SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, omdat ik alle andere kayle skills hebquote:Op donderdag 13 september 2012 10:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach die vorige kayleskin was ook niet echt geweldig, ben volgens mij zelf de enige die die skin es kiest
Skills of skins.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt, omdat ik alle andere kayle skills heb
maar vorige keer had je ook de jarvan skin, je top elo wordt trouwens gereset naar je current elo volgens mkj. chill voor mij want zit nu op t hoogst. oh en platinum is nu vanaf 1850 volgens mijquote:Op donderdag 13 september 2012 10:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach die vorige kayleskin was ook niet echt geweldig, ben volgens mij zelf de enige die die skin es kiest
Ach, ik zit nu op 850 ELO. (beetje vast daar omdat ik meteen ranked ging doen). En op normal games zit ik bijna standaard met mensen van 1500ELO ingame en die beat ik in lane.. Dus om nou te zeggen dat het altijd heel representatief is....quote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef Adames het volgende:
Is een willekeurig getal wat wordt toegekend aan spelers, laat je niet van de wijs brengen hoor, je weet zelf wel hoe goed je bent. Daar heb je ELO niet voor nodig
Dan kun je jezelf er gewoon uitgrinden als het goed is. Kost je alleen wel een maandje of 2, 3 en of dat nou zo leuk is..quote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu op 850 ELO. (beetje vast daar omdat ik meteen ranked ging doen). En op normal games zit ik bijna standaard met mensen van 1500ELO ingame en die beat ik in lane.. Dus om nou te zeggen dat het altijd heel representatief is....
Ja lukt ook wel alleen ik speel amper ranked omdat ik liever met mensen speel die niet compleet achterlijk zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dan kun je jezelf er gewoon uitgrinden als het goed is. Kost je alleen wel een maandje of 2, 3 en of dat nou zo leuk is..
Beter gewoon om te wachten op de Elo reset van seizoen 3 dan ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja lukt ook wel alleen ik speel amper ranked omdat ik liever met mensen speel die niet compleet achterlijk zijn.
pas maar op hoor straks vind fok je een arrogante typische low elo die denkt dat hij hoger is dan hij is etc!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu op 850 ELO. (beetje vast daar omdat ik meteen ranked ging doen). En op normal games zit ik bijna standaard met mensen van 1500ELO ingame en die beat ik in lane.. Dus om nou te zeggen dat het altijd heel representatief is....
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef Adames het volgende:
Is een willekeurig getal wat wordt toegekend aan spelers, laat je niet van de wijs brengen hoor, je weet zelf wel hoe goed je bent. Daar heb je ELO niet voor nodig
Dat is een beetje het probleem denk ik, het duurt te lang eer je voldoende zakt/stijgt. Hoop dat Riot eens goed naar hun ELO systeem gaat kijken en evt aanpassen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dan kun je jezelf er gewoon uitgrinden als het goed is. Kost je alleen wel een maandje of 2, 3 en of dat nou zo leuk is..
ik werd gister gestomped door top elo dominion fml. (streamed scrim)quote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef Jajong het volgende:
http://www.own3d.tv/MoscowFive/live/119018
Speedzor wordt atm geshitstomped door M5 DiamondProx(Kasandresforever) het staat nu 21-2 ofzo.. Oh afgelopen
Het gangbare dogma is dat iedereen zich uit hun elo moet kunnen carryen als je hoger hoort maar dit is pertinente bullshit gezien je dan echt uitmuntend moet spelen zoals een 2.5k elo oid, anders gaat het óf extreem moeizaam omdat je door al die stront trolls heen moet worstelen (en nee statistieken zijn geen garantie, dus of het 4v5 troll (theorietje) is of niet als je pech hebt heb je vaker trolls dan geen trolls, en met trolls bedoel ik niet mensen die een slechte dag hebben of chalice op ziggs bouwen oid) of je word het na een week of 2 goed zat en verander je in een flamer door de aanhoudende onmacht.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:56 schreef znarch het volgende:
[..]
[..]
Dat is een beetje het probleem denk ik, het duurt te lang eer je voldoende zakt/stijgt. Hoop dat Riot eens goed naar hun ELO systeem gaat kijken en evt aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |