Ja die zit erbij en is nog nooit gebruikt:quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:32 schreef W4 het volgende:
Zit hier een adapterset voor een Maxi Cosi bij?
Ben heel de dag weg geweest zal morgen foto's maken. Type is de BUZZ.quote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef W4 het volgende:
En nu je toch foto's aan het maken bent: hoe klein istie in te klappen? En op welke manier is de stang in hoogte verstelbaar en van hoe laag tot hoe hoog?
(je hebt er geen specifiek type nummer bij staan, anders had ik zelf gegoogled)
De foto's:quote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef W4 het volgende:
En nu je toch foto's aan het maken bent: hoe klein istie in te klappen? En op welke manier is de stang in hoogte verstelbaar en van hoe laag tot hoe hoog?
(je hebt er geen specifiek type nummer bij staan, anders had ik zelf gegoogled)
Is goed als je interesse hebt weet je me te vinden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:07 schreef W4 het volgende:
Okay, thanks ... ik ga eens even overleggen en eens kijken wat zo'n setje tegenwoordig nieuw kostZeker gezien dat je eigenlijk ook nog een reiswieg erbij moet hebben ...
AUB:quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:58 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Tot welke leeftijd / hoeveel kg is deze geschikt?
En ?? Ik wil er graag vanaf hij staat erg in de weg op zolder.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:15 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Danku. Ga vanavond even thuis overleggen, kom erop terug.
Sorry helemaal vergetenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:52 schreef P.U.N.T het volgende:
[..]
En ?? Ik wil er graag vanaf hij staat erg in de weg op zolder.
Buiten dat is een kind ook wel handig...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:07 schreef W4 het volgende:
..... Zeker gezien dat je eigenlijk ook nog een reiswieg erbij moet hebben ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |