Nou, wat hebben we tot nu toe gezien?
1. het ochtendritueel van Ali Baba
2. Hiep hiep hoera zingen voor Kim en cadeautjes uitpakken. Ja, heeeel mooi die ketting zei Kim
3. Desiree, Ferdi en Leo die praten over relaties. Desiree wou heel graag het huis in om nieuwe mensen te leren kennen.
4. Kim moet rolschaatsen
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 16-09-2000 21:49]
quote:Precies, benieuwd wat al die Bus-bashers daar van vinden
Op 16 september 2000 21:54 schreef Karin het volgende:
Het "geen contact met de buitenwereld"-principe is na 2 dagen al verbroken met die videoband voor Kim.
1 - Kim is ontzettend lief en leuk
2 - MAG zit er ECHT alleen maar om een contract te scoren
3 - Leo wil met alle zes de dames naar bed als 't even kan
- Hieke is een schat! Zoals ze Kim 'troostte', dat was oprecht. Ik heb even aan haar moeten wennen, maar Hieke is echt een topwijf. Die gaat het lang volhouden...
- Leo is echt desperaat. Toch vind ik 'm op de 1 of andere manier wel grappig; hij probeert voortdurend diepe gesprekken uit te lokken met z'n psychologische vraagjes. Hij wordt het 1e slachtoffer van Jolanda!
- Ferdi en Desiree hadden wel een mooi gesprek over eenzaam zijn. Ik had Ferdi niet zo hoog zitten, maar hij heeft weer punten gescoord. Desiree gedraagt zich trouwens dommer dan ze is, volgens mij.
quote:Ja, Kim is een blijvertje
Op 16 september 2000 21:58 schreef Danny het volgende:
1 - Kim is ontzettend lief en leuk
quote:Ik vind 'm een beetje dom. Zonder z'n telefoon is-ie blijkbaar stuurloos.
3 - Leo wil met alle zes de dames naar bed als 't even kan
quote:Precies, lekker back-to-basic zeg!
Op 16 september 2000 21:59 schreef LionHeart het volgende:
Daar hebben ze nu een mega-feest ter gelegenheid van een verjaardag. Vergeleken daarmee deed BB het heel basic.
quote:
Op 16 september 2000 21:26 schreef Danny het volgende:
Hier kun je alles kwijt over de uitzending van vandaag...
quote:Volgens mij was dat Annet. Die knuffelde Kim. Hieke stond er naast. Annet is blond, Hieke is donker.
Op 16 september 2000 22:03 schreef PingPong het volgende:
Watvanavond opviel:
- Hieke is een schat! Zoals ze Kim 'troostte', dat was oprecht.
Appelleert dit aan het beschermende van de mannen? Is het iets hormonaals? Is lief, blond, dom en nietszeggend nog steeds de norm?
Help een verwarde vrouw, ik begrijp er niets meer van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |