Geen idee. Moet ik haar even vragen dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bedoel je nu de dochter van mijn oom of mijn homofiele neef?
Ja precies. Ik kon ook niet tegen die verandering.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja jij hebt hem gemaakt, maar ik heb hem gebruikt en weken laten staan
Mja, ik lig dus m'n stem klinkt beetje raar omdat ik geforceerd omhoog leunquote:Op donderdag 13 september 2012 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je tegen een ventilator aan het praten bent.
Wanneer was ik dat nietquote:Op donderdag 13 september 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij was geband voor tieten posten toen ik in UDOWU kwam
Ik weet het al.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, ik lig dus m'n stem klinkt beetje raar omdat ik geforceerd omhoog leun
niethaten
nee pim is te stoer om toe te geven dat hij niet durft te meetenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Pimmetje wilt ons niet meetenmaar hij is te lief om het te zeggen.
En lang ookquote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer was ik dat niet![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef Snowbells het volgende:
Dit is de nieuwe bazen SCtoch? Toch???? TOCH??!?!
Deze en NB.quote:
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee pim is te stoer om toe te geven dat hij niet durft te meeten
Dat is beter ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee pim is te stoer om toe te geven dat hij niet durft te meeten
je hebt mij al gemeet, dan hebje het grootste gedeelte gehadquote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
ik snap pim wel, ik twijfel ook nog steeds
Jij hebt er al 1 gemeet, nu moet je de rest ook meeten.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
ik snap pim wel, ik twijfel ook nog steeds
Jij bent niet grootquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hebt mij al gemeet, dan hebje het grootste gedeelte gehad
SNAP JE, groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |