SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Het is ook onvergelijkbaar, dus voor beide kanten is weinig te zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Er zijn ook nogal wat gebouwen die boven een metro lijn stonden en waarvan de constructie hetzelfde was afgebrand. Zwakke vergelijking.
Ik geloof je zo.quote:[..]
Nu denk ik toch echt, nee laat ik me corriseren corrigeren, ik weet dat ik veel meer afweet van explosive, het aanbrengen en de berekningen die er mee gepaard gaan dan jij, en kan je dus zonder blikken en blossen vertellen dat je hier het kunnen/de mogelijkheden toch wel hoog inschat.
True story.quote:[..]
Ja dat is net zo als dat voor OIF diverse inlichtingdiensten (waaronder zelfs de UN) zeide dat er WMDs in Iraq waren, maar daarna plotseling iedereen riep dat het niet zo was en het een illigale oorlog was toen ze niet gevonden werden.
Resultaten van de meeste grote steden zijn nog niet binnen... ik denk dat de PvdA daar nog wel flink wat stemmen zal pakken.quote:
Wat je hier beweerd is net zo'n idiotrie als Hitler die achter elke Jood een komplot zag.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Iran was hun een doorn in het oog, zoals nu blijkt. PNAC was al enkele decennia aan het lobbyen in de VS om herstructurering van het militair apparaat in het midden-oosten, en noemde oa Iran een zogenaamde 'rogue state'.
En de banden tussen de VS en Israel zijn sowieso sterk, dus wie weet is er nog veel wat onbekend is.
Ja maar V-town gaat het verschil makenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Resultaten van de meeste grote steden zijn nog niet binnen... ik denk dat de PvdA daar nog wel flink wat stemmen zal pakken.
Ah, een Reductio Ad Hitlerum.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat je hier beweerd is net zo'n idiotrie als Hitler die achter elke Jood een komplot zag.
quote:
Dat maak je erzelf van, ik geef enkel aan dat je spoken ziet, en dat je niet de eerste noch de enige bent.quote:
Geen idee, ik ben echt helemaal niet bekend met Rotterdam en de situatie daar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar V-town gaat het verschil maken![]()
denk je dat rotterdam PVDA gaat zijn?
Nee, dat maak jij ervan. Letterlijk. Je probeert mijn stelling neer te sabelen door een vergelijking met wat Hitler deed.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat maak je erzelf van, ik geef enkel aan dat je spoken ziet, en dat je niet de eerste noch de enige bent.
Ik denk, ik hoop dat Den haag en Rotterdam VVD stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben echt helemaal niet bekend met Rotterdam en de situatie daar.
Niet alle daders kwamen uit SA, en SA herbergte ook geen terreur opleidings kampen, en een terreur organisatie.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef Gray het volgende:
Maar inderdaad, wat hadden ze daar uberhaupt te zoeken? De daders zouden allemaal uit Saudi-Arabie komen.
Den Haag zal wel VVD stemmen, Rotterdam is toch ook een (net als Amsterdam) overwegend rode gemeente?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk, ik hoop dat Den haag en Rotterdam VVD stemmen
Als je het zo ziet, kan ik enkel maar blijzijn dat ik niet weer een ban opgelegd krijg.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan. Letterlijk. Je probeert mijn stelling neer te sabelen door een vergelijking met wat Hitler deed.
Ik had altijd een rechts beeld van Rotterdam. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik daar vaak wasquote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Den Haag zal wel VVD stemmen, Rotterdam is toch ook een (net als Amsterdam) overwegend rode gemeente?
SA is de terreur organisatie zelf.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niet alle daders kwamen uit SA, en SA herbergte ook geen terreur opleidings kampen, en een terreur organisatie.
Daar moet ik je deels gelijk geven.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef Gray het volgende:
[..]
SA is de terreur organisatie zelf.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je het zo ziet, kan ik enkel maar blijzijn dat ik niet weer een ban opgelegd krijg.
Alsof dat wat uit maaktquote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sine, relax, haal die adem.... Gray is hier te gast
Jij nam bier mee toen je hier net kwam...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
Gast of niet, hij is blauw, en na wat afgelopen keer gebeurt is vertrouw ik die gasten niet meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
PvdA de grootste in Den Haag.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Den Haag zal wel VVD stemmen, Rotterdam is toch ook een (net als Amsterdam) overwegend rode gemeente?
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik had altijd een rechts beeld van Rotterdam. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik daar vaak was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |