Weet niet of ik het zo zou noemen, pt kon grootste deel van de tijd gewoon met ons communiceren. De wegrakingen leken meer vasovagaal te zijn tgv de pijn.quote:
Dat zegt niets over de etiologie. Apneus van 15 seconden is wel wat veel voor vasovagaal, of het is een morfine-effectquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef Ace1 het volgende:
Weet niet of ik het zo zou noemen, pt kon grootste deel van de tijd gewoon met ons communiceren.
editquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef starla het volgende:
Een patiënt 2 uur in een status laten zitten![]()
Hoe heette ze ook weer? Hacker Bonnie van het Nederlands Genootschap van Hackende Huisvrouwenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een hacker die doelbewust opzoek is gegaan naar een lek heeft die gegevens gevonden. De vraag is meer hoeveel onbekenden op dezelfde wijze eerder op dezelfde wijze de gegevens heeft geraadpleegd. Ik vermoed 0.
Mensen zijn toch altijd het grootste lek. Zowat het hele ziekenhuis heeft inzicht in je dossier als ze je naam weten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef June. het volgende:
[..]
Hoe heette ze ook weer? Hacker Bonnie van het Nederlands Genootschap van Hackende HuisvrouwenGeniaal.
Niet overal. Ik wilde namelijk vandaag mijn eigen dossier eens inzien, werd mij de toegang geweigerdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen zijn toch altijd het grootste lek. Zowat het hele ziekenhuis heeft inzicht in je dossier als ze je naam weten.
Je eigen dossier mag je natuurlijk altijd inzien toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef June. het volgende:
[..]
Niet overal. Ik wilde namelijk vandaag mijn eigen dossier eens inzien, werd mij de toegang geweigerd
Volgens mij kan het ook wel inderdaad, maar nu zei Mirador (sowieso een kut epd) dat ik het niet mochtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef dotKoen het volgende:
Mijn eigen dossier heb ik ook gewoon in kunnen zien in 3 ziekenhuizen.
Het idee is dat het te duur is om zelf een EPD (wat het Radboud EPD is) te ontwikkelen en dat ze daarom een 'kant-en-klare' oplossing willen inkopen. EPIC is in de VS het meest gebruikte EPD, en volgens mij wel heel krachtig. Maar ook dit ombouwen kost een enorme hoeveelheid geld en tijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef June. het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze het epd in het Radboud nu weer willen veranderen, dat werkt echt perfect.
Elpadoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:47 schreef _Lily_ het volgende:
Mij werd de toegang tot mijn eigen dossier ook geweigerd (Erasmus MC)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |