Ik probeer altijd na het eten af te wassen. Als het zo'n enorme berg wordt heb ik er sowieso geen zin meer in.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net afwas van 3 dagen weggewerkt.
Ik vind hem niet zo knapquote:
Gewoon vaatwasser tochquote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeer altijd na het eten af te wassen. Als het zo'n enorme berg wordt heb ik er sowieso geen zin meer in.
Die luxe heb ik niet meerquote:
Er traint nu wel een knappe Zwitserquote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeer altijd na het eten af te wassen. Als het zo'n enorme berg wordt heb ik er sowieso geen zin meer in.
[..]
Ik vind hem niet zo knap
Okéquote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er traint nu wel een knappe Zwitser
Ik doe de afwas meestal de volgende morgen. Heb nooit zin om dat na het eten te doen. Maar gisterenochtend had ik wat beters te doen, dus vandaar dat t zo lang bleef staan.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem niet zo knap
Dagen hebben geen middagen. Ochtenden en avonden, that's it.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Middag![]()
Al voelt dit als nachtbraker als ochtend maar technisch gezien is het middag
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe de afwas meestal de volgende morgen. Heb nooit zin om dat na het eten te doen. Maar gisterenochtend had ik wat beters te doen, dus vandaar dat t zo lang bleef staan.
Maak foto van jezelf danquote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry als er vrouwen hier aan mee zouden doen dan had ik wel een foto voor je gemaakt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga een pizza helen omdat honger
Ik heb allebei al in huis.quote:
Dat vind ik fijn. Ik zal nooit meer zo ongehoorzaam zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers.
[..]
Maak foto van jezelf dan
Je hebt net nog gegetenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga een pizza helen omdat honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |