hier verder
Ik heb ff de titel aangepast, leek em wat meer passen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 16-08-2002 22:20]
"toon hier...................... Ej muziekanten....... ehh ... skills." ja..
Maar met die mop wil je zeggen dat bassist zijn saaier is dan drums of wat. Je kunt het op verschillende manieren interpreretern.
Waarom is het trouwens toon je skills? Dan wordt het "kijk mij de bikkel uithangen" topic, niet echt bevorderlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-08-2002 22:11]
quote:Yo, where's Tony?
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:13 schreef Pietjuh het volgende:
WHAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!
quote:Yeah, yeah...
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:04 schreef Vampier het volgende:
AI!!! ej=je kan iemand dat ff aanpassen
quote:Allo?
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:14 schreef Pietjuh het volgende:
Yo Tony.... Pick up the phone !!
quote:Oiiii, hier met the lord of Barad Dûr
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Allo?
quote:Hiero Laureano bewanna! HOEZSLZAAAAT! Ah die kan ik wel ff posten trouwens. Ff mp3 online gooien.
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:16 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Oiiii, hier met the lord of Barad Dûr
WAZAA = muzikaal en wij zijn skilled. Die wazaa file heb ik alleens gepost, maar ik heb ook de full length 10 minuten versie. Je weet wel op dat muziek/nintendo feestje hier.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-08-2002 22:24]
quote:* Vampier gebruikt Yokozuna als trampoline
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:12 schreef Yokozuna het volgende:
EJ muziekanten, WAZAAAAAAAAAAAAA!Realisme is een hobby
En typen is een kunst
Heej gimme a break... ik tpy de heledag al zoveel
quote:Mp3 van floris enzo met dat wazaa?
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:19 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hiero Laureano bewanna! HOEZSLZAAAAT! Ah die kan ik wel ff posten trouwens. Ff mp3 online gooien.
WAZAA = muzikaal en wij zijn skilled.
quote:Ja die, hej beetje harder he! Da was nix man! These boots are made for walking, and that's just what they'selfl do. Zit een HOOOOOP gaar improvisatie werk in
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:22 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Mp3 van floris enzo met dat wazaa?
Maar Vampier, maak nog es zo'n heer en meester filmpie, die zijn tof!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-08-2002 22:30]
Serieus!
quote:Echt????? RU l0n3s0m3 vann8! (ik ben ze zo erg gaan haten dak ze zelf gebruik, niet normaal meer)
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:32 schreef Zander het volgende:
Hmm.. ik kan vandaag geen herrie meer maken en dus ook niet opnemen, maar ik denk dat ik, geheel in stijl, morgen maar eens mijn eigen interpretatie van een Elvis-nummer hier ten beste zal geven!Serieus!
Kom Vampier, waar blijven die diehard slap flea's ass stukken! >:!>>
quote:Ja Piet neem jij ook es wat op, diehard zoon van de donkerheid uit het Noorden!
Haha moet je ff aan mod vragen of ie de titel ff edit
quote:Inspiratie is op dit moment een beetje op.... ik kwam er net achter dat ik het merendeel van de nummers ben vergeten.....
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:25 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Maar Vampier, maak nog es zo'n heer en meester filmpie, die zijn tof!
in mijn bandje bas ik niet echt van die moeilijke dingen, maar als ik dan zon 1337 filmpje zie met een vet nummer, jah dan moet ik mijn bas ook weer even aansluiten.
quote:Dat nummertje is leuk om te spelen... ik kon hem tot aan de drums.... daarna hoor ik niet echt meer wat hij speelt.
Op vrijdag 16 augustus 2002 23:40 schreef kootje het volgende:
ok ik kan pulling teeth nu wel aardig...dwz die eerste 2 riffjes dan. jippieen dat stukje van orion ook. yeah!
in mijn bandje bas ik niet echt van die moeilijke dingen, maar als ik dan zon 1337 filmpje zie met een vet nummer, jah dan moet ik mijn bas ook weer even aansluiten.
Nieuw filmpje
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 17-08-2002 00:35]
http://www.marcelcoenen.com/movieclips.htm
Dat shred filmpje vind ik ongetwijfeld het heftigst! Wat een werk. En ik wist niet dat je ook kon drummer. Haha!
Trouwens wat voor bands luister je thuis eigenlijk veel? Veel dream theater?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-08-2002 13:21]
quote:Flauw... maar wel grappig
Op zaterdag 17 augustus 2002 00:26 schreef Vampier het volgende:[..]
Nieuw filmpje
edit: marcel: dat nieuwe me jamming... filmpje is erg koel vooral die computeragtigte rifjes.
quote:aso
Op zaterdag 17 augustus 2002 12:24 schreef mcoenen het volgende:
Ik heb een paar nieuwe filmpjes erbij gezet bij mij:http://www.marcelcoenen.com/movieclips.htm
quote:Asociaal snel
aso
quote:HAHAHAHAHAHA. Wat een cover, dit is niet bepaald 100% naspelen, in positieve zin
http://www.veurs.nl/users/fit/music/jijhaat.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-08-2002 13:25]
quote:krijg je he, ik had 17 bier op, en de gast die zong ook zoiets :p
Op zaterdag 17 augustus 2002 13:19 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Asociaal snel
Check hem nou toonladders kweken, abnormaal!!!
[..]HAHAHAHAHAHA. Wat een cover, dit is niet bepaald 100% naspelen, in positieve zin
HELP MIJN INSPIRATIE IS OP.... iemand nog een goede bas toonladder?
quote:ROFL!!!!!!!
Op zaterdag 17 augustus 2002 13:18 schreef LesPaul het volgende:
quote:ik hoor geen solo...
Op zaterdag 17 augustus 2002 14:13 schreef Schorpioen het volgende:
Okee, hier is een solo'tje van mij op gitaar, een van de weinige opnames die ik van mezelf heb. Het is al een jaar of 5 oud, een liveopname van een bandje waar ik destijds in speelde, maar het klinkt op zich best wel aardig al zeg ik het zelf, ritmisch niet al te strak soms, maar goed. De opname was low budget, gewoon een ongemixte opname van de PA als ik het me goed herinner.
quote:Wat hoor je dan wel?
Op zaterdag 17 augustus 2002 15:12 schreef LenL het volgende:[..]
ik hoor geen solo...
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 13:46 schreef Vampier het volgende:
Vampier slapt er op los :P
code:Cmineur----------------------7-8-10-------------------3-5-
-----------------8-10--------------------3-5-6-----
---------8-10-11-------------------3-5-6-----------
-8-10-11---------------------3-4-6-----------------
quote:Dat heet nou airguitar!
Op zaterdag 17 augustus 2002 15:12 schreef LenL het volgende:[..]
ik hoor geen solo...
quote:Ah vet vampier, je bent wel goed, ik wist het wel
Op zaterdag 17 augustus 2002 13:46 schreef Vampier het volgende:
Vampier slapt er op los :P
quote:Ja... ik hoor wel solo
Maarre... iemand nog echte reacties op mijn stukje?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-08-2002 16:11]
en Yokozuna dat is de grootste boutzooi die ik tot nu toe gespeeld heb.....
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 17-08-2002 16:20]
quote:De muziekale EJ eh.. skills satna invloeden
Op zaterdag 17 augustus 2002 16:05 schreef Vampier het volgende:
Schorpioen Sa(n)tana invloeden niet?
quote:Ja t is een nummer van santana idd, maar of ik er nou zo door beinvloed ben... She's not there is gewoon zo'n cliche covernummer dat zo'n beetje elke coverband speelt...
Op zaterdag 17 augustus 2002 16:05 schreef Vampier het volgende:
Schorpioen Sa(n)tana invloeden niet?
edit: kut, verkeerde account, dit is dus Schorpioen en niet Ringo
quote:Nou speel nog es wat dan, om het af te leren! Wat l33t shit. En wel weer stoer kijken he, anders is het niet cool!
en Yokozuna dat is de grootste boutzooi die ik tot nu toe gespeeld heb.....
quote:Slight case of sarcasm detected
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:46 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Nou speel nog es wat dan, om het af te leren! Wat l33t shit. En wel weer stoer kijken he, anders is het niet cool!
quote:Nou een heel klein beetje dan, want ik vond dat toch wel cool hoe je bij bv. volkslied zo stoer keek. Zoals ik al zei, als heer en meester. Lache!
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:48 schreef Vampier het volgende:[..]
Slight case of sarcasm detected
Je moet echt niet denken dat ik zo negatief over je denk ofzo (mocht dat zo zijn), das iig niet zo..
binnenkort nieuwe filmpjes
quote:wilde net een filmpje posten met m'n favo instrument, word de titel aangepast, ach ik doe het gewoon toch
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:04 schreef Vampier het volgende:
Post hier je filmpje met je favo instrument :-)hier verder
Ik heb ff de titel aangepast, leek em wat meer passen.
quote:Jammer dat je het zelf niet bent
Op zondag 18 augustus 2002 07:35 schreef PHOBoS het volgende:[..]
wilde net een filmpje posten met m'n favo instrument, word de titel aangepast, ach ik doe het gewoon toch
... hier (ben het helaas niet zelf, maar dat lijkt me wel duidelijk)
quote:Gefeliciteerd, de eerste site meej fatsoenlijke upload!
Op zondag 18 augustus 2002 07:35 schreef PHOBoS het volgende:[..]
wilde net een filmpje posten met m'n favo instrument, word de titel aangepast, ach ik doe het gewoon toch
... hier (ben het helaas niet zelf, maar dat lijkt me wel duidelijk)
Wat een gepruts, zit niet eens een maat in.
quote:Hail de drummer!!! Ik dacht al dat het reete strak klonk
Op zondag 18 augustus 2002 12:35 schreef voh het volgende:
drummer :/
ik wil dat oook kunnen mamma!!!
nou ja, ik ga maar weer nothing else matters spelen... aangezien dat zo'n beetje het enige is wat ik kan...
quote:Vriend van me hoorde het en vroeg me of ik een metronoom had gebruikt, maar neej dus. Heh
Op zondag 18 augustus 2002 13:43 schreef Vampier het volgende:[..]
Hail de drummer!!! Ik dacht al dat het reete strak klonk
Da's wel een voordeel van redelijk feilloos ritmegevoel
quote:Ik ben ook drummer, je hoeft geen gitarist te zijn om hier te posten. Kijk maar naar topictitel. Hoe lang drum je trouwens al, wat voor stijl, hoe veel uur per week/dag op normale dagen?
Op zondag 18 augustus 2002 12:01 schreef voh het volgende:
'kben eik gee gitarist maar wilde toch even dit stukje posten wat ik een maand geleden op heb genomen ^_^http://www.spiritia.net/junk/bluefiend-2.mp3
Leuk dat er nog een drummer hier post trouwens. Kun je ook es wat drums opnemen? Ik zit hier altijd hopeloos te posten, maar nooit hoor ik iets van iemand anders... Zielig he.
quote:Haha, misschien kun je eens een wedstijd houden met "fok_schaap" dies daar ook goed in!
Professioneel kip-imitator
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-08-2002 18:48]
quote:Zoals beloofd: hier is mijn instrumentale akoestische versie van Elvis' "Always on my mind"
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:32 schreef Zander het volgende:
Hmm.. ik kan vandaag geen herrie meer maken en dus ook niet opnemen, maar ik denk dat ik, geheel in stijl, morgen maar eens mijn eigen interpretatie van een Elvis-nummer hier ten beste zal geven!Serieus!
http://onlinerock.com/musicians/purpletentacle/elvis.mp3
(de vocale versie zal ik jullie maar niet aandoen... )
quote:maar het was wel cool, ook al ben ik geen scratch liefhebber, ze konden er wel wat van
Op zondag 18 augustus 2002 22:27 schreef LenL het volgende:
Dat scratch filmpje was ook wel redelijk patserig, vooral; die 2e gast.
quote:Nou, het is vooral omdat ik niet echt het gevoel heb dat ik goed genoeg ben om me voor te doen als iemand die gitaar speelt
Op zondag 18 augustus 2002 18:42 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik ben ook drummer, je hoeft geen gitarist te zijn om hier te posten. Kijk maar naar topictitel. Hoe lang drum je trouwens al, wat voor stijl, hoe veel uur per week/dag op normale dagen?
Leuk dat er nog een drummer hier post trouwens. Kun je ook es wat drums opnemen? Ik zit hier altijd hopeloos te posten, maar nooit hoor ik iets van iemand anders... Zielig he.
[..]Haha, misschien kun je eens een wedstijd houden met "fok_schaap" dies daar ook goed in!
Trouwens een hele derde pagina zonder mp3 links, das behoorlijk fout. Tijd voor nieuw spul.
En ik speel nu 7 jaar, voorheen 2-maal de week, elke maal 5 uur, maar door een blessure heb ik er 7 maanden uitgelegen, en begin nu weer langzaam met opbouwen. M'n nieuwe band is bijna compleet, we zoeken alleen nog een gitarist, en dan kunnen we van start
En dat kip-imitator doe ik alleen met een vast dienstverband
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 19-08-2002 14:39]
quote:Wat is dat voor onzin, ik ga niet helemaal reggen om een filmpje van jouw te download
Op maandag 19 augustus 2002 14:39 schreef Nyles het volgende:
Hebbet razend snel moeten doen (heb maar 3 kwartier pauze
M'n digi-cam kan maar een beperkt aantal seconden opnemen, vanavond hebbik wel ff tijd om het rustig te doen, dan zal die d'r helemaal op staan...hoop ik...
Hier staat et :)
quote:Huh? moet da dan? kutkutkutkutkutkutsites ook altijd
Op maandag 19 augustus 2002 15:08 schreef LenL het volgende:[..]
Wat is dat voor onzin, ik ga niet helemaal reggen om een filmpje van jouw te download
zet hem ff op www.onlinerock.com
-edit-
Pfff die online Rock is echt rete langzaam man....zoek wel ff wat anders ...
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 19-08-2002 15:39]
quote:Ah, waar ga je op kamers?
Op zondag 18 augustus 2002 21:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
Jo ik ben er weer allen ik dnek niet dat ik iets kan posten...........ik ga nl morgen op kamers wonen en dan neem ik mn explorer en vetta mee.,.......maar misschien als ik op kamers zit!
quote:Beter trage upload, dan niets omdat je zo'n stom pass moet intypen.
Pfff die online Rock is echt rete langzaam man....zoek wel ff wat anders ...
quote:Hee, weird. Gisteren deed 'ie het nog... maar goed, ik heb hem even gerepareerd. Overigens hoor ik nu dat mijn gitaar ook niet helemaal zuiver gestemd is op die opname, het was gisteren ook wel erg warm...
Op maandag 19 augustus 2002 10:30 schreef Bass het volgende:
404
Nou ja, ik speelde het nummer ook gewoon in een keer uit m'n hoofd, als ik wat meer aandacht besteed aan het arrangement kan hij een stuk beter.
quote:Meesterlijk!
Op zaterdag 17 augustus 2002 13:18 schreef LesPaul het volgende:
quote:wat je al niet doet als je bezopen ben he?
Op maandag 19 augustus 2002 17:56 schreef Klingon het volgende:[..]
Meesterlijk!
Ik ga een keer met die gast een complete Rammstein cd op die manier coveren, als we weer flink bezopen zijn.
ik wou nog een betere opname maken maar mn gitaar heeft het opgegeven los contactpunt ofzo
quote:Schroefnhem oipen en kijk hem na, toch neti zó'n probleem? Als er een draadje los zit heb je die zo weer vast met een soldeerbout of andere improvisatie technieken./
Op maandag 19 augustus 2002 18:11 schreef Reefer het volgende:
mijn beknopte versie van Around Midnight(Miles Davis)ik wou nog een betere opname maken maar mn gitaar heeft het opgegeven
los contactpunt ofzo
quote:alles zit nog vast maar heel gammel en ik heb geen soldeerbout oid
Op maandag 19 augustus 2002 18:52 schreef LenL het volgende:[..]
Schroefnhem oipen en kijk hem na, toch neti zó'n probleem? Als er een draadje los zit heb je die zo weer vast met een soldeerbout of andere improvisatie technieken./
Gemaakt door onze saxofonist en fruityloops.
quote:Was bij een oude gitaar van een klasgenoot van mij ook, opengescroefd. NIETS veranderd, terug gedaan en hij werkte weer. Zat NEt iets los ofzo...
Schroefnhem oipen en kijk hem na, toch neti zó'n probleem
Check mijn akoestische versie van de 'Super Mario' themesong: http://www.onlinerock.com/musicians/purpletentacle/mario.mp3
quote:hehe meesterlijk
Op maandag 19 augustus 2002 20:34 schreef Zander het volgende:
Over het algemeen kun je 't vrij makkelijk weer solderen ja, dus geen man overboord...Check mijn akoestische versie van de 'Super Mario' themesong: http://www.onlinerock.com/musicians/purpletentacle/mario.mp3
-EDIT-
Nah hehe ze maar gezipped... nah muh eerst home video
!
Wel SAVE AS! anders doet dat pokke ding bij geocities et niet! maarja.....ik blijf volhouden koel topic!
d'r zit ergens innet midden een foutje....me vingers werkten nie meej!
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 19-08-2002 22:05]
quote:Vette shit, volgens mij is dat best moeilijk te spelen. Kun je het een keer met metronoom doen? Ik kick erop om er een drumbeat doorheen te mixen!
Op maandag 19 augustus 2002 21:22 schreef Zander het volgende:
Ja, ik had het eigenlijk even met een metronoom moeten doen, dan was 't iets netter geweest. Maar goed, het was ook een kwestie van 1x opnemen en uploaden maar...
quote:Hij werkt nog steeds niet. Gebruik nou gewoon es onlinerock
uploading...
-EDIT-Nah hehe ze maar gezipped... nah muh eerst home video !
Wel SAVE AS! anders doet dat pokke ding bij geocities et niet! maarja.....ik blijf volhouden koel topic!
quote:mp3's. Nogmaals, das beter dan een filmpje wat je niet kunt downloaden.
Op maandag 19 augustus 2002 23:00 schreef Nyles het volgende:
Godverdegraf!#@%$!%@*hoeren(!#^*!&^ aaaaaaah
pfff.....
Yokozuna ,bij online rock kannik geen filmpjes of zipjes uploaden
quote:Dan heb jij een gare codec of kies je een gare bitrate
alleen als ik m'n wavje wil mp3en versterkt ie de ruis ONWIJS..
quote:mja ik doe nooit wavjes converten naar mp3tjes, ik dee alleen van cd af
Op maandag 19 augustus 2002 23:07 schreef Yokozuna het volgende:[..]
mp3's. Nogmaals, das beter dan een filmpje wat je niet kunt downloaden.
[..]Dan heb jij een gare codec of kies je een gare bitrate
geef mij s een goed progie waarbij in nixs hoef in te stellen en ie het wel goed doet
quote:ikwel...
Op maandag 19 augustus 2002 23:00 schreef Nyles het volgende:
Godverdegraf!#@%$!%@*hoeren(!#^*!&^ aaaaaaah
pfff.....
Yokozuna ,bij online rock kannik geen filmpjes of zipjes uploaden
quote:Ik heb mijn stukjes gewoon met de Windows Sound Recorder opgenomen, de geluidskwaliteit is ook niet echt best maar dat komt door de cheapo Trust-microfoon die ik gebruikt heb. Maar als je in die Soundrecorder bij Properties de geluidskwaliteit op 'cd' zet en daarna de Wavjes omzet naar MP3, dan klinkt het best redelijk.
Op maandag 19 augustus 2002 23:09 schreef werkeend het volgende:
geef mij s een goed progie waarbij in nixs hoef in te stellen en ie het wel goed doet
Ik zal die Mario morgen even overdoen met een tikker d'r bij, dan kan Yoko er drums aan toevoegen (lijkt me wel lachen). Overigens lijkt het zonder begeleiding inderdaad alsof hij een beetje uit de maat is, maar dat komt ook omdat de accenten soms een beetje raar vallen, als je meetikt dan valt het nog wel mee. Maar ik kan hem wel strakker..
quote:welk progie gebruik je dan om naar mp3 om te zetten? want ik kan wel gewoon goed naar wavje cappen! die is nl wel gewoon goed
Op maandag 19 augustus 2002 23:14 schreef Zander het volgende:[..]
Ik heb mijn stukjes gewoon met de Windows Sound Recorder opgenomen, de geluidskwaliteit is ook niet echt best maar dat komt door de cheapo Trust-microfoon die ik gebruikt heb. Maar als je in die Soundrecorder bij Properties de geluidskwaliteit op 'cd' zet en daarna de Wavjes omzet naar MP3, dan klinkt het best redelijk.
Ik zal die Mario morgen even overdoen met een tikker d'r bij, dan kan Yoko er drums aan toevoegen (lijkt me wel lachen). Overigens lijkt het zonder begeleiding inderdaad alsof hij een beetje uit de maat is, maar dat komt ook omdat de accenten soms een beetje raar vallen, als je meetikt dan valt het nog wel mee. Maar ik kan hem wel strakker..
quote:RazorLame + LAME encoder.
Op maandag 19 augustus 2002 23:16 schreef werkeend het volgende:
welk progie gebruik je dan om naar mp3 om te zetten? want ik kan wel gewoon goed naar wavje cappen! die is nl wel gewoon goed
quote:gewoon LAME via dosprompt
Op maandag 19 augustus 2002 23:16 schreef werkeend het volgende:[..]
welk progie gebruik je dan om naar mp3 om te zetten? want ik kan wel gewoon goed naar wavje cappen! die is nl wel gewoon goed
whoei!
ehm willen jullie mij mischien niet helemaal afkraken? ik ben pas 1.5 maand bezig ofzo
oke
hier is ie dan
http://home.wanadoo.nl/tegelaer/probeersel.mp3
oh ja en ik heb geen metronoom
quote:tjah och, ik dacht ik laat even wat tegengewicht inbrengen bij dit muziekaal geweld hier
Op maandag 19 augustus 2002 23:36 schreef Zander het volgende:
Okee dan! Nou ja, voor 1 1/2 maand spelen klinkt het best aardig hoor, en jij durft tenminste iets te posten (in tegenstelling tot tientallen andere gitaristen hier op het forum..)
mare dat opgenomen ding is van een aantal dagen geleden, nu kank het stukje spelen zonder ritme fouten enzo
quote:Je speelt een beetje desonant... je G-string staat vals
Op maandag 19 augustus 2002 21:34 schreef Nyles het volgende:
uploading...-EDIT-
Nah hehe ze maar gezipped... nah muh eerst home video
![]()
!
Wel SAVE AS! anders doet dat pokke ding bij geocities et niet!maarja.....ik blijf volhouden koel topic!
quote:mijn g-string zit ook een beetje scheef
Op dinsdag 20 augustus 2002 00:01 schreef Vampier het volgende:[..]
Je speelt een beetje desonant... je G-string staat vals
quote:Wats desonant
Op dinsdag 20 augustus 2002 00:01 schreef Vampier het volgende:[..]
Je speelt een beetje desonant... je G-string staat vals
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 20-08-2002 09:15]
et kan trouwens nu wel gister ginget nie...maarja... boeie...pff nie echt druk hier he...
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 20-08-2002 12:18]
net een kort blues solotje opgenomen; niet echt super geworden.. maarja.. wel grapping
http://www.veurs.nl/users/fit/cyberjam/johanbluessolo.mp3
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
quote:thanks, ja het is echt even snel opgenomen. Maak ook een paar bends te hoog en een paar keer is de timing niet perfect.. maarja... was ook gewoon maar even snel
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:01 schreef Zander het volgende:
Ik vind het wel goed klinken, het gitaargeluid is lekker en de notenkeuze is ook wel goed. Alleen zou ik iets meer variatie in de ritmes in je solo stoppen, er zit nu wel een duidelijk patroon in: "lang aangehouden noot gevolgd door loopje in 16e noten", dat komt wel vaak terug. Ik bedoel het alleen maar opbouwend hoor, verder speel je wel goed zo te horen.
quote:Dat gitaar geluid heeft wel enige verbetering nodig imo. Het is een blues solo maar het heeft een lelijke/dunne metal achtige gitaar toon, iets midner delay, gain, high/presence en meer mids en het klinkt al een stuk beter IMO!
Op dinsdag 20 augustus 2002 16:50 schreef LesPaul het volgende:
ok weer ff wat vaags van mijnet een kort blues solotje opgenomen; niet echt super geworden.. maarja.. wel grapping
http://www.veurs.nl/users/fit/cyberjam/johanbluessolo.mp3
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
niks mis met het gitaarspel hoor.
quote:Eigenlijk meer de solo van frustratie dat ik al 30 min niets uit mijn vingers kreeg.
Op dinsdag 20 augustus 2002 19:47 schreef Zander het volgende:
Hehehe... da's een beetje een soort Kerry King-achtige solo, denk ik?
quote:Vind je de toon niet mooi? Ik vond hem juist wel passend, redelijk overdriven, maar niet ontoepasselijk. De delay vindt ik er juist bijpassen. Ieder zijn eigen mening, niet?
Op dinsdag 20 augustus 2002 18:17 schreef LenL het volgende:[..]
Dat gitaar geluid heeft wel enige verbetering nodig imo. Het is een blues solo maar het heeft een lelijke/dunne metal achtige gitaar toon, iets midner delay, gain, high/presence en meer mids en het klinkt al een stuk beter IMO!
niks mis met het gitaarspel hoor.
quote:Inderdaad.
Op maandag 19 augustus 2002 23:36 schreef Zander het volgende:
Okee dan! Nou ja, voor 1 1/2 maand spelen klinkt het best aardig hoor, en jij durft tenminste iets te posten (in tegenstelling tot tientallen andere gitaristen hier op het forum..)
quote:Kerry King lijkt ze op dezelfde manier te schrijven. Improviseren zonder te kijken, dan ff eigen tabje maken. Solo klaar.
Hehehe... da's een beetje een soort Kerry King-achtige solo, denk ik?
Maar Zander, kun je keertje met metronoom spelen? Dan maak ik er drums bij. Een eerste begin aan de fokband
quote:Ik wil trouwens ook wel bij jou drums verzinnen, enige vereisje = constant tempo
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:24 schreef Vampier het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 20-08-2002 22:31]
quote:Ik kan alle tracker formaten aan... ik maak er wel een leuk lijntje bij
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:30 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik wil trouwens ook wel bij jou drums verzinnen hoor Vampier! Maakt me niet uit wie. Tis gewoon cool.
quote:Jij bent de gitaar/bassist speler, jij moet met de ideeen komen. Daar borduur ik op verder
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:30 schreef Vampier het volgende:[..]
Ik kan alle tracker formaten aan... ik maak er wel een leuk lijntje bij
quote:En dat noemt zichtzelf drummer
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:32 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Jij bent de gitaar/bassist speler, jij moet met de ideeen komen. Daar borduur ik op verder
quote:Drums zijn meestal niet het beginsel, dat weet jij ook wel. Maargoed, ik wil ook wel gewoon een drumloop maken, als jij da liever hebt
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:52 schreef Vampier het volgende:[..]
En dat noemt zichtzelf drummer
quote:Yep, lijkt me wel koel.. als het goed is haal ik eind deze week even een nieuw geluidskaartje, dus dan kan ik ook wat betere geluidskwaliteit leveren en m'n multitrack-recorder aansluiten want van het ding dat nu op het moederbord zit krijg ik de line-in met geen mogelijkheid aan de praat.
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:19 schreef Yokozuna het volgende:
Maar Zander, kun je keertje met metronoom spelen? Dan maak ik er drums bij. Een eerste begin aan de fokband
Zal ik gewoon dan de gitaar en evt. bas of keys helemaal naar links pannen en de clicktrack naar rechts? Dat lijkt me het handigste in ieder geval.
quote:lol, wel een beetje vage geludiskwaliteit maar dat heb je waarschijnlijk neit nodig om eht te begrijpen
Op dinsdag 20 augustus 2002 19:42 schreef Vampier het volgende:
Speciaal voor LenL die van takke herrie houdt
quote:sorrie dat ik het zo recht en confronterend zeg, maar ik vind hem spuuglelijk, maarja, smaken verschillen. Als jij hem mooi vindt vooral zo houden
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:55 schreef LesPaul het volgende:[..]
Vind je de toon niet mooi? Ik vond hem juist wel passend, redelijk overdriven, maar niet ontoepasselijk. De delay vindt ik er juist bijpassen. Ieder zijn eigen mening, niet?
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 09:05 schreef Nyles het volgende:nog een... http://onlinerock.com/clubs/nyles//bassplay_021.avi
En die "vorige" ...ANTI geocities...
http://onlinerock.com/clubs/nyles//bassplay_005.aviet kan trouwens nu wel
gister ginget nie...maarja... boeie...pff nie echt druk hier he...
en dat kan ik niet in een mic
quote:wrom kan je dat niet in een mic?
Op woensdag 21 augustus 2002 08:50 schreef Type het volgende:
Frustrerend, de enige muzikale skill die ik heb is zingenen dat kan ik niet in een mic
of is jouw skill doesjzingen?
quote:neej neej, ik kan wel zingen, en niet alleen onder de douche, ook wel rond kampvuurtjes met een gitaartje en derg erbij, ofzo...
Op woensdag 21 augustus 2002 08:53 schreef werkeend het volgende:[..]
wrom kan je dat niet in een mic?
of is jouw skill doesjzingen?
Dingen als The Verve enzo kan ik lekker meezingen, dat klinkt heel fout als ik het zelf zeg, maar ik heb anderen die het met mij eens zijn
Het probleem is dat in een mic sowieso je stem wat vervormd wordt, en je dus net iets anders moet zingen, en als je een mic hebt dan is het altijd voor een publiek, al is het maar een publiek van 2 man weet je wel.
En dan weet ik niet of ik goed genoeg kan miczingen om niet totaal voor lul te staan. En ik vind het niet erg om totaal voor lul te staan, zolang het maar niet voor bekenden is of mensen die ik nog vaker kan tegenkomen...
hmm
imho stierenstront
doe gewoon man, alsof mijn stukje zo geweldig was
quote:nou, feit is, zoals ik mijzelf hoor, zo hoor jij me niet
Op woensdag 21 augustus 2002 08:57 schreef werkeend het volgende:
ehm dus je zou anders moeten zingen als je in een mic bleert?hmm
imho stierenstront
Als ik in een mic zing, dan hoor ik mezelf dus ook door de boxen, zoals jullie mij horen praten enzo
Zelfde als jezelf opnemen en dan afspelen, dat klinkt ineens heel anders...
Zoals het dan klinkt vind ik het niet zo mooi klinken als wanneer ik voor mezelf zing, dus vandaar dat ik anders wil zingen in die mic...
+ ik ben te verlegen om voor publiek te zingen, waardoor mijn stem dichtknijpt als dat moet gebeuren
quote:posten of doorfietsen!
Op woensdag 21 augustus 2002 09:27 schreef Type het volgende:[..]
quote:haha hij's goed
Op dinsdag 20 augustus 2002 19:42 schreef Vampier het volgende:
Speciaal voor LenL die van takke herrie houdt
quote:Geen clicktrack nodig, ik maak de drums met een programma. En doe gitaar maar gewoon in het midden (mono), ik pan de drums wel een beetje. Het hoeft niet 100% links en rechts, tis tenslotte niet om te oefenen he
Op dinsdag 20 augustus 2002 23:19 schreef Zander het volgende:[..]
Yep, lijkt me wel koel.. als het goed is haal ik eind deze week even een nieuw geluidskaartje, dus dan kan ik ook wat betere geluidskwaliteit leveren en m'n multitrack-recorder aansluiten want van het ding dat nu op het moederbord zit krijg ik de line-in met geen mogelijkheid aan de praat.
Zal ik gewoon dan de gitaar en evt. bas of keys helemaal naar links pannen en de clicktrack naar rechts? Dat lijkt me het handigste in ieder geval.
quote:Ja idd, niet zeiken gewoon posten. Het gaat niet 100% om hoe goed je bent, ook voor de gein is het gewoon leuk om wat te lusiteren, ookal is het shit! Ik bedoel, ik heb hier ook wat cheap ass opnames gepost (vorige topic) met een mic van 20 piek.
Ik zal hier trouwens alvast een drumloopje posten waar je prima op gitaar kunt spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-08-2002 12:57]
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-08-2002 14:19]
quote:Al dat gitaargeweld, tijd voor wat anders! Juist. Mondharmonica zitten spelen, weleens meegemaakt dat de huisdieren spontaan gaan meeblaten?
Op woensdag 21 augustus 2002 16:12 schreef Nyles het volgende:
jajaj heel fijn allemaal...
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-08-2002 17:02]
quote:Dat is denem Bull
Op woensdag 21 augustus 2002 16:50 schreef Zander het volgende:
Wie is die grommende hond die er doorheen komt?
De nieuwe hond van Phaerion.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-08-2002 20:54]
quote:Denk het niet, want ik heb hem nog nooit horen spelen op zo'n geval
Op woensdag 21 augustus 2002 18:07 schreef LenL het volgende:
ben jij die mndharmonicist yoko?
quote:Dat is geachte Phaerion, ik heb de drums erbij gemaakt. (das klote, want het was zonder metronoom ingespeeld). Ik moest ongelooflijk lachen bij het horen van de hond, dus ik heb er wat meer mee gedaan en op internet gezet. Op zich lijkt me trouwens mondharmonica (net als gitaar) spelen best leuk.
Op woensdag 21 augustus 2002 18:50 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Denk het niet, want ik heb hem nog nooit horen spelen op zo'n geval
quote:Ik heb wel z'n icq nummer haha. Hier is de hond :
Waar kan ik de manager van die hond spreken?
(scheiding tussen boxer en een pitbull geloof ik) En hij kan goed WOOEEEEEWW'en! Formule: De hond vind de toon zeer irritant, en zeurt bij zijn baasje of hij wil ophouden. Maar het dominante baasje (phaerion) blijft gewoon doorgaan, en ook de hond!
Misschien binnenkort meer van BullMastafa, met instadrums.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-08-2002 20:52]
new voer.... wel ietsjes harder zetten... mijn mic sotnd half dicht
quote:die bek van je als je speelt, heerlijk
Op woensdag 21 augustus 2002 21:08 schreef Vampier het volgende:
NEW!!!new voer.... wel ietsjes harder zetten... mijn mic sotnd half dicht
De muziekant geeft zich bloot... de kritikus kraak hem af
Op naar world-fame
quote:haha idd kweetnie wat dat is , maar ik moet bewegen als ik speel...zal wel ff stemmen en wat anders spelen! misschien da'k vanaaf nog tijd heb!
Op donderdag 22 augustus 2002 09:17 schreef Vampier het volgende:
Nyles heeft een probleem met zijn timing... hij wil teveel showen zodat hij de maat kwijt raakt. Verder weet hij door zijn gespring niet meer waar hij zijn vingers moet plaatsen.... en zijn g-snaar staat vals wat het geheel niet aangenaam maakt om naar te luisteren.De muziekant geeft zich bloot... de kritikus kraak hem af
Op naar world-fame
quote:Hej je kan goed toonladders spelen man, dat is echt het gene wat ik mis...nooit les gehad en weet dus nauwelijks toonladders...speel je trouwens van een tabblatuur af? want je zit zo gefocust (hoe schrijf je dat? ) op je beelscherm te kijken ?
Op woensdag 21 augustus 2002 21:08 schreef Vampier het volgende:
NEW!!!new voer.... wel ietsjes harder zetten... mijn mic sotnd half dicht
quote:en je bent vergeten te zeggen dat zn gitaar helemaal zo / (erg diagonaal dus) wat er IMHO neit uitziet.
Op donderdag 22 augustus 2002 09:17 schreef Vampier het volgende:
Nyles heeft een probleem met zijn timing... hij wil teveel showen zodat hij de maat kwijt raakt. Verder weet hij door zijn gespring niet meer waar hij zijn vingers moet plaatsen.... en zijn g-snaar staat vals wat het geheel niet aangenaam maakt om naar te luisteren.De muziekant geeft zich bloot... de kritikus kraak hem af
Op naar world-fame
quote:jij hangt em liever op je knieen en compleet horizontaal
Op donderdag 22 augustus 2002 11:52 schreef LenL het volgende:[..]
en je bent vergeten te zeggen dat zn gitaar helemaal zo / (erg diagonaal dus) wat er IMHO neit uitziet.
quote:Zander waar blijft je metronoompje
Op woensdag 21 augustus 2002 16:50 schreef Zander het volgende:
Wie is die grommende hond die er doorheen komt?
check
quote:
Geen clicktrack nodig, ik maak de drums met een programma. En doe gitaar maar gewoon in het midden (mono), ik pan de drums wel een beetje. Het hoeft niet 100% links en rechts, tis tenslotte niet om te oefenen he
quote:Nooit les gehad.... en een totale improvisatie
Op donderdag 22 augustus 2002 09:46 schreef Nyles het volgende:[..]
Hej je kan goed toonladders spelen man, dat is echt het gene wat ik mis...nooit les gehad en weet dus nauwelijks toonladders...speel je trouwens van een tabblatuur af? want je zit zo gefocust (hoe schrijf je dat? ) op je beelscherm te kijken ?
quote:ik hang heng liever rond mn middeel en iets horizontaler, want dat was wel veel te diagonaal, het leek wel cannibal corpse ofzo
Op donderdag 22 augustus 2002 11:58 schreef werkeend het volgende:[..]
jij hangt em liever op je knieen en compleet horizontaal
quote:Dat JIJ er niet uit vind zien en wat IK lekker vind spelen...dat jij et nou fijn vind om ver onder je middel te spelen net als (bijna)iedereen doet die punk/rock speelt...
Op donderdag 22 augustus 2002 11:52 schreef LenL het volgende:[..]
en je bent vergeten te zeggen dat zn gitaar helemaal zo / (erg diagonaal dus) wat er IMHO neit uitziet.
quote:ah kom op, tis bijna kerst! we moeten wel aardig tegen mekaar zijn
Op donderdag 22 augustus 2002 13:42 schreef Nyles het volgende:[..]
Dat JIJ er niet uit vind zien en wat IK lekker vind spelen...dat jij et nou fijn vind om ver onder je middel te spelen net als (bijna)iedereen doet die punk/rock speelt...
allebij
tboeit echt niet hoe iemand z'n gitaar vast houd als het maar lekker speelt
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 13:46 schreef werkeend het volgende:[..]
ah kom op, tis bijna kerst! we moeten wel aardig tegen mekaar zijn
allebij
tboeit echt niet hoe iemand z'n gitaar vast houd als het maar lekker speelt
quote:mudvayne? ja...
Op donderdag 22 augustus 2002 13:53 schreef Nyles het volgende:
<--------- Hem ooit eens zien spelen?
mijn avatar is tog koeler koelste bassist ooit samen met kim gordon.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 22-08-2002 22:08]
quote:Hmm, ik hoorde niets.
Op donderdag 22 augustus 2002 19:09 schreef Vampier het volgende:
nu met geluid!!!zow... dit beter?
Maar je kijkt er heel moeilijk bij.
-edit: logisch, m'n speakers stonden uit.-
quote:ROFL, ergens in het midden zo'n bewegen van "FUCK pijn in m'n klauwen
ik dacht, ik neem ook nog maar eens wat op
Kort dingetje met het Fast Track 2 element in mijn strat opgenomen...
http://www.veurs.nl/users/fit/cyberjam/JohansFastTrack2Sample.mp3
Luistert en huivert...
quote:hmm je kijkt wel enorm moeilijk... maarja dat doe ik waarschijnlijk zelf ook daarom zet ik haast nooit mn kop erbij
en zeere klauwen krijgt je pas als je een hele tijd het muse - new born riff speel met wijs en ring vinger!!!
* LenL heeft bijna nooit last van zere handeen maar van dat lied op de bas......
quote:Mooi stereo ffect man!
Op donderdag 22 augustus 2002 23:08 schreef LesPaul het volgende:
goedik dacht, ik neem ook nog maar eens wat op
Luistert en huivert...
quote:Vette opname, hoe heb je dat gedaan? Want die effecten zitten niet in gitaarinbouwstock spul
Op donderdag 22 augustus 2002 23:08 schreef LesPaul het volgende:
goedik dacht, ik neem ook nog maar eens wat op
Luistert en huivert...
Waar is de maat alleen gebleven? Ik mis bij een hoop mp3's hier de maat trouwens, what's wrong man..
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-08-2002 11:47]
quote:Thanks!
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:39 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Vette opname, hoe heb je dat gedaan? Want die effecten zitten niet in gitaarinbouwstock spul
Waar is de maat alleen gebleven? Ik mis bij een hoop mp3's hier de maat trouwens, what's wrong man..
de maat was ik gisteravond kwijt toen ik dit opgenomen had .. komt waarschijlijk door die biertjes.
Effecten die ik gebruikt heb zitten allemaal in mijn V-amp 2... gitaar->v-amp2->computer.. that's all
/Johan
quote:Toch wel een leuk ding die V2, en niet zo duur. MAar 180 euro ofzo toch?
Op vrijdag 23 augustus 2002 12:28 schreef LesPaul het volgende:[..]
Thanks!
de maat was ik gisteravond kwijt toen ik dit opgenomen had
.. komt waarschijlijk door die biertjes.
Effecten die ik gebruikt heb zitten allemaal in mijn V-amp 2... gitaar->v-amp2->computer.. that's all
/Johan
quote:ik heb hem voor 150 gekocht doen hij net uit was bij de Rock Palace in den haag. Ze zijn nu 130 als je even zoekt
Op vrijdag 23 augustus 2002 13:14 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Toch wel een leuk ding die V2, en niet zo duur. MAar 180 euro ofzo toch?
Echt geweldig om op te nemen.
/JOhan
Ik ga zo ff een nieuw pakje snaren kopen en dan zal ik ook even een nieuwe bijdrage (met metronoom) opnemen voor in het topic.
quote:We hebben al (net) een GT6 dus we hebben weinig behoeften
Op vrijdag 23 augustus 2002 13:19 schreef LesPaul het volgende:[..]
ik heb hem voor 150 gekocht doen hij net uit was bij de Rock Palace in den haag. Ze zijn nu 130 als je even zoekt
Echt geweldig om op te nemen.
/JOhan
Kwam jou opname trouwens uit die V-amp2? Dan klinkt het wel goed, vanmiddag komt onze gitarist +bass weer langs, zal eens kijken hoe zo'n gt6 opname klinkt.
quote:Yoko kickt op metronoom opnamen
Ik ga zo ff een nieuw pakje snaren kopen en dan zal ik ook even een nieuwe bijdrage (met metronoom) opnemen voor in het topic.
quote:Ja, direct uit the v-amp2 opgenomen
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:19 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Kwam jou opname trouwens uit die V-amp2? Dan klinkt het wel goed, vanmiddag komt onze gitarist +bass weer langs, zal eens kijken hoe zo'n gt6 opname klinkt.
[..]
quote:Leuk ding dan, kun je perfect voor demo's gebruiken iig
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:48 schreef LesPaul het volgende:[..]
Ja, direct uit the v-amp2 opgenomen
quote:Geef er maar snel een kusje op, dan komt het wel goed!
Op vrijdag 23 augustus 2002 17:36 schreef Vampier het volgende:
Ik ga ff kappen met filmpjes spelen.... mijn hand heeft het vandaag voor een groot gedeelte begeven.... nu geloof ik voorgoed
http://www.onlinerock.com/musicians/mcoenen/race.rm
quote:all hail to mccoenen!
Op zaterdag 24 augustus 2002 04:57 schreef mcoenen het volgende:
weer een nieuw filmpje van mij:http://www.onlinerock.com/musicians/mcoenen/race.rm
hail to the king of rock!
hail
hail!
quote:Hej Marcel, ik heb trouwens je four guilders en shoreline eens geluisterd, nu zonder video erbij. Die solo of dat refrein ben ik steeds relaxer gaan vinden in 4 guilders, bv. dat stuk dat begint op 1:35 van je video.
weer een nieuw filmpje van mij:http://www.onlinerock.com/musicians/mcoenen/race.rm
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 24-08-2002 11:07]
quote:klinkt goed.. vooral het ritme is geinig
Op zaterdag 24 augustus 2002 09:20 schreef ChOas het volgende:
Mijn bandje bij 3FM...
alleen zijn de vocals een beetje ehm hoe zeg je dat.. verkeerd gemixt? je hoort ze beetje zacht...
maar ja dat zullen wel de ongemakken van live spelen zijn
quote:Ach, geen behoefte meer om commentaar te geven hoor. Ik zit die filmpjes weer 5x achter elkaar te kijken. Dat zegt genoeg: RESPECT!
Op zaterdag 24 augustus 2002 10:55 schreef werkeend het volgende:[..]
all hail to mccoenen!
hail to the king of rock!
hail
hail!
Zal iig graag naar het shredfest gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 24-08-2002 11:23]
quote:ik denk dat ze dan teiltjes moeten uitdelen bij de ingang.. want anders word het daar een zwempartij met al die kwijlende mensen
Op zaterdag 24 augustus 2002 11:11 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ach, geen behoefte meer om commentaar te geven hoor!
HAIL! Zal iig graag naar het shredfest gaan
quote:Niet normaal, ook hoe hij gewoon foutloos alles speelt.
Op zaterdag 24 augustus 2002 11:15 schreef werkeend het volgende:[..]
ik denk dat ze dan teiltjes moeten uitdelen bij de ingang.. want anders word het daar een zwempartij met al die kwijlende mensen
Hej Marcel, ken je trouwens Soilwork, Annihilator, Children of Bodom, Rage of Rhapsody?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 24-08-2002 11:25]
quote:Heee!!! dat begin is het 2e stukje van de crossroads solo, je speelt hem wel in een iets lagere versnelling dan bij de egte crossroads.
dan gevolgd door een stel sweep picks om u tegen te zeggen... erg patserig...
zou je missgien een keer dede crossroads solo helemaal kunnen opnemen in een iets sneller tempo, dat is egt
kan ik wel es doen ja, zal t wel es proberen.
en ja, ik ken al die bands die jij opnoemde, why u ask ? als je effe hier kijkt:
http://www.marcelcoenen.com/stormrider
zie je wellicht waarom
Marcel
http://www.oorsmeer.com/mp3/dscf0007.avi
ik hoop dat het u kan vermaken.
quote:Gewoon, ik daacht dat deze muziek jou vooral boeide... Wow, jullie spelen die muziek nog ook. Gaaf!
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:07 schreef mcoenen het volgende:
yeps dat is dat stukje ja, ik ken t begin eigenlijk van Paganini![]()
en ja, ik ken al die bands die jij opnoemde, why u ask ? als je effe hier kijkt:
Marcel
Maaruh, hoe zit het met je band activiteit. Steek je nu veel tijd in Suncaged, of meer in Stormrider? Hoe zit da.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 24-08-2002 19:43]
quote:Ah je speelt bass, handig dat ik daar in 1x achter kwam...
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:31 schreef Frozen het volgende:
Okay, hier een stukje van mijn basgitaar skills...http://www.oorsmeer.com/mp3/dscf0007.avi
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 24-08-2002 23:24]
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:06 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Je speelt bass/drums of wat?
quote:heh
Okay, hier een stukje van mijn basgitaar skills...
quote:kvin het lachen!
Okay, hier een stukje van mijn basgitaar skills...http://www.oorsmeer.com/mp3/dscf0007.avi
totaal anders dan wat hier voor 99% word geshowed (snoeiharde tering herrie
si leuk
quote:WAAAAT!!!!
Op zaterdag 24 augustus 2002 23:35 schreef werkeend het volgende:[..]
kvin het lachen!
totaal anders dan wat hier voor 99% word geshowed (snoeiharde tering herrie
si leuk
quote:he nie zeuren
Op zaterdag 24 augustus 2002 23:37 schreef Vampier het volgende:[..]
WAAAAT!!!!
![]()
snoeiharde tering herrie is ook leuk
maar dit ook
quote:t is trouwens Sun Caged (twee woorden, niet 1)
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:33 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Gewoon, ik daacht dat deze muziek jou vooral boeide... Wow, jullie spelen die muziek nog ook. Gaaf!
Maaruh, hoe zit het met je band activiteit. Steek je nu veel tijd in Suncaged, of meer in Stormrider? Hoe zit da.
stormrider is een coverband, puur voor de lol, besides heb ik nog een band genaamd Fifth, snoeiharde metal richting pantera en dan sun caged wat mijn main band is
Marcel
quote:Je speelt onwijs knap en goed, alleen het is totaal niet mijn stijl, ik hou meer van softrock en het liefst akkoestisch.
Op zondag 25 augustus 2002 04:12 schreef mcoenen het volgende:
Het is trouwens Sun Caged (twee woorden, niet 1)stormrider is een coverband, puur voor de lol, besides heb ik nog een band genaamd Fifth, snoeiharde metal richting pantera en dan sun caged wat mijn main band is
Daarom vond ik het akkoestische stukje wat je gemaakt had wel leuk!
quote:zit een foutje op je foeilelijke site
Op zondag 25 augustus 2002 01:14 schreef Frozen het volgende:
Op de site van oorsmeer ( http://www.oorsmeer.com ) staan nog meer skills van moi, maar dan zonder filmpje, maar gewoon mp3's. Ik ben vooral benieuwd wat de mensheid vind van het nummer ADHD. ( wat volgens sommigen de zomerhit van Alkmaar is)
de link naar adhd is http://www.oorsmeer.com/mp3/oorsmeer-adhd
ipv
Maar ja, het gaat nu eenmaal om de muziek, niet het uiterlijk.
quote:Krijg die file nieteens geopend, hebt divx5.0.2 ofzo. met de player erbij. GEbruikt die avi soms een apple codec ofzo? Met welk prorgamma moet je die openen?
Op zaterdag 24 augustus 2002 23:59 schreef werkeend het volgende:[..]
he nie zeuren
snoeiharde tering herrie is ook leuk
maar dit ook
Mag klassieke gitaar ook ?
quote:Tuurlijk, zolang het maar muziekaal is
Op zondag 25 augustus 2002 15:52 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Kzal ook effe wat posten... tis wel wat anders dan alle andere metal variaties die hier geshowed worden...Mag klassieke gitaar ook ?
quote:* LenL heeft ook al een klassiek stuk op electrische gitaar opgenomen, omdat ik een niet zon goede opnamesituatie heb, het staat nog wel ergens in het vorige topic dacht ik.
Kzal ook effe wat posten... tis wel wat anders dan alle andere metal variaties die hier geshowed worden...Mag klassieke gitaar ook ?
quote:GRAAG!!!
als er iemand nog viool kan spelen, of cello, of citar ofzo vooral posten!
tis geen gitaarherrie showoff topic, tis een show your muziek topic.. (en die skills moet je met veel zout nemen, want mijn stukje was ook very beginner
quote:Juihuuuuuist DE stijl van Bassgitaar waar ik van hou! Relaxed gespeeld man!
Sweet mama
lead en slag-gitaarstukken en lead-zang
quote:geinig..coole zang (en wie is de zangeres ?)
Op maandag 26 augustus 2002 15:39 schreef FoggyFreek het volgende:
Hier een nummer wat ik zelf heb geschreven![]()
Sweet mama
lead en slag-gitaarstukken en lead-zang
quote:Da's Leonie Kuipers zangeres van de band floating corner.
Op maandag 26 augustus 2002 16:57 schreef Reefer het volgende:[..]
geinig..coole zang (en wie is de zangeres ?)
http://onlinerock.com/musicians/basss/bazjuh_-_solo.mp3
op http://onlinerock.com/musicians/basss/ staan dr nog een paar maar daar zit ook mn stem in..
[Dit bericht is gewijzigd door Bass op 28-08-2002 00:34]
quote:Relaxed
Op maandag 26 augustus 2002 22:45 schreef b_buster het volgende:
http://www.moonrock.nl/fey/zef2.mp3Is nog niet af, wat eentonig en niet optimaal gemixt, maar goed.
Krijg volgende week m'n "Zoom" haha voor het "buizen effect hehe....zal dan wel weer wat posten...
quote:Zoom..... ik heb serieus een keer gezegd 'Die Zoom eruit of ik eruit....' ik kon eruit
Op woensdag 28 augustus 2002 10:47 schreef Nyles het volgende:[..]
Relaxed
gewoon gemixed of speel je die bas gitaar zelf ?
klinkt goed man...
Krijg volgende week m'n "Zoom" haha voor het "buizen effect hehe....zal dan wel weer wat posten...
quote:Basgitaar is ingespeeld door een maat van me. Dat stukje heb ik wel gelooped. De rest heb ik met VST's ingespeeld (Heb geen geld voor drummics en een echte synth enzo).
Op woensdag 28 augustus 2002 10:47 schreef Nyles het volgende:[..]
Relaxed
gewoon gemixed of speel je die bas gitaar zelf ?
klinkt goed man...
http://www.onlinerock.com/musicians/purpletentacle/theme.mp3
Ingredienten: Gitaar, Basgitaar, Fender Rhodes en Fruity Loops voor de drums.
Het is maar snel ff in een half uurtje in elkaar geprakt dus er zitten een paar slordigheidjes in, maar goed...
Maar ik ben natuurlijk geen professional.
Trouwens, toen ik laatst het Beatles-topic weer eens van het begin af aan doorlas, vroeg ik me af of je wel eens een eigen versie van (Singalong) Junk had gemaakt? of is dat een stomme vraag?
Dacht post het hier maar ff. Heb het lesvel getriggerd:
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna/lesvel1.mp3
Zo ineens 10 mp3's meer hiero hu?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-08-2002 21:58]
quote:Hey cool, beetje zo'n "film-deuntje". Over die Fender Rhodes, is dat een echte, of een vst? (ik ben nl. nog op zoek naar zo'n geluid in vst-vorm).
Op woensdag 28 augustus 2002 21:44 schreef Zander het volgende:
Okee, ik heb ook maar weer eens in een half uurtje wat nieuws in elkaar geprakt, een soort sleazy jaren 70-muziekje:http://www.onlinerock.com/musicians/purpletentacle/theme.mp3
Het is maar snel ff in een half uurtje in elkaar geprakt dus er zitten een paar slordigheidjes in, maar goed...
quote:Dank je!
Op woensdag 28 augustus 2002 21:56 schreef Jane het volgende:
Hee, dat klinkt goed Zander!
quote:Ik kan 'm wel op de piano spelen, maar ik heb er geen opname van (tenminste: nog niet, ik ga morgen eens aan de slag dan..
Trouwens, toen ik laatst het Beatles-topic weer eens van het begin af aan doorlas, vroeg ik me af of je wel eens een eigen versie van (Singalong) Junk had gemaakt? of is dat een stomme vraag?
quote:Een echte, uiteraard.
Op woensdag 28 augustus 2002 21:57 schreef b_buster het volgende:
Over die Fender Rhodes, is dat een echte, of een vst?
quote:Leuke drums! Niet zo stresserig, gewoon lekker. Meestal komen er uit fruityloops van die standaard beats, dit is wel mooi gedaan!
Een echte, uiteraard. Maar er zijn wel goede samples van te vinden.
He Reefer ook leuk gedaan! Drums&bass metal, eh...
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-08-2002 22:01]
quote:Ik kijk er naar uit!
Op woensdag 28 augustus 2002 21:57 schreef Zander het volgende:
(tenminste: nog niet, ik ga morgen eens aan de slag dan..)
quote:JAAA een orgeltje! geweldig
Op woensdag 28 augustus 2002 21:44 schreef Zander het volgende:
Okee, ik heb ook maar weer eens in een half uurtje wat nieuws in elkaar geprakt, een soort sleazy jaren 70-muziekje:http://www.onlinerock.com/musicians/purpletentacle/theme.mp3
die dingen klinken zo reliex, toch s kijken of ik er ook eentje kan scoren
quote:ik ken het gevoel man
Op woensdag 28 augustus 2002 21:56 schreef Yokozuna het volgende:
Ik heb mijn eerste drumles (nou eerder gesprekje) net gehad. Ik kreeg meteen een vel mee met ritmes die ik moest leren voor volgende week. Heb er trouwens fucking zin in zeg.... Een jaar moeten wachten op les.Dacht post het hier maar ff. Heb het lesvel getriggerd:
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna/lesvel1.mp3Zo ineens 10 mp3's meer hiero
hu?
(Gitaarles he geen vieze drum wat elk kind van 5 kan
quote:Elk kind kan een gitaar stuk slaan, nu een drumstel :)Ohja, gitaarspelen lijkt me ook erg cool. Maar liefst 1 instrument tegelijk
Gitaarles he geen vieze drum wat elk kind van 5 kan
quote:Ja echt vies man, allemaal stof enzo!
vieze drum
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-08-2002 22:05]
quote:Idd!
Op woensdag 28 augustus 2002 22:02 schreef Yokozuna het volgende:
jullie zijn echt goed bezig in dit topic! Pluim
* Jane baalt nu weer eens flink dat ze nooit doorgezet heeft op de gitaar...
quote:Haha, dat heb ik nu al 5 jaar met drums. Ik heb alleen nooit het geld gehad voor een kit (tot 1 jaar geleden dan).
Op woensdag 28 augustus 2002 22:04 schreef Jane het volgende:[..]
Idd!
quote:je bent nooit te oud om het te proberen! ga naar de gitaarwinkel, koop een goed gitaartje, neem les en ga weer spelen!
Op woensdag 28 augustus 2002 22:04 schreef Jane het volgende:[..]
Idd!
quote:Maar je moet wel motivatie hebben. Bv. door in bandje te spelen
Op woensdag 28 augustus 2002 22:06 schreef werkeend het volgende:[..]
je bent nooit te oud om het te proberen! ga naar de gitaarwinkel, koop een goed gitaartje, neem les en ga weer spelen!
Cool topic trouwens dit, ARGH. Tijd om weer eens wat op te nemen, alleen drums boeit natuurlijk weinig mensen. Hoewel ik genoeg drummers zie op fokmuziek posten ze nooit iets.... Ohja, zander. Leuk kick geluid, die gebruik ik ook altijd Kick2 ofzo heet die in fruityloops.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-08-2002 22:09]
De gitaar staat hier trouwens nog wel (geen kwaliteitsding hoor, btw ).
quote:Het voordeel van les is wel dat het motiverender is. En als echte beginner is het beter om je basis op te bouwen met les..
maar wel zelf uit een boek bezig geweest
Ik ben blij dat er ook andere dingen worden gepost als die grunge/rock/punkrock prut van beginnende bandjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-08-2002 22:11]
quote:* werkeend mept yokozuna naar z'n drumstel
Op woensdag 28 augustus 2002 22:07 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Maar je moet wel motivatie hebben. Bv. door in bandje te spelen
Cool topic trouwens dit, ARGH. Tijd om weer eens wat op te nemen, alleen drums boeit natuurlijk weinig mensen. Hoewel ik genoeg drummers zie op fokmuziek posten ze nooit iets.... Ohja, zander. Leuk kick geluid, die gebruik ik ook altijd
Kick2 ofzo heet die in fruityloops.
drummers boeit mensen WEL! vooral mooie solostukken zijn
dat van een klein kind kan het was natuurlijk geintje.. pukkeltje van me!
quote:Duh, dacht je dan dat is ook weer serieus op jouw grapje reargeerde?
dat van een klein kind kan het was natuurlijk geintje.. pukkeltje van me!
quote:Ja en die klinken dus ruk als je ze met 1 mic opneemt. Het hele "grote" "impressieve" valt daardoor weg. Het komt het best over als je het live hoort. En das het nadeel van drums, goeie opnames kosten geld
drummers boeit mensen WEL! vooral mooie solostukken zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-08-2002 22:13]
quote:khoop het niet
Op woensdag 28 augustus 2002 22:14 schreef Jane het volgende:
Trouwens, ik kan er overheen gekeken hebben (en ik heb geen zin om alles weer uit te spitten), maar zijn er alleen manlijke muzikanten op Fok?
quote:Niet alleen op Fok, de verhoudingen zijn over het algemeen gewoon scheef. Helaas...
Op woensdag 28 augustus 2002 22:14 schreef Jane het volgende:
Trouwens, ik kan er overheen gekeken hebben (en ik heb geen zin om alles weer uit te spitten), maar zijn er alleen manlijke muzikanten op Fok?
quote:Qua instrumenten bespelen wellicht, maar de verdeling wat betreft zangers/zangeressen niet weer een beetje gelijk worden getrokken?
Op woensdag 28 augustus 2002 22:17 schreef Zander het volgende:[..]
Niet alleen op Fok, de verhoudingen zijn over het algemeen gewoon scheef. Helaas...
http://www.moonrock.nl/fey/stukkie.mp3
Nog niet helemaal lekker enzo, maar het is maar een testje.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 28-08-2002 23:11]
M'n nieuwe project wordt een beetje een Jazz-achtig nummer a la Saint Germain. Ik ga er waarschijnlijk nog wel ff aan werken want ik probeer het geluid zelf ook zo veel mogelijk als een livetrack te laten klinken (al zal dat wel moeilijk worden)
Maar goed, als ie af is dan post ik 'm natuurlijk hier ook ff
quote:Klinkt goed man
Op woensdag 28 augustus 2002 23:02 schreef b_buster het volgende:
Ik heb hier nog een stukje "rauwe" mix liggen van een nummer wat we onlangs met de band geschreven hebben:http://www.moonrock.nl/fey/stukkie.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 28-08-2002 23:18]
quote:'T is niet echt mijn muziek, maar ik vind het helemaal niet slecht eigenlijk!
Op woensdag 28 augustus 2002 23:11 schreef Beathoven het volgende:
Hier is een track van mij te downloaden![]()
www.jorisbos.nl/getyou.mp3
Acoustisch, nog laaaaang niet af
Heb het ook een tijdje terug gepost, maar niemand reageert
http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000078806_000002591.mp3
/J
quote:Nogmaals, die gitaren klinken echt goed opgenomen!
Op donderdag 29 augustus 2002 07:08 schreef LesPaul het volgende:
Kort stukkie wat ik gister heb opgenomen. Beetje sloppy. Soort rockachtig iets, 4 lagen gitaren.
http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000078806_000002591.mp3
/J
http://www.onlinerock.com/musicians/yokozuna/drumloop27.mp3
(Laatste stukje is trouwens van Dream Theater)
quote:Hehe, het standaard patserwerk :p maar dat lesvel klinkt wel een stuk simnplistischer, wil dat al een beetje lukken
Op donderdag 29 augustus 2002 15:29 schreef Yokozuna het volgende:
Oke, hier mijn 2e drumstuk:http://www.onlinerock.com/musicians/yokozuna/drumloop27.mp3
(Laatste stukje is trouwens van Dream Theater)
quote:U vraagt, wij draaien:
Op woensdag 28 augustus 2002 21:56 schreef Jane het volgende:
Trouwens, toen ik laatst het Beatles-topic weer eens van het begin af aan doorlas, vroeg ik me af of je wel eens een eigen versie van (Singalong) Junk had gemaakt?
http://www.onlinerock.com/musicians/purpletentacle/singalong_junk.mp3
Ik ben pas nieuw hier op het forum maar ehh.. zit je ook in een bandje ofzo? Dan kunnen sommige mensen jou ook nog eens live aanschouwen.
Gaat zo door allemaal!
quote:Klinkt goed!
Op woensdag 28 augustus 2002 23:02 schreef b_buster het volgende:
Ik heb hier nog een stukje "rauwe" mix liggen van een nummer wat we onlangs met de band geschreven hebben:http://www.moonrock.nl/fey/stukkie.mp3
quote:Thanks... v-amp 2
Op donderdag 29 augustus 2002 14:40 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Nogmaals, die gitaren klinken echt goed opgenomen!
quote:Klote, Vampier. Ik weet hoe frustrerend het is... sterkte ermee!
Op donderdag 29 augustus 2002 23:06 schreef Vampier het volgende:
Ik ben geveld door RSI....dus ik houd me ff gedeisd op bas.
FF wat rust houden.... en dan weer met frisse moet er tegenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |