je zat stiekem gewoon te bellen met je lovahhhhquote:Op donderdag 13 september 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
Ik had het helemaal niet in de gatensorry, mijn pa kwam net binnen.
Zomaar een leven hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
Zo leek het wel heel even alsof ik een leven heb
Neuh, die ging rennen en daarna niets meer gehoord.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
je zat stiekem gewoon te bellen met je lovahhhh
Dat is toch heul niet zo? Haha een levenquote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neuh, die ging rennen en daarna niets meer gehoord.
[..]
Dat is toch heul niet zo? Haha een leven
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
*wacht op Sjaan haar seks-rss*
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Echt prachtig dit, jullie moeten dit zien
Man wil het spijt me zeggen omdat hij zoveel aandacht aan hun kinderen heeft gegeven en daardoor niet lief genoeg voor zijn vrouw was, dat is al-waardig. Vrouw heeft inmiddels aangegeven dat ze wil scheiden.
Dan wil hij het spijt me zeggen, stuurt zij een smsje dat ze door heeft gekregen waar hij mee bezig is en dat ze acuut d'r koffers heeft gepakt enz..
ZO BENIEUWD HOE HET AFLOOPT![]()
Slekte matige tv
Klinkt hip.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb trouwens een roze broek gekocht.
Goede optiequote:Op donderdag 13 september 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha chips, goeden idee wel voor iemand die vet gezond eet en regelmatig naar de sportschool gaat
Nee dan kan ik beter een zak wortels geven!
Matige tv.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
vrouw: "ik hou niet meer van hem, het is voorbij. Zendt dat maar uit, als hij dat zo graag wil"
Oepsie
Goeien deal wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor 5 euro durfde ik het wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |