Welkom Vamp

Tinuviel: echt geen idee hoe dat zit met bijvoeding, maar hoop dat het goed komt

En Lisa heeft al maat 74 aan

quote:
Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Zoë23 het volgende:[..]0
Toekomstige babykamer! Wat leuk jullie plannen. Al een beetje een idee hoe lang jullie gaan wachten?
Pff ja idd vermoeiend voor iedereen, hoop ik ook ( voor jullie & voor ons ). Net was ze weer erg moe, maar niet willen slapen. Een ander huiltje.. Niet echt verdriet/ pijn maar meer 'geen zin/wil niet' ze is ook snel af te leiden van het huilen door n speeltje ofz
Ja we gaan a.s. lente weer proberen zwanger te raken

Hier wil ze s' avonds niet slapen, overdag is geen probleem op zich. Valt me op dat ze overdag langere slaapjes maakt, maar 's avonds is ze elk uur wakker. Paar minuten de borst en dan slaapt ze, maar vaak wordt ze weer wakker als je haar in bed legt en dan kan ik weer overnieuw beginnen

Dat andere huiltje en makkelijk afgeleid zijn door een speeltje/gekke bekken trekken/benen masseren komt me ook bekend voor. Oh ja, en vaak willen drinken! Ook al is het maar een paar slokjes. Volgens mij zitten onze dames zwaar in de 19 weken sprong

Wat wel ontzettend cute is, is dat ze sinds een week de tong uitsteekt en dan gaat spetteren haha. En de hele tijd draaien als ze op het speelkleed ligt