Neem voor de zekerheid een vuurwapen mee.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind het wel eng om jullie allemaal zo te meetenmaar ik ga gewoon en het wordt vanzelf wel chiller.
heb je het nou over je hoofd of over je reet? iig niet je tietenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hebt mij al gemeet, dan hebje het grootste gedeelte gehad
SNAP JE, groot
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef HappyBob het volgende:
Even zusje van Troll bekeken, maar word er niet warm van
Zo groot is je piemel nu ook weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hebt mij al gemeet, dan hebje het grootste gedeelte gehad
SNAP JE, groot
eentje was al heel wat, de eerste ooit die ik heb ontmoet via the internetz.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij hebt er al 1 gemeet, nu moet je de rest ook meeten.
Hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Pimmetje wilt ons niet meetenmaar hij is te lief om het te zeggen.
wiewiewiewiequote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan zeg ik wie mijn homie en tevens dorpgenoot is op je opleiding.
ik durf nietttquote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee pim is te stoer om toe te geven dat hij niet durft te meeten
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent niet grootsmurfje
gwn lam worden in de trein dan is het niet eng meerquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind het wel eng om jullie allemaal zo te meetenmaar ik ga gewoon en het wordt vanzelf wel chiller.
Nichtje is ook beter.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef HappyBob het volgende:
Even zusje van Troll bekeken, maar word er niet warm van
WATquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je het nou over je hoofd of over je reet? iig niet je tieten
reetquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je het nou over je hoofd of over je reet? iig niet je tieten
aw toetiequote:Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Haha
[..]
wiewiewiewie
[..]
ik durf niettt
that's what she saidquote:Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
reet
LAAT MIJN TIETEN MET RUST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |