Ik heb geen zin om terug te zoeken maar ik dacht dat jij het wasquote:Op donderdag 13 september 2012 18:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit ergens gezegd?
Oh die zijn ook tofquote:Op donderdag 13 september 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze maar dan in het wit
Dat kan wel kloppen ja volgens mij. Want ze zijn wel warm en praktisch.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te zoeken maar ik dacht dat jij het wasdie twijfelde over uggs omdat je ze voor popi jopies vond maar wel zo heerlijk zacht
Das beter.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te zoeken maar ik dacht dat jij het wasdie twijfelde over uggs omdat je ze voor popi jopies paupers vond maar wel zo heerlijk zacht
Wat is er in hemelsnaam praktisch aan uggs?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja volgens mij. Want ze zijn wel warm en praktisch.
Als je een paar seconde aan het na denken bent voor een leuke TT wordt je topic al weer gekaapt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Jongens kom eens op doe eens je best voor een leuke TT..
Huilenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:15 schreef Oceanview het volgende:
Jongens ik verlaat jullie, kusjes.
Alleen Typisch die dat doet.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je een paar seconde aan het na denken bent voor een leuke TT wordt je topic al weer gekaapt.
Gewoon zo aan doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam praktisch aan uggs?
Somsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alleen Typisch die dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |