Dat zie ik de 13e welquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
moet je nagaan wat een toffe gast ik ben
Omdat we het net over je haddenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef coban het volgende:
Omg teveel liefde deze @:@:@@: ik kan het niet aan
Unf: haha what creepy?
dimens: huh wrm dan jij wilt toch alleen mijn haat?
Snow: yeah baby
Ja, ik ben blij dat ik niet de enige ben trouwens. Ik heb dus lotgenoten, zullen we een praatgroepje oprichten?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat jij dit ook weleens ervaart?
Wil je klappen dan?quote:
Ervaren.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat jij dit ook weleens ervaart?
İk lees het nuquote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat we het net over je hadden
Turkije was mooi en warm maar wel wennen met al die mannen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef coban het volgende:
[..]
Allang![]()
Flipsiebipsieee hoe was turkijee
IK KIJK NU NAAR JE DOOR JE RAAM XDquote:
Dinsdagavond jatokquote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
wanneer jonko klappen coban en feunen in je roze bmw?
Ja, dan kunnen we erover praten.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik niet de enige ben trouwens. Ik heb dus lotgenoten, zullen we een praatgroepje oprichten?
Jij hebt echt de pik op mij hequote:
Je weet toch lobi, litteken allesquote:Op donderdag 13 september 2012 20:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we erover praten.
Al die keren dat ik het kreeg en niemand begreep waarom ik zo raar bibberde
[..]
Jij hebt echt de pik op mij he
Hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 20:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we erover praten.
Al die keren dat ik het kreeg en niemand begreep waarom ik zo raar bibberde
[..]
Jij hebt echt de pik op mij he
Ik heb net de gordijnen dicht gedaan bij het achterraam en via het voorraam kun je me heul niet zien.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK KIJK NU NAAR JE DOOR JE RAAM XD
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Even weg, kusjes.
Doei Coban
Ja doe het ajbquote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
uft zal ik de 13e weer cosmopolitan meenemen
Stokbrood met tonijnsaladequote:Op donderdag 13 september 2012 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Turkije was mooi en warm maar wel wennen met al die mannen.
Hoe waren jouw broodjes tonijnsalade enzo? Dat had je toch gemist?
Hij zit er nogquote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je weet toch lobi, litteken alles
Ik zit er al een tijdje.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb net de gordijnen dicht gedaan bij het achterraam en via het voorraam kun je me heul niet zien.
Dealquote:Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als we beiden een fles meenemen
Klappen ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef coban het volgende:
[..]
Wil je klappen dan?
Hoe gaat je opleiding trouwens? İs het leuk? Ben je mij eeuwig dankbaar?
oh ik dacht dat je mijn nieuwe buurvrouw wasquote:Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje.
Hahahaha gek meisjequote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Stokbrood met tonijnsaladeik kwam hier en toen gelijkk hele supermarkt leeggekocht
![]()
Dag unff
Nee maar dan lijkt het van welquote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan pas? heb je meer vrienden dan alleen ik ofzo?
Ik wist het
Alsof je stenen aan het kauwen bent. Vreselijk is het.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het nooit meer mee hoef te maken
Huh wtfquote:Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klappen ja.![]()
Ontslagen op werk. Opleiding begonnen. Geen nieuw werk kunnen vinden. Veel dagen niets te doen dan vacatures zoeken. Ik ga waarschijnlijk iets anders doen.
Ohquote:Op donderdag 13 september 2012 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik zei doei tegen uft
quote dan oetlul..quote:Op donderdag 13 september 2012 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik zei doei tegen uft
Studeren, jij nu laatste jaar he?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha gek meisje
En wat doe je nu? Studeer je? Werk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |