wat leuke inspiratie bij
Whut...quote:
Reactie na de eerste 2 seconde: WAAR ZIJN HAAR KLEREN?quote:
Dat wegrennende ventje.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Reactie na de eerste 2 seconde: WAAR ZIJN HAAR KLEREN?![]()
![]()
MAAR ZE HEEFT GEEN KLEREN AANquote:Op donderdag 13 september 2012 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op zich ziet ze er wel echt goed uit voor 33. Maarjaaaa...
JE ZAG HAAR BILNAAD!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MAAR ZE HEEFT GEEN KLEREN AAN
Awwwwwwwquote:
lolwhutquote:Op donderdag 13 september 2012 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)e-Sweeps-China.dhtml
Incognito naar het strand
Die blije meneer aan het eindquote:Op donderdag 13 september 2012 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)e-Sweeps-China.dhtml
Incognito naar het strand
JE BENT TE LAAT!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En ergens wil ik heel graag een keer een onnatuurlijk kleurtje in m'n haar, maar over een paar maanden moet ik op semi-serieuze banenjacht. Niet handig.
Mwehehehequote:Op donderdag 13 september 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik moest aan Sjaan denken.
Klinkt niet leuk.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pfff, evaluaties voor collega's schrijven, vermoeiend
Ik volg X Factor UK. Hilarisch joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq is deze?![]()
En dan vooral die jury en dan vooral die Geri
Nou, ik heb net een hele positieve geschreven, dat is nog wel leuk.. maar ik ben nu een nogal negatieve aan het schrijven en dat vooral heel vermoeiendquote:
Ook gewoon op youtube dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik volg X Factor UK. Hilarisch joh.
Nee, ik download de complete afleveringen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook gewoon op youtube dan?
Zulks een dramaquote:
Ja maar ze is gastjury, ik weet niet of ze ook in aflevring 5 zit, maar in 1 - 4 komt ze maar bij eentje voor en dan nog niet de complete aflevering. Dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat ga ik niet redden, ik vind die Geri nu al irritant
Gelukkig maar, want zo te horen bakt ze er niet veel van.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ze is gastjury, ik weet niet of ze ook in aflevring 5 zit, maar in 1 - 4 komt ze maar bij eentje voor en dan nog niet de complete aflevering. Dus dat valt wel mee.
Download je ze op de piratensite?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ze is gastjury, ik weet niet of ze ook in aflevring 5 zit, maar in 1 - 4 komt ze maar bij eentje voor en dan nog niet de complete aflevering. Dus dat valt wel mee.
Jaaaa! Die zijn echt heel leuk.quote:
Eehm, ik gebruik Bit Che, een programma dat zelf websites afzoekt.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Download je ze op de piratensite?
Die zijn zeker leukquote:
Automagische downloaderts.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar wel torrents dus?
Is dan wel weer veel werk
Mja, ik werk altijd met torrents. En is dus niet zoveel werk, want programma openen, naam serie + welke aflevering het is intypen, enter, downloaden. Tadaaa.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar wel torrents dus?
Is dan wel weer veel werk
Ja maar als de comp aan het downloaden is kan ik er niks mee doen want traagquote:Op donderdag 13 september 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik werk altijd met torrents. En is dus niet zoveel werk, want programma openen, naam serie + welke aflevering het is intypen, enter, downloaden. Tadaaa.
Aaah, die was zo schattig! TaliSHA.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan wel blijven posten joh, ben nou weer naar een hele blije chinees aan het kijken![]()
Talisha yes you so beautifull talisha talisha talisjaquote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaah, die was zo schattig! TaliSHA.
Oooh, ok. Ja, ik heb hier heeel snel internet, en in Amersfoort is het ook fatsoenlijk genoeg om te blijven functioneren.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar als de comp aan het downloaden is kan ik er niks mee doen want traag![]()
Ik heb een slekte matige internetverbinding.
Dus ik download in blokken van heul veul files en laat hem daarvoor 's nachts aanstaan
Ik heb het goedkoopste abbonement dat bestaatquote:Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, ok. Ja, ik heb hier heeel snel internet, en in Amersfoort is het ook fatsoenlijk genoeg om te blijven functioneren.
quote:
Naaldwijkquote:Op donderdag 13 september 2012 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Maarja, verder kan ik er prima mee overweg en heb ik nergens last van.
En sneller internet is duur
Jouw internet faalt nog harder dan het mijnequote:Op vrijdag 14 september 2012 00:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ link | afbeelding ]
faalinternet
Het valt me nog mee, voor een lijn die 250 meter verderop in een modem is gepriktquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw internet faalt nog harder dan het mijne
Bij mij is het 3 meter tussen de modem en de computerquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, voor een lijn die 250 meter verderop in een modem is geprikt
Dat is pas bazeninternetquote:
Verhuurder regelt dit allemaal. Het is een groot studentencomplex, allemaal geregeld via studentenhuisvesting. Mijn huur is inclusief alles, er zit gewoon een kastje aan de muur waar ik het kabeltje in stop. Verder weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is pas bazeninternet.
Maar neem aan dat jullie een netwerk met de hele club hebben ofzo?
Het kwartje viel pas toen drie keer achter elkaar 23:22 stond. Ik dacht "he, 3 keer precies dezelfde minuten?".. Maar ik had dus 3 keer geprobeerd een nummer te bellen binnen een minuutquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik geef het op voor vandaag, ik ga slapen.
Trusten
Goedquote:
Whao jaloersquote:Op vrijdag 14 september 2012 06:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed. We zijn al in LA geweest, ik heb al meerdere LV stores gezien (en dacht elke keer aan Sjaan), Joshua Tree bezocht en vandaag de Grand Canyon gezien
quote:Op vrijdag 14 september 2012 06:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed. We zijn al in LA geweest, ik heb al meerdere LV stores gezien (en dacht elke keer aan Sjaan), Joshua Tree bezocht en vandaag de Grand Canyon gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning!
Pic van Priem kthnxbye!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals rechts bovenin heb ik het aan; maar dan met paars shirt onder de jurk en mijn paarse skjoe schoensels
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Veel te sexy natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals rechts bovenin heb ik het aan; maar dan met paars shirt onder de jurk en mijn paarse skjoe schoensels![]()
Uiteraardquote:
Ja zeker!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
UiteraardIk zou beter compleet bedekt dit dit alles aan moeten doen....
[ afbeelding ]
Veel beter
Goeden outfitquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel beter
Ze zou hier al bij mij thuis moeten zijn in princiepe en mevrouw is net wakkerquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ze zou hier al bij mij thuis moeten zijn in princiepe en mevrouw is net wakker
Ja echt hequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goeden outfit![]()
Veul beter dan sexy geile jurkjes endezeau
Wil je mijn ondertitel lenen??quote:
Ik dacht eerst dat je hun achterkant zagquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel beter
Dan heb je geluk gehadquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik laat m'n telefoon flikkeren
Glas op de grond....
Maar hij is nog heel
Ik heb m ook al eens in breda door het station laten schuiven, op het glas. Niks aan de handquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup het is koud en ik verwacht idd nog dat het gaat regenen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is koud buiten. En het ziet eruit alsof het gaat regenen op het moment dat ik op de fiets stap.
Kan jij normaal in de trein internetten op je aipet dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum heeft mijn aaipet dus ik moet inde trein met mijn telefoon spelen
Zal maar een lader meenemen
Dan doe ik mn telefoon als hotspotquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan jij normaal in de trein internetten op je aipet dan?
En ik heb de lader van m'n telefoon standaard in m'n handtas zitten tegenwoordig
Ik vind het ook koudquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup het is koud en ik verwacht idd nog dat het gaat regenen.
Gelukkig hebben we vanavond de buurtbbq![]()
![]()
Hoe doe je dat, telefoon als hotspot? Klinkt handigquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan doe ik mn telefoon als hotspot
Of ik zorg al dat er schooldingen klaarstaan (pdfjes in iBooks)
Wifi aanzetten en dan staat het eronder.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, telefoon als hotspot? Klinkt handig![]()
PDF's in iBooks is ook handig iddOf gewoon leesboek
(Twilight
)
Zal het eens een keer uitproberenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wifi aanzetten en dan staat het eronder.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
Lol baas komt binnen... Collega maakt weer een 'IK KAN ZO NIET WERKEN' opmerking.
Ik: Ja ik doe hem ook niet meer aan naar het werk
Zegt mijn baas: Je ziet er super leuk aan en ik eis dat je deze outfit nog vaker draagt GEEN DISCUSSIE.
Mijn baasGotta love em
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
Lol baas komt binnen... Collega maakt weer een 'IK KAN ZO NIET WERKEN' opmerking.
Ik: Ja ik doe hem ook niet meer aan naar het werk
Zegt mijn baas: Je ziet er super leuk aan en ik eis dat je deze outfit nog vaker draagt GEEN DISCUSSIE.
Mijn baasGotta love em
OP ALLE TUINKUSSENS TEGELIJKERTIJD LIGGEN NU NU NUquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Maar het is ook echt een super leuk jurkje!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OP ALLE TUINKUSSENS TEGELIJKERTIJD LIGGEN NU NU NU
[..]![]()
![]()
Ik draag echt nooooooit geel omdat het mij eik totaal niet staat. Maar deze was zo goedkoop en ik vond hem zelf echt tof; ik moest em gewoon... En ben er ook echt blij mee
Puckzzz vindt em niks; maar goed ik had ook niet verwacht dat iedereen mijn smaak deelt hehehe
Owjah das ook een optie. Alhoewel ik een heel leuk image had van een plat liggende dico die krampachtig alle kussens aan het tegenhouden isquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]heb de schilder maar even het balkon opgestuurd om ze te pakken en binnen te leggen
![]()
En jurkje is tof
Mwehehequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah das ook een optie. Alhoewel ik een heel leuk image had van een plat liggende dico die krampachtig alle kussens aan het tegenhouden isthehehe...
Haha, nee, maar dat hoeft ook niet toch.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OP ALLE TUINKUSSENS TEGELIJKERTIJD LIGGEN NU NU NU
[..]![]()
![]()
Ik draag echt nooooooit geel omdat het mij eik totaal niet staat. Maar deze was zo goedkoop en ik vond hem zelf echt tof; ik moest em gewoon... En ben er ook echt blij mee
Puckzzz vindt em niks; maar goed ik had ook niet verwacht dat iedereen mijn smaak deelt hehehe
Gelijkzetten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Frustratie. Ik ben X Factor UK aan het kijken, maar beeld en geluid lopen niet gelijk.
Zwaaien naar Linquote:
Ik heb ook vertraging. Door een andere trein die vertraging hadquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus ELKE trein heeft vertraging!!!!
Een mijlpaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
I have myself a creditcard, finally![]()
Buy all the things!
Ga jij trouwens om te lunchen altijd in het auditorium eten? Ben gister voor het eerst in de TU gaan zitten om te leren en eerst daar even gegeten met een vriendin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Yes![]()
Eentje die ik eigenlijk al veel eerder had moeten bereiken vind ik
Nee ik lunch eigenlijk altijd in Helix, omdat ik ook in dat gebouw werk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ga jij trouwens om te lunchen altijd in het auditorium eten? Ben gister voor het eerst in de TU gaan zitten om te leren en eerst daar even gegeten met een vriendin.
Maar dat ga ik vaker doen, echt super fijn alles daar, eten + leren. Volgende week ben ik misschien weer in Eindhoven.
Ja de rest ben ik niet bekend op het terrein, weet nu hoe ik vanaf het autitorium naar de bieb moet lopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee ik lunch eigenlijk altijd in Helix, omdat ik ook in dat gebouw werk.
Maar keertje samen lunchen anders? Auditorium is voor mij zo te bereiken
Then it's a datequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja de rest ben ik niet bekend op het terrein, weet nu hoe ik vanaf het autitorium naar de bieb moet lopen
Maar lijkt mij wel gezellig. Zal aangeven wanneer ik er te vinden ben
Gisteren is de PC dus geannuleerd, want ik was er wel klaar mee. Nu heeft DPD vanmorgen gebeld of ik nou wilde annuleren of niet. Duidelijk aangegeven dat ik met zo'n bedrijf klaar was. Gewoon niet aanbellen en meteen briefjes in de deur douwen dat je er niet bentquote:
Ja, jullie hebben nu een zwembadquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Then it's a date![]()
Het terrein ligt ook best behoorlijk overhoop eigenlijkZe zijn een groene loper aan het maken, want we hebben meer uitstraling nodig, of zo
Pffff, wat een gedoe zeg!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Gisteren is de PC dus geannuleerd, want ik was er wel klaar mee. Nu heeft DPD vanmorgen gebeld of ik nou wilde annuleren of niet. Duidelijk aangegeven dat ik met zo'n bedrijf klaar was. Gewoon niet aanbellen en meteen briefjes in de deur douwen dat je er niet bent. Zij waren boos dat ik me zo opstelde, dus toen was ik er écht klaar mee.
De winkel heeft aangeboden om 'm nogmaals te verzenden, maar dan met TNT. Dat is opzich prima, maar ik vertrouw DPD niet meer. Pakketjesbezorgers zijn al niet de meest zorgvuldige mensen met pakketjes, maar als ze boos zijn kijk ik niet gek op dat ze onzorgvuldig met die pc omgaan, en daar heb ik al helemaal geen zin in.
Dus, ik ga hem opnieuw bestellen, onder mijn naam en adres, en even bellen of ze hem met TNT kunnen bezorgen. En dan hopen dat het niet opvalt.
Hahahaha, nee dat omlopen doet niemandquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben nu een zwembadhaha. Maar dat was schijnbaar een manier om de wind tussen de hoge gebouwen tegen de gaan zijn die vriendin. Gister was ik ook helemaal aan het omlopen omdat ik netjes de gele borden volgde terwijl dat helemaal niet hoefde
Wat een dom bedrijfquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Gisteren is de PC dus geannuleerd, want ik was er wel klaar mee. Nu heeft DPD vanmorgen gebeld of ik nou wilde annuleren of niet. Duidelijk aangegeven dat ik met zo'n bedrijf klaar was. Gewoon niet aanbellen en meteen briefjes in de deur douwen dat je er niet bent. Zij waren boos dat ik me zo opstelde, dus toen was ik er écht klaar mee.
De winkel heeft aangeboden om 'm nogmaals te verzenden, maar dan met TNT. Dat is opzich prima, maar ik vertrouw DPD niet meer. Pakketjesbezorgers zijn al niet de meest zorgvuldige mensen met pakketjes, maar als ze boos zijn kijk ik niet gek op dat ze onzorgvuldig met die pc omgaan, en daar heb ik al helemaal geen zin in.
Dus, ik ga hem opnieuw bestellen, onder mijn naam en adres, en even bellen of ze hem met TNT kunnen bezorgen. En dan hopen dat het niet opvalt.
Daarom voelde ik mij zo thuisquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hahahaha, nee dat omlopen doet niemandAuditorium is gewoon rechtstreeks via Limbopad (ja, zo heet het echt) te bereiken
De mensen hier vinden Eindhoven juist absoluut geen campusquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom voelde ik mij zo thuis![]()
Maar het is tenminste wel echt een campus, vind het er altijd wel gaaf uitzien. Met treurwilgen
Naja ik ben de uni in Maastricht gewend of in Tilburg. Dat is niet zo groots opgezetquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De mensen hier vinden Eindhoven juist absoluut geen campusVergeleken met Twente bv. heeft Eindhoven niet zoveel te bieden, helaas..
Jawel, in Zuid-Limburg, een beetje uit de route dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat een dom bedrijfWij hebben er 1x iets van gehad en toen hadden we de track&trace van iemand anders. Viel dus niets te bezorgen.
Maar jij kon de pc dus ook nergens ophalen of hoe zat dat in elkaar?
Ooh nee dat is niet zo handigquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel, in Zuid-Limburg, een beetje uit de route dus.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
huuuuuuuuuuuuu k ben nog niet klaar
https://docs.google.com/s(...)HJUckdMQTk5VVE#gid=0
vanavond maar verder
FREAK!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
huuuuuuuuuuuuu k ben nog niet klaar
https://docs.google.com/s(...)HJUckdMQTk5VVE#gid=0
vanavond maar verder
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
FREAK!!!![]()
![]()
oh dr komt nog een hoop bij hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dr komt nog een hoop bij hoor
ohja die moet er ook nog bij!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar Zelda![]()
![]()
Die had ik ook op mijn (Super)NES en gameboy
I helped!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja die moet er ook nog bij!
Wij zijn in het bezit van een playstation 2 en gameboy die ik zelf echt nooit gebruik. Verder heeft mijn broer thuis dus nog de (super)NES en (super)gameboy (color). Ik vond de Zelda spellen die we hebben altijd heel leuk maar speel ze nu eigenlijk nooit meer... Wel zonde eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
en dr komen zooooooooooooveel toffe games aan
Verkoop je Gameboy aan mij! Welke is het?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij zijn in het bezit van een playstation 2 en gameboy die ik zelf echt nooit gebruik. Verder heeft mijn broer thuis dus nog de (super)NES en (super)gameboy (color). Ik vond de Zelda spellen die we hebben altijd heel leuk maar speel ze nu eigenlijk nooit meer... Wel zonde eigenlijk.
Vond het wel vervelend dat je voor elk nieuw Zelda spel onderhand een andere spelcomputer nodig had, dat werd toch wel een beetje prijzig
Advance geloof ik. Die met dubbel scherm? Ik hou hem nog wel ff zelf, is van mijn moeder geweestquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Verkoop je Gameboy aan mij! Welke is het?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
en die zelda games voor de wii zijn t meer dan waard trouwens
wel voor Link natuurlijk, zelfda zelf is net zo'n hoer als peach
Heeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Hallootjes!
Ik had het even een beetje boel druk dus even niet op Fok geweest.
en die kut naviquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Uiteraard LinkAan Zelda zelf heb je niet veel nee
Goed hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee!!!![]()
Zat me laatst nog te bedenken dat ik jou al best een tijdje niet gezien heb hier...
Hoe is het?
Plaatje doet het niet..quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en die kut navi
deze blijft nog het beste:
[ afbeelding ]
elke keer als navi weer listen zegt wil ik steeds de controller naar de tv smijten
Kan ik me voorstellen ja!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed hoor
Nog een weekje werken en dan beginnen bij mijn nieuwe baan
Heb ik erg veel zin in
Hoe is het met jou? En algemeen hiero?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, die man van mij![]()
Ik had gisteren een boterham even snel gesmeerd voor ik naar werk ging en ik had per ongeluk teveel boter gepakt. Dus ik heb de boter die over was "teruggesmeerd" als je begrijpt wat ik bedoel.
Wil ik net een boterham smeren, trek ik het kuipje open en zie in de boter gekerfd staan "BAH!"
navi is die fee die de hele tijd achter je kont aanvliegt en roept "HEY LISTEN"quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet..
Wie is Navi?
spannend kipjequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed hoor
Nog een weekje werken en dan beginnen bij mijn nieuwe baan
Heb ik erg veel zin in
Hoe is het met jou? En algemeen hiero?
Mijn laatste Zelda stamt uit de oertijd geloof ik, ben nooit een Navi tegengekomenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
navi is die fee die de hele tijd achter je kont aanvliegt en roept "HEY LISTEN"
en dan elke keer als ik klaar ben met schelden op navi omdat ze loopt te zeiken midden in een gevecht en weer stil ben begint ze weer
Ah een ganz neues tv! Gaaf!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja!![]()
Met mij gaat het goed hoorWel blij dat het bijna weekend is, heb geen zin meer
Maar morgen komt de nieuwe tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik ben dat van huis uit gewend, hij niet en vindt het vies, dus hebben we afgesproken dat ik het ook niet doe. Maar dit was dus even uit automatisme bij mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe de boter ook altijd terug als ik teveel pak
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah een ganz neues tv! Gaaf!
Heb je al leuke films of series bedacht die je erop wilt kijken?WAT een faalhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat de tv betreft, ik neem standaard de maandag, dinsdag en woensdag van Net5 aan series op en kijk wanneer het uitkomt![]()
En de film 2012 (die doomsday film) komt zaterdag op tv, lijkt me ook wel een mooie om te kwijlen over hoe scherp het beeld nou wel niet is. We hebben nu namelijk een 3D tv (letterlijk: met een enorme toeter eraan dus) en gaan naar een 3D tv![]()
Hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben dat van huis uit gewend, hij niet en vindt het vies, dus hebben we afgesproken dat ik het ook niet doe. Maar dit was dus even uit automatisme bij mij
Hij belde net trouwens en begon heel hard te lachen toen ik erover begon![]()
Hehehehe
ja beheurlijk, ben er ook behoorlijk pissig over, maar ja... ik moet het gewoon achter me laten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
WAT een faalhaas![]()
![]()
![]()
Wat de tv betreft, ik neem standaard de maandag, dinsdag en woensdag van Net5 aan series op en kijk wanneer het uitkomt![]()
En de film 2012 (die doomsday film) komt zaterdag op tv, lijkt me ook wel een mooie om te kwijlen over hoe scherp het beeld nou wel niet is. We hebben nu namelijk een 3D tv (letterlijk: met een enorme toeter eraan dus) en gaan naar een 3D tv
Heerlijk dat soort mannenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ben dat ook gewend. En mijn man vindt dat ook niet zo tof, dus ik probeer de hoeveelheid boter wat beter uit te mikken inderdaad. Maar dat 'bah' erin had hij ook kunnen doen geloof ik
Ik wil die Twilight films inderdaad nog wel zien ja! Heb de boeken inmiddels allemaal uit. Maar moet ff kijken waar ik die films vandaan moet toveren want ben nog niet zo bedreven in het 'kopen' van films en zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja beheurlijk, ben er ook behoorlijk pissig over, maar ja... ik moet het gewoon achter me laten.
Die film is echt briljant in hoe slecht je een film over 2012 kunt maken trouwens
Ik heb zitten janken van het lachen, serieus!
Als je HD download koopt kun je echt goed zien hoe tof je tv is
Series als Game of Thrones of Once Upon A Time. Of natuurlijk de Twilight films
Ik vond ze tofquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil die Twilight films inderdaad nog wel zien ja! Heb de boeken inmiddels allemaal uit. Maar moet ff kijken waar ik die films vandaan moet toveren want ben nog niet zo bedreven in het 'kopen' van films en zo
Jepquote:
Heb jij soms dezelfde vent als ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jep![]()
Die van mij is ook echt een botte bijl af en toe, maar dan ook gewoon waar anderen bij zijn. Sommigen vragen zich volgens mij ook echt af hoe wij het met elkaar volhouden maar die snappen de humor gewoon niet
Nee tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb jij soms dezelfde vent als ik![]()
[ afbeelding ]
Ik heb bewijs gevonden dat hij met ons twee een beetje de playert uithangt!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee toch![]()
Hij is wel redelijk vaak van huis de laatste tijd, hmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb bewijs gevonden dat hij met ons twee een beetje de playert uithangt!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van mij ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Die van mij is een eckten IT-nerd dus ik win vast in de botte vrindjes contest
Geen IT nerd hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
HOAXquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
NOOOOEEEEZZZZZZquote:
Niet áltijd neequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOAX
it nerds zijn niet altijd bot!
En botte bijlen zijn niet altijd IT nerdsquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOAX
it nerds zijn niet altijd bot!
Nope, I am living proof!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En botte bijlen zijn niet altijd IT nerds
quote:
mijn patiënten vinden mij de eerste keer altijd lief (dan laat ik ze gewoon hun verhaal doen en luister netjes endezo) en dan daarna vinden ze me een beul en streng enzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Me too, kind of.. Ik heb bij velen wel een "lief" imago, maar dat loopt hier en daar af en toe een barstje op
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn patiënten vinden mij de eerste keer altijd lief (dan laat ik ze gewoon hun verhaal doen en luister netjes endezo) en dan daarna vinden ze me een beul en streng enzo![]()
Hoogtepuntje: "ze wil me dood hebben, ik zweer het je!" tegen mijn collega
Mooie reden om de boel weer eens op te ruimen he, visite over de vloerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze me vinden op mijn nieuwe werk. De gesprekken ben ik gewoon in gegaan als mezelf, en ik geloof dat ze dat wel ok vonden anders hadden ze me niet aangenomen
We shall see
Ik ga eens verder met opruimen en schoonmaken hier, vanavond mensen die het hele huis willen zien over de vloer... dus dan kan ik niet alleen de woonkamer en keuken fixen maar moet alles netjes![]()
Voor zover mogelijk tyft ik alles op zolder hoor, mogen ze daar niet komen![]()
![]()
In het zwart? Mijn ma was inderdaad gaan kijken maar het filiaal hier was te klein, hadden niet alles. Dus ik ga zaterdag in Maastricht kijken want ze moesten ze inderdaad wel hebben volgens een verkoopster.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee Mandy bij Hema heb je helemaal doorzichtige panty's tot aan de taille.
Ja hebben ze in zwart. In Vlaardingen iigquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
In het zwart? Mijn ma was inderdaad gaan kijken maar het filiaal hier was te klein, hadden niet alles. Dus ik ga zaterdag in Maastricht kijken want ze moesten ze inderdaad wel hebben volgens een verkoopster.
Zag net een leuke met stippen bij TopVintage, ook zonder broekje maar die kost ¤15,-
Nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hebben ze in zwart. In Vlaardingen iig
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Tijdens het uitzwaaien van je visite van drie passanten een compliment krijgen over je jurk
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Tijdens het uitzwaaien van je visite van drie passanten een compliment krijgen over je jurk
Dat is nou leuk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk! Maar hij staat je dan ook supertof!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
ohaiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is vanavond pokeravond hier thuis (met collega's en vrienden van mijn man), ik denken dat er allemaal lelijke nerds komen, blijken het allemaal superleuke (lees: lekkere) mannen te zijn
O.a. een half Franse, half Indo met sproetjes en Rafael Nadal achtig haarquote:
PICSquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is vanavond pokeravond hier thuis (met collega's en vrienden van mijn man), ik denken dat er allemaal lelijke nerds komen, blijken het allemaal superleuke (lees: lekkere) mannen te zijn
geloof niet dat ze dat waarderenquote:
Jullie gaan niet stappen in R'dam of Vlaardingen ofzo?quote:
Dico met haar faalknie/enkel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jullie gaan niet stappen in R'dam of Vlaardingen ofzo?
Met mijn kneuzen gewrichten? nou neequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jullie gaan niet stappen in R'dam of Vlaardingen ofzo?
Ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Met mijn kneuzen gewrichten? nou nee
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkhedenJaaa leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
IK MOCHT ZE HEBBEN VAN JE!quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
IK MOCHT ZE HEBBEN VAN JE!
Want je hebt zelf zakken genoeg thuis
hier in Vlaardingen hebben we ze ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
He Speesje, jij had toch laatst die Reese peanutbutter cups over laten komen uit de VS?
Ik zag ze in de pauper C1000 in Ypenburg gewoon in het buitenlandse-voer-schap liggen
oh, geinig!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hier in Vlaardingen hebben we ze ook
Neinz. Ik kan niet goed pokeren en zij zijn allemaal erg goed. Eentje is naast zijn werk ook prof speler en zit regelmatig in het buitenland ervoor. Dus ik zit hier prima, met mijn laptopje, beetje te surfen, beetje nog wat aan mijn werk te doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef Diconnected het volgende:
Kip, zit je nou tussen alle mannen in ook te pokeren of niet?
Oeh spannendquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, geinig!
Ik hou niet van pindakaas-chocolaatjes maar mijn oog viel erop
Mijn zusje zit nu in de VS (rondreis, zit nu in New York) en die neemt behalve het Naked 2 palette () ook " iets" geks qua eten mee
Gewoon omdat het kan. Ben benieuwd!
Ah okequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neinz. Ik kan niet goed pokeren en zij zijn allemaal erg goed. Eentje is naast zijn werk ook prof speler en zit regelmatig in het buitenland ervoor. Dus ik zit hier prima, met mijn laptopje, beetje te surfen, beetje nog wat aan mijn werk te doen
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, wat heeft je haar een mooie kleur! (op die foto met Dico) Staat je leuk!
Ola!quote:
Ja ik vond het ook tof! Dat wil oooookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dankjewel
Nog meer ombre dan eerst!
ik heb 1 niet, maar 2 past mooier bij mijn ogen en huidskleur denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh spannenden Naked 2
Ik heb al 1, dus ik hoef 2 niet
Heb je een betere foto?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dankjewel
Nog meer ombre dan eerst!
Mwehehe ja dan moet je hem welquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 1 niet, maar 2 past mooier bij mijn ogen en huidskleur denk ik
Heb 'm al een keer of 15 geswatcht in de Sephora dus nu "mag" ik 'm wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |