Toekomstige babykamer! Wat leuk jullie plannen. Al een beetje een idee hoe lang jullie gaan wachten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Xanteh het volgende:
Welkom nieuwe mama's
En een knuffel voor alle zieke kindjes, volgens mij gaat het rond!!
Mijn mannetje was vandaag ook thuis, maar niet omdat hij ziek was. Kwam goed uit, kon hij op C passen terwijl ik aan het sauzen was (logeerkamer/toekomstige babykamer).
Dat riedeltje gaat hier ook al een paar dagen Zoë, erg vermoeiend voor ons allemaaal. Hopen dat ze vanavond wel goed slaapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Ja we gaan a.s. lente weer proberen zwanger te rakenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]0
Toekomstige babykamer! Wat leuk jullie plannen. Al een beetje een idee hoe lang jullie gaan wachten?
Pff ja idd vermoeiend voor iedereen, hoop ik ook ( voor jullie & voor ons ). Net was ze weer erg moe, maar niet willen slapen. Een ander huiltje.. Niet echt verdriet/ pijn maar meer 'geen zin/wil niet' ze is ook snel af te leiden van het huilen door n speeltje ofz
Het is bij een van de deelnemers thuis en het is net te ver om te lopen, ik denk 45 min (en het weer werkt ook niet mee). Ik pak dus de auto. Hij drinkt nu (en valt in slaap), ik hoop maar dat hij door blijft slapen...quote:Op woensdag 19 september 2012 08:37 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, hoe ga je naar de babyochtend? Misschien slapen in de kinderwagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben snel weer terug met onze kleine dame!!Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tinuviel, wat ga jij nu doen dan?
Was toevallig vanochtend bij de dokter,dus heb daar ook even zitten huilen en m'n verhaal gedaan. Hij vond me er ook nog niet zo goed uit zien en daarom heb ik bloed laten prikken om alles even te checken...
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias komt afscheid nemen. Die is gisteren 1 geworden!
[ afbeelding ]Van harte gefeliciteerd Matthias!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben snel weer terug met onze kleine dame!!Wat een mooi mannetje is het
Tot snel!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Dankje, ik pm je even.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Bleie het volgende:
SE en Tinu: wat een rotsituatie bij jullie beiden zeg. Hopelijk vinden jullie allebei snel leuk ander werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |