Ja verdorie, ik trapte er bijna in.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht misschien wederzijdse gevoelens, maar geeft niks. Dit overkomt mij vaker
[..]
Sorry
Lapohunters
Ik mis die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik trapte er bijna in.
Een leven zonder verantwoordelijkheid, gewoon doen waar je zin in hebt.quote:
Ja jouw leventje is soms wel jaloersmakend ergens.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een leven zonder verantwoordelijkheid, gewoon doen waar je zin in hebt.
O wacht, dat leven heb ik nog steeds
Gras is altijd groener aan de overkant tochquote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jouw leventje is soms wel jaloersmakend ergens.
Gelukkig.quote:
Gewoon de 5 kopen, anders loop je behoorlijk achter en gaan mensen met stenen gooien.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef krullenbolletje het volgende:
ik vind de iphone 4s mooier dan de 5 wat nu
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon de 5 kopen, anders loop je behoorlijk achter en gaan mensen met stenen gooien.
Jupperdejup. Sinds gisterenmiddag.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik jou ookheb je nu weer internet?
Innerlijk is altijd belangrijker iddquote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nouja aan de andere kant is uiterlijk ook niet alles maar toch
Mooiquote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jupperdejup. Sinds gisterenmiddag.
Eindelijk. Na 10 weken.
Gelukkig wel, want dat maakt mensen ambitieus als het goed is.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gras is altijd groener aan de overkant toch
[..]
Gelukkig.
Dooddoener watquote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Innerlijk is altijd belangrijker idd
Mooie dooddoener altijd
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie dooddoener altijd
Watquote:
Waarom anders een iPhone halen?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nouja aan de andere kant is uiterlijk ook niet alles maar toch
Daar heb ik eigenlijk weinig last vanquote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want dat maakt mensen ambitieus als het goed is.
jammer dat het bij jou beide verrot is manquote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie dooddoener altijd
Is toch waarheid. Innerlijk is het belangrijkstequote:
jouwquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
jammer dat het bij jou beide verrot is man
Ik zeg toch niet dat het niet zo isquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is toch waarheid. Innerlijk is het belangrijkste
Ik moest lachenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
jammer dat het bij jou beide verrot is man
Te makkelijk gezegd dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is toch waarheid. Innerlijk is het belangrijkste
neenquote:
Oh dacht ikquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet zo is
Aannames doen is nooit goedquote:
Vaalquote:
omdat ik ios chill vind werkenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom anders een iPhone halen?Tevens vind ik de 4S ook een stuk mooier. Dit scherm oogt heel raar
[..]
Daar heb ik eigenlijk weinig last vanIk ben dan ook redelijk snel tevreden.
Beidequote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
beiden, die 'jou' klopt. Allochtoon
Zulke mensen moeten er ook wezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom anders een iPhone halen?Tevens vind ik de 4S ook een stuk mooier. Dit scherm oogt heel raar
[..]
Daar heb ik eigenlijk weinig last vanIk ben dan ook redelijk snel tevreden.
Maakt niet uitquote:
Dat is zeker waar. Voor mij dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik denk dat steven diep van binnen best een lieverdje is. Voor vrouwen dan.
Ik ben heel liefquote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aardig is voor mij genoeg, lief mag je tegen je vak 410 boys doen.quote:
Nooit 410 gestaan hequote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aardig is voor mij genoeg, lief mag je tegen je vak 410 boys doen.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
omdat ik ios chill vind werken
Als je die kerel van je lelijk zou vinden, zou dat irritant zijn voor de seks en alles toch.quote:
Zomaar een kusje.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten er ook wezen.
aha,quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit 410 gestaan he
Altijd al afca youth 4e generatie, soort van jongere afdeling van de f-side
Iig niet Nicki Minajquote:
Lief he.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ook wel.
[..]
Als je die kerel van je lelijk zou vinden, zou dat irritant zijn voor de seks en alles toch.
[..]
Zomaar een kusje.
Blijf vooral zingen dat je hand in hand met je kameraden wil zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
aha,
Ajax hommos had ik ook neer kunnen zetten.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ook wel.
[..]
Als je die kerel van je lelijk zou vinden, zou dat irritant zijn voor de seks en alles toch.
[..]
Zomaar een kusje.
Starships are ment to flaihaaii.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iig niet Nicki Minaj
Van onze redactie
AMSTERDAM - Het concert dat Nicki Minaj op 15 oktober zou geven in de Ziggo Dome in Amsterdam is afgelast.
"Helaas heeft Nicki Minaj een deel van haar komende Europese tour, waaronder het concert op 15 oktober in Amsterdam, en ook shows België en Frankrijk, moeten annuleren vanwege conflicterende tourschema’s", meldt concertorganisator Live Nation.
"Ook kan het concert wegens andere verplichtingen van de artiest niet naar een andere datum verplaatst worden. Reeds gekochte kaarten voor het concert van Nicki Minaj worden volledig gerestitueerd aan de kaartkopers."
Minaj trad onlangs nog op in de HMH in Amsterdam.
toch wel, ja?quote:
Jammer dit inderdaad, had net kaartjes gekocht op marktplaatsquote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iig niet Nicki Minaj
Van onze redactie
AMSTERDAM - Het concert dat Nicki Minaj op 15 oktober zou geven in de Ziggo Dome in Amsterdam is afgelast.
"Helaas heeft Nicki Minaj een deel van haar komende Europese tour, waaronder het concert op 15 oktober in Amsterdam, en ook shows België en Frankrijk, moeten annuleren vanwege conflicterende tourschema’s", meldt concertorganisator Live Nation.
"Ook kan het concert wegens andere verplichtingen van de artiest niet naar een andere datum verplaatst worden. Reeds gekochte kaarten voor het concert van Nicki Minaj worden volledig gerestitueerd aan de kaartkopers."
Minaj trad onlangs nog op in de HMH in Amsterdam.
Ja, had ik in eerste instantie niet achter je gezochtquote:
Heb wel beetje gelijk toch? ;$quote:
Ik ben zeker van mijn geaardheid, dan kan dat.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf vooral zingen dat je hand in hand met je kameraden wil zijn
Ik ben met pensioenquote:
Ben jij ook zo een groot fan van Nicki Minaj?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer dit inderdaad, had net kaartjes gekocht op marktplaatsNu maar even lekker cd'tje van haar opzetten
[..]
Ja, had ik in eerste instantie niet achter je gezocht
[..]
Heb wel beetje gelijk toch? ;$
Jij zegt altijd dat er met een beetje gay niks mis isquote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben zeker van mijn geaardheid, dan kan dat.
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat er met een beetje gay niks mis is
hoe vaak moet ik nog overal roepen dat ik lobi voor je voel zonder de vlinders uiteraard.quote:
Maar waarom niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer dit inderdaad, had net kaartjes gekocht op marktplaatsNu maar even lekker cd'tje van haar opzetten
[..]
[..]
Gratis kaartjes wanneer ik wil jaquote:
Nahquote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gratis kaartjes wanneer ik wil ja
vlinders zijn toch overratedquote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nog overal roepen dat ik lobi voor je voel zonder de vlinders uiteraard.
[..]
Maar waarom niet?
regel voor ajax-feyenoord, dan doe ik mijn best voor feyenoord-ajaxquote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gratis kaartjes wanneer ik wil ja
Jepquote:
Zal wel even checken iddquote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
regel voor ajax-feyenoord, dan doe ik mijn best voor feyenoord-ajax
Dat is wel tof man.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jep
Maar die kreeg ik ook tijdens mijn 2jaar stadionverbod
Ja, ik heb ook al geregeld dat haar cd op m'n begrafenis wordt gedraaidquote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een groot fan van Nicki Minaj?
Altijd de kille jongedame uithangen hier. Dan verwacht je dit soort dingen gewoon niet meerquote:
Ja, daar woont er hier ook eentje van op het dorp. Die had vuurwerk gegooid dacht ik, kreeg heel het seizoen kaartjes voor 410 als hij dat wilde.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jep
Maar die kreeg ik ook tijdens mijn 2jaar stadionverbod
Bij mij komt ze persoonlijk zingen ik win.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al geregeld dat haar cd op m'n begrafenis wordt gedraaidZij maakt mooie liedjes.
[..]
Altijd de kille jongedame uithangen hier. Dan verwacht je dit soort dingen gewoon niet meer
Ben ik zo kil hier? Dan is mijn attitude veranderd.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al geregeld dat haar cd op m'n begrafenis wordt gedraaidZij maakt mooie liedjes.
[..]
Altijd de kille jongedame uithangen hier. Dan verwacht je dit soort dingen gewoon niet meer
Ik heb ze al gehad, paar meiden gingen niet naar potretfoto's omdat hun haar niet goed zat.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef FL_Freak het volgende:
Nicki minaj![]()
Zo'n wijf neem je toch niet serieus?
Gewoon op hoofdtribune en skybox gezeten tijdens verbodquote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, daar woont er hier ook eentje van op het dorp. Die had vuurwerk gegooid dacht ik, kreeg heel het seizoen kaartjes voor 410 als hij dat wilde.
Weet niet of ik eerder doodga dan haar, dus is lastig te plannenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij mij komt ze persoonlijk zingen ik win.
Vroeger was je wel liever ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik zo kil hier? Dan is mijn attitude veranderd.
DAN ZIJquote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet niet of ik eerder doodga dan haar, dus is lastig te plannen
ingridquote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
Iemand had het PVV logo op haar arm laten tatoeëren. Wat voor een debiel ben je dan?
Buiten haar looks wil ik het over haar 'muziek' hebben. Fucking veel autotune. Ze kan gewoon niet zingen/rappenquote:
Sorryquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb ze al gehad, paar meiden gingen niet naar potretfoto's omdat hun haar niet goed zat.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
Iemand had het PVV logo op haar arm laten tatoeëren. Wat voor een debiel ben je dan?
Laatst op de radio kwam zo'n nummer voorbij van haar, ik had echt zoiets van wtf gebeurt hierquote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Buiten haar looks wil ik het over haar 'muziek' hebben. Fucking veel autotune. Ze kan gewoon niet zingen/rappen
keigaafquote:
Juist ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laatst op de radio kwam zo'n nummer voorbij van haar, ik had echt zoiets van wtf gebeurt hier![]()
![]()
Ik wil nu eigenlijk het nummer zoeken waar het om ging, maar eigenlijk ook weer nietquote:
Sorryquote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet niet of ik eerder doodga dan haar, dus is lastig te plannen
[..]
Vroeger was je wel liever ja.
Stupid ho zeker?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk het nummer zoeken waar het om ging, maar eigenlijk ook weer niet
Ik voel de warmte in je hart weerquote:
Deze, eerst denk je gewoon standaard kutnummer van haar, maar dan vanaf 1:30 wordt het opeens heel raarquote:
Je hebt er tegenwoordig ook niks aan, vroeger kon je ze nog gebruiken op je paspoort of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
al geef ik ze deels wel gelijk, potretfoto's
En aan je chicks gevenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt er tegenwoordig ook niks aan, vroeger kon je ze nog gebruiken op je paspoort of iets dergelijks.
Dat is gewoon echt geen muziek meer...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel de warmte in je hart weer
[..]
Deze, eerst denk je gewoon standaard kutnummer van haar, maar dan vanaf 1:30 wordt het opeens heel raarGewoon zoveel mogelijk liedjes door elkaar gegooid ofzo
Ik heb allemaal foto's van DV op posterformaat op m'n kamer hangenquote:
quote:
quote:Hello Ms. Nicki Minaj.
This post may or may not reach you, but it's the best I can do. I don't care that you disrespected anyone's religion in your song. I don't come to you respectfully, as I don't think you even deserve to be treated with basic sincerity. I just wanted to say that all of your music in general is completely shit and your image is cancerous to this earth. Your image, your music, and your overall being all are perfect examples of talentless shit. It makes me want to punch my cat in the face every time I hear your music or your name. It makes me want to burn down nursing homes and hospitals when I see how many brainless teenage girls you have corrupted.
The fact that you have been allowed to become a figure of influence or mild power makes me question if this is reality or if our entire world is a sick joke. To anyone reading this that is a fan of Nicki Minaj, please get yourself checked for mental illnesses/sexually transmitted diseases because we all know you have to be at least mildly retarded to listen to her music, and it has been proven possible to contract aids from watching any of her music videos. Nicki Minaj, I ask for the good of humanity that you please exile yourself from civilization. Please also take Lil Wayne with you, and Drake too if that's okay.
From someone who genuinely would treat a piece of dog shit with more respect than you,
Tristan Barker.
Wat?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Foo fighters + Apple = orgasm.
Deze shit kan ik niet handelen![]()
Ik ben high van de awesomenessquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben high van de awesomeness
Jaquote:
Geen quadcore?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu krijg je heel veel mensen die gaan zeggen; Valt tegen niet eens quadcore dit dat.
2 keer zo snel dan? En is dat uit test van Apple zelf?quote:
2 keer zo snel als de A5 chip uit de iPhone 4S welke ook dualcore is.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
2 keer zo snel dan? En is dat uit test van Apple zelf?
Dat is goed. En is dit uit tests van Apple zelf?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
2 keer zo snel als de A5 chip uit de iPhone 4S welke ook dualcore is.
Dientje!quote:
Zo down als het syndroom.quote:
Ik weet nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo down als het syndroom.
Waarom is mijn Bob-topic dicht?
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet niet
Zal ik ff een nieuwe openen?
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]Nee, straks heb je een ban te pakken
Ja dat wel. Ik ben wel benieuwd wat andere tests gaan zeggen erover en hoe dit in vergelijking met bijvoorbeeld de Samsung GS3 is.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is goed. En is dit uit tests van Apple zelf?
[..]
Dientje!
Zou jij me missen?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is er nog een gevoel van beperkte vrijheid.
Samsung GS3 heeft een quadcore toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik ben wel benieuwd wat andere tests gaan zeggen erover en hoe dit in vergelijking met bijvoorbeeld de Samsung GS3 is.
Daarnaast zullen een LTE chip en een quadcore voorlopig nog niet in een telefoon zitten. Kost veel stroom en zo.
Jouw afwezigheid zal zeker zorgen voor een hevige steek in mijn hartquote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zou jij me missen?
Ik zou op het minst een dmtje verwachten van je
Ja die heeft quadcore.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Samsung GS3 heeft een quadcore toch?Verder heb ik geen idee wat het allemaal precies is
Dit doet mij einden goed..quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw afwezigheid zal zeker zorgen voor een hevige steek in mijn hart
Oké. Nouja, als het maar belt en smstquote:Op woensdag 12 september 2012 21:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja die heeft quadcore.
Singlecore tegen dualcore is dualcore echt ontzettend snel en een stuk beter. Quadcore tegen dualcore is helemaal niet een groot verschil in snelheid.
Kun je doen, maar dan moeten we van te voren even een kosten plaatje maken, want daarna mag je het wel weer van je eigen geld vervangenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
Fl ik heb er echt zin om je huis te wrecken de 13e
Oh zei ik wrecken?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je doen, maar dan moeten we van te voren even een kosten plaatje maken, want daarna mag je het wel weer van je eigen geld vervangen
twitter:TimBeumers twitterde op woensdag 12-09-2012 om 21:29:44Christen Unie 4 zetels. Das de lijsttrekker, de Vader, de Zoon en de Heilige geest. Tenzij die liever blijft zweven. #nlkiest reageer retweet
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef Typisch het volgende:
twitter:TimBeumers twitterde op woensdag 12-09-2012 om 21:29:44Christen Unie 4 zetels. Das de lijsttrekker, de Vader, de Zoon en de Heilige geest. Tenzij die liever blijft zweven. #nlkiest reageer retweet
Ik heb niet eens geld om bij Rocks te gaan zitten zuipen, laat staan voor jouw treinkaartje.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Naar rocks gaan? Moet je alleen wel mijn treinkaartje betalen
iPhonequote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
Die nieuwe iPhone ziet er in dat filmpje wel aardig uit
Dan houdt het op sorryquote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geld om bij Rocks te gaan zitten zuipen, laat staan voor jouw treinkaartje.
Ja. Beter dan op de foto's die gelekt waren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kan bij Atak gaan zitten zuipen, maar ik denk niet dat daar iemand is, dus dat helpt nietquote:
Stel ik kan hem voor goedkoop krijgen bij een abo dan doe ik datquote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Beter dan op de foto's die gelekt waren.
En blauw.
hmm series downlaoden?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan bij Atak gaan zitten zuipen, maar ik denk niet dat daar iemand is, dus dat helpt niet
ik vind die achterkant eigenlijk best mooi als ik het zo ziequote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wil hem wel. Maar eerst geld en andere dingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Stel ik kan hem voor goedkoop krijgen bij een abo dan doe ik dat![]()
Wordt aan gewerkt. De afleveringen van seizoen 7 van Criminal Minds zijn net binnen.quote:
Witte of zwarte?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind die achterkant eigenlijk best mooi als ik het zo zie
Daarom wil ik met je trouwen en daarna mag je scheiden.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Doe je aan seks voor het huwelijk?
Kun je weer vooruit.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. De afleveringen van seizoen 7 van Criminal Minds zijn net binnen.
Ik mis nog wat seizoenen Breaking Bad, wordt ook binnengehaald atm.
En Law & Order SVU, de laatste 3 seizoenen.
Dat wel ja, eerst harde schijf enzoquote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil hem wel. Maar eerst geld en andere dingen.
Eerst neuken, dan trouwen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom wil ik met je trouwen en daarna mag je scheiden.
Precies. Kijk vannacht nog wel eea. Moet even kijken hoe ik alles het makkelijkste op elkaar ga aansluiten hierzo.quote:
Ik eerst allemaal andere dingen. Studie, woning, rijbewijs. Is allemaal belangrijker.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat wel ja, eerst harde schijf enzo
Om de iphone 5 te nemen?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef krullenbolletje het volgende:
wordt tijd om mijn iphone 4 op marktplaats te zetten voordat iedereen het doet
Volgens mij zijn er nu al 1000 nieuwe advertenties.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef krullenbolletje het volgende:
wordt tijd om mijn iphone 4 op marktplaats te zetten voordat iedereen het doet
Tsja, prioriteiten stellenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik eerst allemaal andere dingen. Studie, woning, rijbewijs. Is allemaal belangrijker.
Joah.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies. Kijk vannacht nog wel eea. Moet even kijken hoe ik alles het makkelijkste op elkaar ga aansluiten hierzo.
Die zwarte heeft mooi blauw erin.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zwarte, ik vind witte telefoons over het algemeen niet echt mooi.
Waar is hier?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar dat is 'daar' voor mij.kom naar hier.
jepquote:
dat zal inderdaad wel zo zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nu al 1000 nieuwe advertenties.
ligsequote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
Nou ik ga slapen, of in iedergeval in bed liggen
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jep
[..]
dat zal inderdaad wel zo zijn
Kijk dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Oceanview het volgende:
http://kopen.marktplaats.(...)&postcode=&distance=
Zuipster.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies. En misschien zo nog even wodka drinken.
Veel mensen willen waarschijnlijk nu juist de oude iPhone omdat deze nu goedkoper te krijgen is door groot aanbod.quote:
Netjes.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk gereduceerd de laatste tijd.
peer pressurequote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Dimens het volgende:
Krul. Toch wel mensen op Facebook toegevoegd?
Ahh zo, dan heb je gelukquote:Op woensdag 12 september 2012 21:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
die is al sinds 3 september afgelopen
Oud en nep doei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:01 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die niet op Femke hebben gestemdZou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkapte vraag voor naakt pics van deze vrouwquote:Op woensdag 12 september 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Zij is toch ooit naakt gegaan ofzo?
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Verkapte vraag voor naakt pics van deze vrouw
weet je niet miss nog maagd ofzo Xdquote:Op woensdag 12 september 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Zij is toch ooit naakt gegaan ofzo?
Ik denk soms nog steeds dat je een chick bentquote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef Oceanview het volgende:
Zonder stuurbekrachtiging rijden is wennen 1e keer.
Vertel mij waarom.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat je een chick bent
Zolang Samsom maar geen premier wordt vind ik alles bestquote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef Trollscience het volgende:
d66 had van mij nog wel een paar zetels van de vvd mogen hebben
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zolang Samsom maar geen premier wordt vind ik alles best
oohquote:Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat je zo'n vrouwen icoontje had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |