Ja verdorie, ik trapte er bijna in.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht misschien wederzijdse gevoelens, maar geeft niks. Dit overkomt mij vaker
[..]
Sorry
Lapohunters
Ik mis die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik trapte er bijna in.
Een leven zonder verantwoordelijkheid, gewoon doen waar je zin in hebt.quote:
Ja jouw leventje is soms wel jaloersmakend ergens.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een leven zonder verantwoordelijkheid, gewoon doen waar je zin in hebt.
O wacht, dat leven heb ik nog steeds
Gras is altijd groener aan de overkant tochquote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jouw leventje is soms wel jaloersmakend ergens.
Gelukkig.quote:
Gewoon de 5 kopen, anders loop je behoorlijk achter en gaan mensen met stenen gooien.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef krullenbolletje het volgende:
ik vind de iphone 4s mooier dan de 5 wat nu
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon de 5 kopen, anders loop je behoorlijk achter en gaan mensen met stenen gooien.
Jupperdejup. Sinds gisterenmiddag.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik jou ookheb je nu weer internet?
Innerlijk is altijd belangrijker iddquote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nouja aan de andere kant is uiterlijk ook niet alles maar toch
Mooiquote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jupperdejup. Sinds gisterenmiddag.
Eindelijk. Na 10 weken.
Gelukkig wel, want dat maakt mensen ambitieus als het goed is.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gras is altijd groener aan de overkant toch
[..]
Gelukkig.
Dooddoener watquote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Innerlijk is altijd belangrijker idd
Mooie dooddoener altijd
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Innerlijk is altijd belangrijker idd
Mooie dooddoener altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |