Fout.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:59 schreef donehv het volgende:
**even vergeten erbij te zeggen..
Als ik ga werken word het van mijn wajong afgetrokken dus dat kan ook niet..+ ik kan dat zoiezo niet want ik ben moe naar school. ik ben het niet meer gewend.
Maar dat betekend dat je in de toekomst dus wél kan werken en het dus gewoon bullshit is dat je aan een wajong zit.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:02 schreef donehv het volgende:
waarom heb je wajong ? dat is prive.
Waarom woon je al op jezelf ? ik heb geen keus, laten we het daarbij houden.
Waarom Ga ik naar SCHOOL? omdat ik verder wil komen in mijn leven dan thuis zitten.
Dan kun je echt wel goedkoper dan voor 375 euro per maand gaan wonen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 18:07 schreef donehv het volgende:
@kwiwi hahaha waarom wil je dat weten.. dat staat al in mijn naam.. :p eindhoven
Of je stelt je niet zo aan en gaat gewoon werken, in de avond of in het weekend.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:59 schreef donehv het volgende:
**even vergeten erbij te zeggen..
Als ik ga werken word het van mijn wajong afgetrokken dus dat kan ook niet..+ ik kan dat zoiezo niet want ik ben moe naar school. ik ben het niet meer gewend.
volledige wajong is veel hoger dan het bedrag dat je noemtquote:Op donderdag 13 september 2012 18:11 schreef donehv het volgende:
@rhubarbje als ik werk trekken ze dat van mijn uitkering af.. dan heb ik nog niet meer meer als 206 ga ik toch niet verdienen.
ook dit klopt nietquote:Op donderdag 13 september 2012 18:15 schreef donehv het volgende:
@Id_do_her DAT WORD VAN MIJN WAJONG AFGETROKKEN.
Kan wel zo zijn maar een wajong is daar niet voor bedoelt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:15 schreef donehv het volgende:
@Pritt wat praat jij nou weer. dat is echt bullshit. de meeste mensen hebben ouders die het betalen en zich er geen zorgen over hoeven te maken. Jij bent zo eentje zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |