hoe is het daar?quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
tinychat, dierentuin, film kijken, dientje eerst in elkaar meppen anders mag het niet
Juist, juist, wat nog meer?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bios.
want weinig praten
goedquote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoe is het daar?school leuk?
Niet haten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jouw kakker Rvreselijk.
altijd pesten.
ja en die bepaalde woorden slik je in (haha slikken) of spreek je onverstaanbaar uit. Ik ben tenminste gewoon verstaanbaar, zelfs met meerdere accenten door elkaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hoort t amper manalleen bij bepaalde woorden
lel lacht me ook al uit.
bij jou geen accent opgevallenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hoort t amper manalleen bij bepaalde woorden
lel lacht me ook al uit.
Ah mooizo, goed studeren anders krijg je billenkoek.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Goed
Wel heel erg druk en ik moet redelijk veel inhalen wat andere al hebben gehad op de middelbare.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hetzelfde als je glas in je mond krijgt, alleen dat heb ik nog nooit gehad, wel dat zo me lip bleef haken aan het glas omdat er een pikje uit de glasrand was..
Dat jullie mij hebben kunnen verstaan is een wonder.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hs heeft een bazen accent lachen als hij dronken is
Dat dacht ik ook, maar mensen die niet uit regio Rotterdam komen horen altijd meteen dat ik hier vandaan kom.quote:
mooi zoquote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goedniks te klagen.
ja opzichtoffe mensen
Lolquote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar mensen die niet uit regio Rotterdam komen horen altijd meteen dat ik hier vandaan kom.
ja wat moet ik anders met die woorden doen, in jouw mond spugenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja en die bepaalde woorden slik je in (haha slikken) of spreek je onverstaanbaar uit. Ik ben tenminste gewoon verstaanbaar, zelfs met meerdere accenten door elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |