Hoe maak je geld over naar een rabo creditcard? Dat kan ik met mijne niet hoor. En dan zou het ook debit worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:24 schreef Plantagehouder het volgende:
Geld overmaken naar je kaart en dan een bestedingslimiet instellen
Ik snap niet hoe mensen er bij komen dat je geld op een creditcard kunt zetten?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
je kan geld wel op een CC zetten gok ik, maar dat wordt dan niet gedekt door je CC maatschappij bij schade enzo..
Het word CC genoemd aangezien het een 'Credit'-faciliteit is die de creditcard maatschappij bied, waarbij zij het als het ware voorschieten waarna aan het einde van de maand je uitgegeven bedrag wordt afgeschreven (Nooit kiezen voor over termijn betalen, dan betaal je veel rente)quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
je kan geld wel op een CC zetten gok ik, maar dat wordt dan niet gedekt door je CC maatschappij bij schade enzo..
beste is gewoon dat je geld eerst uitgeeft en dan zelf, op tijd, een vroegtijdige afbetaling doet op de CC
zo doe ik het altijd, en heb zodoende nog nooit rente betaald over een negatief bedrag (dat was altijd afgelost tegen het einde van de maand)
Ik bedoel ditquote:Op donderdag 13 september 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe maak je geld over naar een rabo creditcard? Dat kan ik met mijne niet hoor. En dan zou het ook debit worden.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen er bij komen dat je geld op een creditcard kunt zetten?
http://www.creditcardvergelijking.nl/vragen/quote:Extra geld overmaken is in principe NIET nodig. U kunt hiermee uw bestedingsruimte verhogen of een positief saldo creëren. Aan het einde van de maand ontvangt u steeds uw creditcardrekening. U kunt kiezen om deze volledig te voldoen (per automatische incasso of acceptgiro), dan betaalt u nooit rente. U kunt ook kiezen voor het spreiden van uw betalingen, in dat geval betaalt u wel rente.
Dan zet je extra geld op je betaalrekening, niet op je creditcard.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
http://www.creditcardvergelijking.nl/vragen/
dat in termijnen betalen gebeurd automatisch, en dat staat aan voor erge noodgevallen; maar daar zit ik erg bovenop en vergeet dat dus nooit (daarom ook nooit extra rente betaald)quote:Op donderdag 13 september 2012 22:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Het word CC genoemd aangezien het een 'Credit'-faciliteit is die de creditcard maatschappij bied, waarbij zij het als het ware voorschieten waarna aan het einde van de maand je uitgegeven bedrag wordt afgeschreven (Nooit kiezen voor over termijn betalen, dan betaal je veel rente)
het gaat in die vraag specifiek over Creditcards, niet over een betaalrekeningquote:Op donderdag 13 september 2012 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zet je extra geld op je betaalrekening, niet op je creditcard.
Maar zodra je geld op een kaart zelf zet, is het geen 'credit' meer, dat is m'n punt.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
het gaat in die vraag specifiek over Creditcards, niet over een betaalrekening
Dat is een Mastercard Classic-kaart, geen Rabobank kaartquote:Op donderdag 13 september 2012 22:32 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Kan tot 500 positief staan voor een bagger rente
De RaboCard is een mastercard classic-kaartquote:Op donderdag 13 september 2012 22:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat is een Mastercard Classic-kaart, geen Rabobank kaartRabo bied alleen creditkaarten, geen debet
Ah sorry dat wist ik niet, iets bijgeleerd. Alleen met je Rabobank Creditcard kan je niet bij Mastercard inloggen voor zover ik weet in een omgeving waar je een screenshot van plaatste? Of is dit wel mogelijk?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:41 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
De RaboCard is een mastercard classic-kaart
Ik gebruik www.icscards.nl, alhoewel ik nu wel begin te twijfelen of dit nog de rabocard is. Ff kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:46 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ah sorry dat wist ik niet, iets bijgeleerd. Alleen met je Rabobank Creditcard kan je niet bij Mastercard inloggen voor zover ik weet in een omgeving waar je een screenshot van plaatste? Of is dit wel mogelijk?
Ik heb ff gekeken om mij te registreren, alleen mijn gegevens werden niet herkend bij de registratie. Eens ff over lezen, thanks iig!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:49 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ik gebruik www.icscards.nl, alhoewel ik nu wel begin te twijfelen of dit nog de rabocard is. Ff kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |