Gewenning.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef Plastic_zak het volgende:
he uft je ui is nu helemaal anders en ik vind het niet eng
jij legde de klemtoon verkeerdquote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar jij kon het eerst niet uitspreken.
Dat komt omdat ik je eraan heb laten wennenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef Plastic_zak het volgende:
he uft je ui is nu helemaal anders en ik vind het niet eng
PZ lekkere lichte jongenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef Plastic_zak het volgende:
pimmetje lekkere donkere jongen
Hoiquote:
Truste!quote:
Hoi jijquote:
Uftquote:
Flipsssssssquote:
Ooitquote:
Samen staan we sterk. Joe end mie aagenst de wurld bebiequote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Same here, maar toen wist ik nog niet hoe sc's werken
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik je eraan heb laten wennen
Ik zeg gewoon UDOWU zoals het er staat. Jij zegt OEDOWOE.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij legde de klemtoon op de o terwijl ie op de eerste u moest
Jij?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik je eraan heb laten wennen
SV bierbaasquote:
Vanaf morgen babequote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
pim hebje al een kamer babe
Dat was een leuke meet. Ik ben blij dat ik toen toch gekomen ben.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben blij dat ik de enige udowu meet mee heb morgen maken/ helpen organiseren. Dat terwijl ik er nog geen maand postte
ik heb er 1.5 weken gepost en toen ging het dichtquote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben blij dat ik de enige udowu meet mee heb morgen maken/ helpen organiseren. Dat terwijl ik er nog geen maand postte
Ja jij hebt hem gemaakt, maar ik heb hem gebruikt en weken laten staanquote:
http://www64.zippyshare.com/v/46102828/file.htmlquote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon UDOWU zoals het er staat. Jij zegt OEDOWOE.
Jatog wunluvquote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Samen staan we sterk. Joe end mie aagenst de wurld bebie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |