Goeiequote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze die tellingen zo weinig vertrouwen, waarom gaan ze dan niet zelf kijken?
En als ze het al weten, kunnen ze waarschijnlijk niet tellenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goeie![]()
Maar ze weten waarschijnlijk niet dat dat kan
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als ze het al weten, kunnen ze waarschijnlijk niet tellen![]()
Als ik hun logica op mezelf toepas, dan moet er trouwens idd geknoeid zijn met de tellingen, want ik ken maar één iemand die PVV heeft gestemd, dus kunnen ze nooit 10% van de stemmen hebben gehaald.
Een kabinet PvdA-GL heeft dan de meerderheid in de TK
No offence, aparte conclusie voor iemand die op de PVV stemt.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:06 schreef Rhalius het volgende:
Lijkt me onwaarschijnlijk, ze leven in een droomwereld en staan los van de realiteit.
Uiteraard zonder probleem geen noodzaak voor een 'verlosser'.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Geert heeft immigranten nodig als zondebokvee.
Ik wil geen godwin maken, maar ben er wel geneigd toe.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uiteraard zonder probleem geen noodzaak voor een 'verlosser'.
"Middenpartij" PVV is erg geliefd bij de Telegraaf lezers en als ik de telegraaf bekijk zijn zij ook geliefd bij de Telegraaf. Elsevier is trouwens het echte PVV bolwerk als het op reacties aankomt.quote:Van de middenpartijen kon de PVV vooral op steun rekenen bij lezers van De Telegraaf (24%)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |