ik kan alles, maar de vraag is of ik dat wilquote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wacht op de dag dat je lief tegen me gaat doen op het forum
ik weet dat je het kan
Waarom krijg ik kippevel van het lezen van dit berichtquote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
Dat gevoel/geluid wanneer je uitschiet met je kaak en 2 tanden langs elkaar schieten en dan zo'n schoolbord geluidje hoort
Brrr
Omdat jij dit ook weleens ervaart?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waarom krijg ik kippevel van het lezen van dit bericht.
quote:
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
reet
LAAT MIJN TIETEN MET RUST
Shirt om je tieten bindenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo klein zijn m'n tieten ook weer nietin dat feyenoord shirt werd het plat gedrukt verdomme
quote:
moet je nagaan wat een toffe gast ik benquote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van typisch kan ik het nog wel hebben
Okay dan is het goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van typisch kan ik het nog wel hebben
Jouw haat, is mijn liefde.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef coban het volgende:
Omg teveel liefde deze @:@:@@: ik kan het niet aan
Unf: haha what creepy?
dimens: huh wrm dan jij wilt toch alleen mijn haat?
Snow: yeah baby
Dat zie ik de 13e welquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
moet je nagaan wat een toffe gast ik ben
Omdat we het net over je haddenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef coban het volgende:
Omg teveel liefde deze @:@:@@: ik kan het niet aan
Unf: haha what creepy?
dimens: huh wrm dan jij wilt toch alleen mijn haat?
Snow: yeah baby
Ja, ik ben blij dat ik niet de enige ben trouwens. Ik heb dus lotgenoten, zullen we een praatgroepje oprichten?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat jij dit ook weleens ervaart?
Wil je klappen dan?quote:
Ervaren.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat jij dit ook weleens ervaart?
İk lees het nuquote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat we het net over je hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |