abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:03:20 #151
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116928088
Ohwwww, TAP, wat een lieve foto's! O+ Die in die spiegel en die laatste O+ En wat een bollo ook zeg O+ Tot veel te snel ;)

Jij ook al een zieke kerel thuis NTS? Die van mij ligt ook thuis zielig te zijn. Zo erg dat ik Anouk straks op mag halen (vind ik niet erg :D) Dus ff eerder weg van werk!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:49:29 #152
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116929634
Nou, ze heeft een half potje fruithap op, paar happen brood, en ik heb haar nog een korst brood gegeven, vond ze wel interessant. (meeste belandde uiteindelijk op de grond, maar dat vond de kat niet erg :P )
En ze heeft een halve fles op.... 't gaat al een paar dagen zo, dat ze niet veel wilt drinken/eten 's middags...irritant.

Oh ze deed net een poging tot kruipen. op dr knieen lukt nu, en dan wiebelt ze dr billen van voor naar achter zegmaar. Ziet er grappig uit

:{ Zie ik toch net een kras/wondje zitten net boven dr oog. Hoop dat het snel weer weg is..... ;(

[ Bericht 20% gewijzigd door PureEvil op 18-09-2012 13:31:44 ]
pi_116932441
Eindelijk de tijd en niet vergeten om me aan te melden in het babytopic. Hallo, ik ben Sopho en mama van twee kindjes. P.ilip van drie jaar en J.ulius van 18 dagen.
Hij is geboren op de uitgerekende datum net voor 12 uur. Gewicht was 3490 gram en is inmiddels 4260 gram. De slagroom doet zijn werk zeg maar.
Het monstertje doet goed zijn best en komt meestal een keer per nacht voor een slok.

Geen zieke kerels thuis gelukkig, maar wel zelf een blafhoest wat me soms een boze blik oplevert tijdens het voeden.
pi_116934747
Tap; gefeliciteerd en wat een lieve foto's O+

Pfff, over een kleine 2 maanden heb ik ook een dreumes. Soms is hij nog zo klein, maar andere momenten al zo wijs en echt geen kleine baby meer, het gaat zo snel!

Beterschap voor alle zieke baby's.
pi_116937430
Beterschap voor de zieke mannen en baby's :*

Tap wat een mooie foto's! Gefeliciteerd *O*

Welkom nieuwe mama's

S had gisteravond echt geen zin om te slapen. Normaal slaapt ze van half 9 tot ergens in de nacht, en nu van 20-20:30 en 22-23 en toen tot half2 wakker.. Veel huilen in dr slaap echt heel zielig en als ze in slaap viel en in dr bedje werd gelegd weer huilen :( we konden niet echt iets vinden wat dr dwars zat.. Ze wilde alleen maar bij mij liggen dus dat gedaan, m'n vriend wilde niet zo slapen dus als we dr naar haar kamer brachten begon 't riedeltje weer opnieuw..vandaar dat het lang duurde.. Kort nachtje..
Vanmiddag bij de osteopaat geweest, erg pijnlijk maar ze merkte wel verschil vergeleken met de vorige keer dus dat is goed.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:13:00 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116943549
En dan moet je niet halverwege de dag zelf ook niet lekker worden :( Damn, kerel heeft mij aangestoken! Ik hoop dat het Anouk bespaard blijft!
pi_116945277
Welkom nieuwe mama's *O*

En een knuffel voor alle zieke kindjes, volgens mij gaat het rond!!

Mijn mannetje was vandaag ook thuis, maar niet omdat hij ziek was. Kwam goed uit, kon hij op C passen terwijl ik aan het sauzen was (logeerkamer/toekomstige babykamer).

Dat riedeltje gaat hier ook al een paar dagen Zoë, erg vermoeiend voor ons allemaaal. Hopen dat ze vanavond wel goed slaapt :)
pi_116948225
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Xanteh het volgende:
Welkom nieuwe mama's *O*

En een knuffel voor alle zieke kindjes, volgens mij gaat het rond!!

Mijn mannetje was vandaag ook thuis, maar niet omdat hij ziek was. Kwam goed uit, kon hij op C passen terwijl ik aan het sauzen was (logeerkamer/toekomstige babykamer).

Dat riedeltje gaat hier ook al een paar dagen Zoë, erg vermoeiend voor ons allemaaal. Hopen dat ze vanavond wel goed slaapt :)
Toekomstige babykamer! Wat leuk jullie plannen. Al een beetje een idee hoe lang jullie gaan wachten?

Pff ja idd vermoeiend voor iedereen, hoop ik ook ( voor jullie & voor ons ). Net was ze weer erg moe, maar niet willen slapen. Een ander huiltje.. Niet echt verdriet/ pijn maar meer 'geen zin/wil niet' ze is ook snel af te leiden van het huilen door n speeltje ofz
pi_116948539
Welkom Kleinzusje en Sopho!

TAP, gefeliciteerd met je meisje. En wat een mooie foto's! O+

Daan :D Wat wordt hij al groot!

:* voor de zieke kindjes en papa's en mama's
pi_116948854
Ik kom me hier ook melden met mn kleine meid! ( nou ja...Kleine :D )
17 augustus is ze geboren en sindsdien is he teen combi van genieten en over de wallen onder mn ogen struikelen van vermoeidheid! :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_116957005
Tap, van harte met je dreumes *O*. mooie fotospam!

Welkom nieuwe mama's kleinzusje, sopho en vamp en allemaal gefeliciteerd! *O*

zoe, beterschap.

Susie beterschap!

De bijvoeding lijkt mijn ukkie niet goedte doen en dat terwijl hij nauwelijks iets heeft gehad op dagbasis dan en ook in totaal maar 2 groenten en 2 fruit. Maar zijn ontlasting is erg dik en breiig. Hij kan het er zelf niet uitkrijgen en heeft ontzettende buikpijn. Komt jullie dit bekend voor? Ik weet even niet wat ik ermee moet. Toch maar weer stoppen en over een maand weer beginnen? :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116959973
Tinuviel,

Ik denk dat je iet ste snel verschillende dingen hebt gegeven en bij vast voedsel komt ook vaste ontlasting kijken dat is volgens mij niet zo raar. ondanks dat hij nog niet veel ervan eet kan het al wel verschil maken. Als Lisa ook maar een druppel koemelk ofzo krijgt bijv door speentje in haar mond te duwen terwijl wij aan het eten zijn krijgt ze daar al een reactie op. Volgens mij hoort het er een beetje bij. Maar misschien kan je het eens proberen om bijvoorbeeld een weekje het zelfde te geven voor je wat anders geeft (als je dit niet al doet) anders zou ik inderdaad even stoppen.

Susie en zoe beterschap!

Vamperotica en sopho welkom!

Tap Gefeliciteerd!

Sorry als ik wat vergeet

Lisa heeft nu 2 dagen achter elkaar peer gehad en hallelujah geen reactie erop! eerst tien minuten gekookt in de magnetron en toen gepureerd heerlijk vond ze het. het ging allemaal niet snel genoeg dus huilen tussen de happen door tot die lepel dichterbij kwam dan hoorde je echt zon mjommjom geluidje heerlijk om te zien en horen O+

Heb van de week bij c&a een leuke broek gekocht ben er helemaal verliefd op en een bijpassend shirtje bij zeeman (74 alweer:O)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_116960615
Sam, omdat ik weet dat je een paar dagen dezelfde groente of fruit moet geven, heb ik ook 3 dagen achter elkaar hetzelfde gegeven voordat ik er iets anders bijgaf of iets anders op dezelfde dag gaf.

Leuke foto's!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116960946
Dan zou ik inderdaad even stoppe en het over een weekje of 4 weer eens proberen.

Ik zag dat ze ook komkommer mochten. Hoe moet ik dat dan geven maken? gepureerd lijkt me niet echt iets voor komkommer. dus zo geven maar moet dat da ook nog gekookt ofzo of is het al zacht genoeg uit zichzelf
pi_116965826
Welkom Vamp :)

Tinuviel: echt geen idee hoe dat zit met bijvoeding, maar hoop dat het goed komt :)
En Lisa heeft al maat 74 aan :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Zoë23 het volgende:

[..]0

Toekomstige babykamer! Wat leuk jullie plannen. Al een beetje een idee hoe lang jullie gaan wachten?

Pff ja idd vermoeiend voor iedereen, hoop ik ook ( voor jullie & voor ons ). Net was ze weer erg moe, maar niet willen slapen. Een ander huiltje.. Niet echt verdriet/ pijn maar meer 'geen zin/wil niet' ze is ook snel af te leiden van het huilen door n speeltje ofz
Ja we gaan a.s. lente weer proberen zwanger te raken :)

Hier wil ze s' avonds niet slapen, overdag is geen probleem op zich. Valt me op dat ze overdag langere slaapjes maakt, maar 's avonds is ze elk uur wakker. Paar minuten de borst en dan slaapt ze, maar vaak wordt ze weer wakker als je haar in bed legt en dan kan ik weer overnieuw beginnen }:| Dat andere huiltje en makkelijk afgeleid zijn door een speeltje/gekke bekken trekken/benen masseren komt me ook bekend voor. Oh ja, en vaak willen drinken! Ook al is het maar een paar slokjes. Volgens mij zitten onze dames zwaar in de 19 weken sprong :* Wat wel ontzettend cute is, is dat ze sinds een week de tong uitsteekt en dan gaat spetteren haha. En de hele tijd draaien als ze op het speelkleed ligt :D
  woensdag 19 september 2012 @ 07:52:49 #166
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116968248
Sam, lieve foto's ! O+ (en leuke kleertjes :Y )

vandaag krijgt Cristel dr helm. Moet er om 13.00 uur zijn. Ben benieuwd....
pi_116968404
Sam volgens kleintjes mag het Vanaf 6 tot 8 maanden afhankelijk per kind. Ik zou zelf rauwkost pas wat later doen. Rare is wel, dat komkommer er 2 keer tussen staat.

Xanteh, wat een leuke plannen. Jullie kinderen hebben dan ook een klein leeftijdsverschil, dat lijkt me leuk!

Ik weet nog niet wat ik doe met groente en fruit. Mijn man gaaf de meloen (gisteren voor het eerst gegeven) de schuld. Ik geloof niet, dat het dat is. Hij had al een paar dagen last. Vind het moeilijk om de vinger erop te leggen. Misschien lag het ook niet aan een bepaalde groente of fruit, maar is zijn lichaam in zijn geheel er nog niet klaar voor. Ik zal het eens aan een deskundige vragen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116968429
Lijkt me het beste Tinu. Heeft hij er zelf veel last van?
pi_116968451
Sam, dibs op die kleertje, zo leuk! O+

Lastig Tinu, dat hij er zo'n last van lijkt te hebben.

Xanteh, spannend! De lente is al snel!

Hier nog steeds een klein snotaapje. En vannacht 2 nachtvoedingen en om half 7 wakker, dat ben ik niet meer gewend.. Maar buiten dat wel een behoorlijk vrolijk meisje, gelukkig!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_116968480
Kyara, ja hij is erg onrustig, waarbij dat ook een sprongetje kan zijn. Maar daarnaast vertoont hij ook echt krampjesachtig gedrag. Er kwam een paar dagen geen poep, pas met hulp en die was dus heel stroef.

Misschien vraag ik het even na bij het cb

Xanteh, tongetje uit de mond en "brrrrr" geluidjes en heel erg draaien doet onze uk ook.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116968492
Dat is wel sneu. Lastig dat je nooit precies je vinger er op kan leggen waar iets aan ligt he.
pi_116968655
Tinu, jammer dat L. zo lijkt te reageren op het eten. Misschien is het idd een kwestie van tijd.

Welkom nieuwe baby's en mama's *O*

PE, veel succes met het helmpje straks!

Na 3 vreselijk onrustige nachten, hebben we vannacht weer een stuk beter kunnen slapen. Wel nog een voeding om half 1, daarna pas weer om half 6 :).

Straks heb ik de baby-ochtend van de zwangerschapsgym. Ben benieuwd, het komt eigenlijk rot uit met zijn slaapje...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116968786
Phaidra, hoe ga je naar de babyochtend? Misschien slapen in de kinderwagen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116968886
Gefeliciteerd nieuwe mama's *O*

TAP: gefeliciteerd met je dreumes, en wat een lieve foto's O+

Tinu: ik zou geloof ik even stoppen met de bijvoeding en het weer proberen als hij zes maanden is.

Xanteh: wat leuk dat jullie straks voor een tweede gaan!

PE: sterkte met het helmpje!

Hier een mannetje dat om 5 uur al wakker werd. Uiteindelijk na een fles en een schone luier nog even geslapen, maar ik ben echt doodop. En het is mijn mamadag vandaag, en ik heb er helemaal geen zin in :@ . Peuter was ook supervroeg wakker. Het lijkt echt wel of ze steeds vroeger wakker worden naarmate het langer donker blijft 's ochtends...
pi_116968991
Bleie, gaan ze misschien s'avonds eerder naar bed omdat het eerder donker wordt?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116969016
Bleie, je hebt gelijk. Hier begint de ochtend ook steeds vroeger. Normaal is er geen actie voor zeven uur, maar zes uur begint nu de norm te worden. En dan vallen we voor de tv in slaap in de avond.....
pi_116969197
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 08:37 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, hoe ga je naar de babyochtend? Misschien slapen in de kinderwagen?
Het is bij een van de deelnemers thuis en het is net te ver om te lopen, ik denk 45 min (en het weer werkt ook niet mee). Ik pak dus de auto. Hij drinkt nu (en valt in slaap), ik hoop maar dat hij door blijft slapen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116970212
Tinu: nee, ze gaan altijd rond 19.30 naar bed. Het zal wel een fase zijn :P .

Phaidra: veel plezier. Ik vond het toen echt grappig om alle baby's te zien!
pi_116970352
Bleie, hier hebben we ook een fase gehad dat het ineens wat vroeger was (hoewel het hier nooit vroeger dan half 7 is geweest gelukkig). Om 5 uur ook wel wakker maar dan is het meestel speen geven, knuffeltje geven en aai over de bol en weer verder slapen.

Nu is het rond kwart voor 8, tenzij poepluier, dan is het rond 7 uur.
pi_116971165
Dus. Hoi. Ik ben er ook nog, gaat allemaal niet zo soepel hier. Vooral met de voedingen, borstvoeding :(. En nou heb ik gisteren een 'aanbieding' van m'n werk gekregen waarbij ik niet terug kom in januari, na m'n verlof... Ben beetje in de war. Ook niet bijgelezen, sorry maar moest het ff kwijt.

Oh en over anticonceptie, mirena of implanon... Jullie ideeën?

Met baby zelf gaat het overigens super hoor, tis niet allemaal kommer en kwel. Alleen ik zit ff in een dal. :{
pi_116971251
Hier wordt het juist later met Daan. Het was steeds 6-6.30, en nu dichter bij 7 uur, soms er voorbij..

SE, pas je goed op jezelf?
Balen dat ze op je werk ook niet meewerken.
pi_116971440
SE, dat is niet fijn. Wat voor aanbieding is dat dan, dat je niet terug moet komen, gewoon contract niet verlengd of wat? Ik zit met dezelfde ellende :(. Sterkte!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116971719
SE
Wat vervelend allemaal :( :* wel fijn dat het goed met je mini gaat, maar het moet ook goed gaan met jou
En wat tinu zegt, is je contract niet verlengd?

Bleie :*

Sam
Wat een schatje is 't!

Xanteh
:D we hebben mini look-a-likes ofzo ze doen iig veel hetzelfde
Wel fijn om te lezen, dan weet ik dat het er bij 'hoort' :9
Vannacht 2u,half5,half6( wekker van (8> ),half 7 en 9uur :O

Oh en voor je het weet is het lente O+ leuk!

Tinu wat sneu :(
S heeft ook meer krampjes door bijvoeding dus ik geef een paar dagen en dan een week niet.
pi_116972045
Matthias komt afscheid nemen. Die is gisteren 1 geworden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben snel weer terug met onze kleine dame!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116972631
SPOILER
Tinuviel, wat ga jij nu doen dan?

Was toevallig vanochtend bij de dokter,dus heb daar ook even zitten huilen en m'n verhaal gedaan. Hij vond me er ook nog niet zo goed uit zien en daarom heb ik bloed laten prikken om alles even te checken...
pi_116972837
Nicole. Nog gefeliciteerd!
Wat een blij koppie!

SE,lastige keus. 6maand na je verlof geeft je wel wat tijd om iets anders te zoeken.. Hoe groot is het financiële gat als je dan nog niks zou hebben..
Ik zou het rekensommetje op papier zetten, en dan met man om tafel gaan zitten?
pi_116973030
Nicole, gefeliciteerd met je dreumes! Hebben jullie een leuk dag gehad? Mooie fotospam O+

SE, wat heftig. Dat is niet wat je je van je verlof had voorgesteld. Blijf inderdaad echt aan jezelf denken. Wat je contract betreft: misschien kun je toch iets regelen dat je op papier niet zelf ontslag houdt om in elk geval je ww-recht te behouden. Sterkte :*
pi_116973994
SE, ik word nog maar tot het einde van de maand doorbetaald. Idan houdt mijn contract op. Dus ik ben al aan het solliciteren. En de rest van de maand vrij, dat scheelt wel voor gesprekken.

Ik zou het ook even doorekenen SE. Langer werken/ doorbetaald worden geeft meer/ langer recht op ww. Wel nagaan dat je er recht op hebt. Heb je een rechtsbijstandsverzekering, die ook werkgeschillen dekt? Dan zou ikdie zeker inschakelen voordat jij iets ondertekent of ergens mee akkoord gaat.

MeNicole, man en Matthias gefeliciteerd *G*. mooie foto's!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116975834
Jeetje SE wat een rotsituatie, daar wil je niet aan denken tijdens je verlof.
Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?
Ben het eens met de tips van de andere dames, het is zo lastig met alle hormonen enz, bespreek het met je man :*

Menicole + man gefeliciteerd met Matthias! Leuke foto's

Schoonmaakster is geweest, super fijn en leuke meid. Ook (oprecht) lief voor S (niet geheel onbelangrijk :@)
Morgen naar de Arbo arts, toch wel weer spannend.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:02:14 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116978826
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias komt afscheid nemen. Die is gisteren 1 geworden!
[ afbeelding ]
SPOILER
Ik ben snel weer terug met onze kleine dame!!
Van harte gefeliciteerd Matthias! *O* Wat een mooi mannetje is het *O* Tot snel!
pi_116980599
Nicole, nog gefeliciteerd met Matthias!

En nog dank iedereen voor de felicitaties! Tot in het dreumes topic!!
Tralalalaaa
pi_116986748
MeNicole: gefeliciteerd met Matthias! Mooie fotospam ook.

SE en Tinu: wat een rotsituatie bij jullie beiden zeg. Hopelijk vinden jullie allebei snel leuk ander werk.

Soms snap ik niks van mijn baby. Had hem om 14.15 in bed gelegd, hij had nog even geprotesteerd, toen stil. Om 15.00 uur begon hij weer te huilen. Was wel erg snel, dus even gekeken of hij misschien een vieze luier had (nee), en maar weer in bed gelegd. Nog best even protest, maar hij slaapt altijd best veel. Toch weer in slaap gevallen, en nu is hij nog steeds niet wakker. Heeft dus ook sinds de lunch niets meer gegeten of gedronken... Groentehap zal er wel goed in gaan straks. :P
pi_116986760
adverteren mag altijd, neem even contact op met pr@fok.nl
Lois

[ Bericht 94% gewijzigd door Lois op 19-09-2012 17:16:56 ]
pi_116988597
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Bleie het volgende:

SE en Tinu: wat een rotsituatie bij jullie beiden zeg. Hopelijk vinden jullie allebei snel leuk ander werk.
Dankje, ik pm je even.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116990319
SE & Tinu :*. Wat rot dat jullie nu iets anders moeten zoeken. Deze periode is al druk en bij vlagen stressvol, komt dit er ook nog eens bij :{. Succes met solliciteren!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116990534
SE, ik neem aan dat er via een vaststellingsovereenkomst wordt gesteld dat het initiatief tot ontslag van je werkgever uit gaat. Dan behouw jij je WW recht, dat is het belangrijkste.
Verder kan ik je meegeven dat in deze economische tijden het aanbod vrij genereus is dus wellicht iets om mee te nemen in je overweging ;) (ik zie er veel momenteel -O- )
Als laatste, laat de overeenkomst altijd checken door een rechtsbijstandadvocaat of anders een bedrijf dat speciaal dit soort dingen doet voor ongeveer ¤150,-.
Dan weet je zeker dat je jezelf niet in de vingers snijdt met de overeenkomst.

Verder sterkte. Het is nooit leuk :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 19 september 2012 @ 19:09:49 #197
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116993124
MeNicole, Gefeliciteerd! O+

Werkperikelen.....lastig, geen tips hier helaas. maar wat dml zegt lijkt me wel goed iig

Vandaag de helm opgehaald, vanaf morgen gaan we ermee beginnen, elke dag wat opbouwen qua uren.
Helm opzetten bij cristel vind ik nog best lastig. We hebben daar bij Livit wel wat geoefend (toen ging het natuurlijk goed :') , thuis ging het niet zo goed...) Tip was om haar in de wipsstoel te zetten en dan de helm op te doen...Maar dan zit ze natuurlijk met dr hoofd naar achter, dus dan krijg ik never nooit die helm over dr hoofd.... :{
pi_116999358
Dankje Phaidra!

Dml fijn zo een advies op maat. SE, ik heb het checken door de rechtsbijstand al achter de rug, maar bij mij is de situatie veel eenvoudiger, mijn contract wordt gewoon niet verlengd.

PE, lastig, dat je de helm zo moeilijk aan krijgt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117013574
Pe, misschien krijg je hem op wanneer je haar op haar buikje legt. Dan houd ze haar hoofdje wel rechtop neem ik aan toch? Ik ken die dingen verder niet dus hopelijk heb je er wat aan

Wat naar met heel die werksituaties. Hier ook al zoiets met school. Heb wel bezwaar aangetekent nu en gesolliciteerd naa een bbl plek in tilburg. Ik hoop met vriend en al terug te kunnen naar familie.
  donderdag 20 september 2012 @ 09:26:30 #200
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117014233
Toen ze op dr buik lag vanochtend had ik het ook geprobeerd idd,maar dat gaat dus niet, want je kan het niet goed zien. Nu toch in de wipstoel gezet, zo rechtop mogelijk, na 3/4 pogingen lukte het eindelijk...Maar toen zat het nog niet helemaal goed, ik draai me eigen even om, en toen zat de helm wel goed ! (dus hoe dat nou gebeurd is????) Anyway, ze slaapt nu, mét helm, in de box.

Volgens mij zit de helm zo goed (dames ervaringsdeskundigen?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')