abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116840228
Lastig hoor die maten. Midas heeft maar 1,5 maand in 68 gezeten. Hij zit nu net in 74 en ik twijfel ook of ik een winterjas in 74 of 80 moet hebben. Gelukkig heeft hij al een jackje en een dik winterpak in 74 dus ik kan altijd nog een jasje in 80 erbij kopen tzt. Maar vaak is het pas echt goed koud in januari/februari en dan zal hij wel in 80 zitten denk ik.

Tinu, volgens mij hoeven ze maar heel weinig binnen te krijgen om een allegische reactie te krijgen. Volwassenen die allergisch zijn voor pinda's of zo die krijgen al een reactie als er maar een minideeltje in zit. Het lijkt mij dat een kleine baby dan zeker een reactie zal geven. En groot gelijk hoor, lekker uitproberen nu!
pi_116840858
Heb net allemaal kleren van mijn grote uitgesorteerd. Daar kwam toch nog een zooi kleding maat 74 en 80 uit,incl. Een winterjas. Ik denk dat ik dan toch maar geen winterjas maat 74 meer ga kopen. Dan doe ik wel maat 80 als de 68 jassen niet meer passen en sla ik de mouwen om ofzo.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116842142
Tinu, anders kan je altijd een jasje lenen hoor, als hij echt in 80 verzuipt. Tegen die tijd is Midas er net uit denk ik.
  zondag 16 september 2012 @ 12:26:02 #104
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116842640
Ik heb hier voor de winter gegokt op maat 74 en 80. ze heeft nu 68/74 aan, jurkjes en shirtjes vooral al 74...

Oh ik heb goed verkocht op de kledingbeurs! 69 euro *O*
pi_116842678
Wat lief van jou, Kyara. Jij gaat denk ik Midas kleding bewaren voor je tweeling, toch? Soms is het handig dat je kleding kunt hergebruiken, maar als er teveel verschil in de maanden van geboorte zit, kan het zijn, dat de kleding op het verkeerde moment past. Zo hadden wij heel weinig kleine rompers ( maat 50/ 56) met korte mouwen bijvoorbeeld. Dat zal met de andere kleding misschien wel vergelijkbaar zijn.

PE wat goed, ¤70 in het zakkie!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116844937
Ja, is wel even afwachten wat het geslacht is maar er zit ook nog wel genoeg unisex spul tussen (spijkerbroekjes en rompertjes kunnen altijd wel). Midas is van begin januari en de tweeling zal wel eind februari komen dus qua seizoen wel redelijk gelijk.

Heb in maat 68 behoorlijk veel najaarskleding die Midas dus nooit aangehad heeft dus hopelijk wordt het dan volgend jaar gebruikt.
  zondag 16 september 2012 @ 16:23:40 #107
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116851958
-O- Mn dametje heeft koorts....39.1 :{ Hele dag was ze al aan het piepen/janken, en ik vond net dat ze toch wel warm aanvoelde...(en ze is snotverkouden..ook nog eens)
Nu zetpil, en ze slaapt.
(en echt...ik geef niet graag zetpillen en andere meuk aan mn kinderen...maar dit was ook niet meer leuk ;( )
pi_116852719
Bah hoop dat ze snel beter word PE. Altijd sneu om te zien als ze koorts hebben :*
pi_116855378
PE, hopelijk is ze snel weer opgeknapt.

Zo he, bijna ¤100 uitgegeven, maar daarvoor ben ik wel weer een paar maanden klaar voor de grote man. En voor de kleine heb ik een mooie set (broek, overhemd, gillet gescoord). Wou nog wel een tweede overhemd, maar dat was er niet. De 0-12 maanden sectie, was ook een beetje teleurstellender dan de grote kids sectie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 16 september 2012 @ 17:48:23 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116855598
Wat sneu PE! Beterschap! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116856561
Sneu PE, beterschap!

Lekker Tinu! Waar heb je geshopt?
  zondag 16 september 2012 @ 18:25:30 #112
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116856923
Ik heb zojuist de uitnodigingen gemaakt voor haar 1ste verjaardag :X ;(
pi_116857025
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, ze is toch nog lang geen 1? Dat kan niet!!
  zondag 16 september 2012 @ 20:04:04 #114
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_116861064
Zo hier weer een bericht van ons :W
Wel steeds meegelezen maar het kwam er niet van om te posten.

Susie :o gaat snel he, hier nog 2 maanden te gaan en dan is Rayen ook al 1 w/

MeNicole, gelukkig zeg dat die kleine weer lekker kruipt en zijn beentje gebruikt.

Pfff hier gaat het zo snel, `pas` was hij nog 2750 gram en nu is hij bijna 9 kilo ;)
Hebben we net een nieuw autostoeltje aangeschaft zodat hij zit en vooruit kan kijken :+
Gaat hij mee in het winkelwagentje, net als de kleine bij Susie is het geweldig om overal rond hem heen te kijken bij het boodschappen doen en heeft hij de grootste pret.
Hij wil niet meer zitten maar alleen maar staan en schuifelt al langs de bank :+
Hij eet mee met ons als we bbq-en :Y)
Mijn kleine man wordt groot :o
Rayen 2½ jaar!
  zondag 16 september 2012 @ 21:10:42 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116866397
Het klinlt heerlijk allemaal TJ! O+ En al in een echte autostoel?! Stoer hoor! Ik heb een kleine smurf, past nog in de mc :D

En ja.... Ietsjes meer dan een maand nog... Vorig jaar had ik er al een week verlof opzitten en deed ik lekker helemaal niets, behalve uitdijen! _O-
pi_116868421
Beterschap PE

Lekker gewinkeld tinu :)

Wat gaat het snel met de mini's! Bijna 1 alweer :o

Hier een druk weekend gehad, vrijdag&zaterdag bij schoonouders in een vakantiehuisje geweest.
S was om 4uur snachts wakker, lag lachend en gillend (lekker kletsen dus) in het campingbedje. We vonden het wel grappig maja schoonouders zijn dat natuurlijk niet meer gewend haha. Mijn vriend is dus maar even met haar gaan wandelen snachts en om 5:15 sliep ze weer en om 6 en 9 uur weer wakker.
Echt uitgerust waren we niet maar het was wel leuk.

Vandaag verjaardag met veel kindjes, vond S minder leuk die drukte ( had ik wel verwacht) en na een uurtje gaf ze dat wel aan en zijn we naar huis gegaan.

Met mij gaat het iets beter met het lopen enzo, erg fijn, rust heeft me wel goed gedaan ( niets in het huishouden gedaan voor 3dagen en mijn vriend heeft S verschoond etc )
pi_116880293
Mijn net nog baby slaapt nog steeds :o
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116880689
Lekker MeNicole! O+ van genieten!

Ik heb vandaag een baby vol snot :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 17 september 2012 @ 09:35:05 #119
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116880767
Ja ik ook marjolijn...En gisteren ook al :( Zielig he :{

Fijn MeNicole! Mijne ligt nu ook weer te pitten, slaapkop :P

Zoë, fijn dat het nu weer wat beter met je gaat, deze week weer een afspraak bij de osteopaat toch?
pi_116881124
Mijn baby ligt ook te slapen.
Best lekker. Vannacht was ook fijn :D van half 11 tot 4 uur. En toen tot 8 uur. Daarna ging ze om 8.40 weer naar bed.
(was er wel om 1 uur uit voor peuter en om 7uur eruit.voor hem)
Ze slaapt nu ook in dr wieg, eerst werd ze steeds wakker overdag. Maar dat gaat nu ook goed, wat best fijn is. Ook voor peuter.

Straks naar de verloskundige. Best gek, voor.de allerlaatste keer. Afsluiting van de prille babytijd ;( (word daar wel een beetje emo van, nooit meer zo'n klein babytje ;()
Maar goed.even mn baby showen, das wel weer leuk :D heb altijd succes met beide kinderen O+ :')

Sneu die snotterende baby's.

Offtopic: ben bang.dat ik straks iemand van een dak af zie vallen :') is iemand bezig.met dakkapellen en loopt tussen twee huizen in en van een ladder af met spul in zn hand en zit niet vast :P dus in gedachten zie k m al gaan :')
pi_116883196
Susie, wat gaat dat weer hard zeg!

Fijn voor de lekkere slapers. En balen voor de nachtbrakers..
Hier een huiltje om 2 uur, en een verloren knuffel om 5 uur. Maar ik ben niet wakker geweest. Mijn man slaapt een stukkie lichter :P

Sonnetje, dat is wel een afsluitmoment..
Mijn VK (die de bevalling heeft gedaan) heeft haar kind op dezelfde school als mijn oudste. Ik blijf het vreemd vinden. We hebben zo'n intiem iets gedeeld. En op school is het toch gewoon een andere ouder, waar je mee praat over koetje en kalfjes. Voelt een beetje alsof ik de bevalling negeer, maar tussen andere ouders ga ik niet praten over mijn bevalling..

Hier ook alles goed. De baby veranderd ook hier langzaam in een dreumes hier. Daan trekt zich sinds dit weekend op zijn knietjes aan de salontafel of speelkist. Dan lijkt hij weer een stuk groter zeg. En hij blijft ook eindelijk goed zitten in de tafelstoel. Op de grond ook wel, maar binnen 5 seconden heeft hij wel iets gezien waar hij heen wil tijgeren. Dus geen idee hoelang hij het echt kan ;)
Vrijdag weer CB, zal wel een kilootje of 9 zijn.. Zijn grote broer zat met 9 maand klem in de MC met bijna 11 kg. Toch wel een verschil. Maar Daan is dan ook een maandje eerder met die motorische dingen.
  maandag 17 september 2012 @ 11:43:34 #122
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116884200
Slaapkoppen hier :D

Anouk gooit even het ritme om vandaag! Normaal gaat ze weer slapen tussen 8 en half 9, vandaag dus niet :( Waarop ik mij maar ff snel aangekleed heb en we naar de supermarkt zijn gespurt, anders zag ik het al gebeuren dat ze nog lag te pitten en wanneer ze wakker zou worden, ik nog geen brood in huis had... En dat klopt, mevrouw ligt nu nog te pitten :D
Ben dus benieuwd hoe het vanmiddag loopt.... Wilde eigenlijk even wat winkels af enzo en meestal doe ik dat dan na haar ochtend tukkie en dan kan ze er 's middags rond 13 weer in...nah we zien wel!
pi_116884393
Hier geen slaapkop de afgelopen dagen. 's nachts opeens 2-3x wakker en overdag niet in z'n bedje willen liggen (en natuurlijk wel moe zijn...). Het wordt er niet gezelliger op :P.

Wat gaat het toch hard met de bijna-dreumesen! Onvoorstelbaar dat het hier over 6-9 maanden ook zover is!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116884730
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 09:51 schreef Tinuviel het volgende:
Susie, ik ga het denk ik ook maar passen, net als jij, in ieder geval bij mijn grote. Ik weet nog niet of ik de baby meeneem, anders koop ik maar gewoon een jas voor het geval dat. Verder hoef ik bijn geen kleding te kopen voor mijn uk, dus het valt best mee.

Gisteren gooide L. zijn benen zo hoog in de luvht en opzij, dat hij zo omdraaide op zijn zij en met het hoofd tegen de spijlen van de box aan. Hij schrok er best van. Ik zie hier ook steeds meer interactie tussen de grote en de kleine, zo leuk. De grote gaat dan voor zijn kleine broer staan en maakt hem aan het lachen, dat is zo O+

volgens mij heeft de broccoli wat gasvorming tot gevolg, kan dat? Hij knettert, soms vrolijk, soms minder vrolijk dag en nacht door :P
Wij hebben voor Lisa afgelopen vrijdag een winterjas maat 68 gekocht. ze zit nu in 62/68 en 68 word qua shirt soms al te klein maar een winterjasje maat 74 was og echt te groot. Heb bij c&a een jasje van 15 euro gekocht als hij dan rond december pofzo niet meer gaat koop ik da wel een tweede jasje bij de wibra of zeeman voor niet teveel geld.

Susie ik den kdat 86 nog wel gaat hoor. onze peuter van bijna drie heeft een wnterjas in maat 92 en die past nog prima!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 17 september 2012 @ 12:04:41 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116884806
Wel afhankelijk van merk in ieder geval. En vergeet niet dat ik een kleine bollo heb he? :P

Na het vorige bericht werd ze wakker! :D Ze zit nu een broodje te eten alsof ze nooit wat krijgt! :D
pi_116886087
PE
Klopt morgen moet ik weer, (8> heeft dan zorgverlof, vind ik wel een fijn idee

Winterjas, gaat bij ons 74 worden denk ik. Ze zit nu al een tijdje in 68 en een aantal dingen worden al wat kort. Ze heeft nu een lekker dik vest
http://www.olliewood.nl/m(...)_2514_1332327380.jpg

En een lodger voetenzak. Is voor nu ( vooral svonds ) lekker warm
In de winter de stokke voetenzak en dan zoek ik wel een mooi jasje

slapen gaat hier niet zo top, S is echt moe maar slapen... Ho maar.
Na 2,5uren naar boven/ beneden etc slaapt ze hier gelukkig weer.
  maandag 17 september 2012 @ 13:12:18 #127
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116886855
Slapen wil hier ook even niet top. Of nouja, slapen wel maar alleen maar op papa of mama. Ze zit niet lekker in haar velletje op 't moment. Hangerig, snel en meer huilen, veel slapen, veeeel drinken...ik vermoed een 'sprongetje' want tegelijkertijd, als ze niet huilt of slaapt ;), wordt ze zo wijs! Ze lacht (met geluid O+) naar alles en iedereen, krijgt af en toe haar duim in haar mond en sabbelt erop, zit alles te bekijken en wilt het liefst rechtop zitten om maar niets te missen. Omdat ze nu zo zielig is laten we het 'overdag-in-eigen-bedje-slapen projectje maar heel even voor wat het is, we blijven heen en weer lopen en E. Is snel helemaal over de rooie ;(. Arme meid!
pi_116889512
Zeau, weer uitge-CB't voor anderhalve maand hier.
Mannetje is 7500 gram en 66cm schoon aan de haak. Al is ie volgens mij langer, z'n nekje had ie opzij gebogen. Heel die curve naar de maan natuurlijk "Goh, hij volgt wel een raar lijntje hier.." Leer dan ook meten. :{w.

Maar goed.

Ik ben tevreden. :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_116890361
Oh my, ik ben nog maar 1 dagje mama van een baby! Hoe kan dat???
Gisteren verjaardag alvast gevierd, was leuk!
Maar morgen is het echt! En ik herleef in m'n hoofd echt de dagen van vorig jaar, van dat de weeën begonnen en het hele proces naar dat ze er was. Heel raar.
Tralalalaaa
  maandag 17 september 2012 @ 14:55:16 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116891003
_O- Is hij gekrompen Kuukske :D

Oeh TAP, nog maar 1 dag baby! Doe je wel even een spammetje hier?? Of doe je daar niet aan?
pi_116891248
Dat nog net niet Suus.

Spannend TAP! Geniet er nog ff van ;).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 17 september 2012 @ 15:57:56 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116893539
Anouk heeft weer wat nieuws ontdekt; het matras in je ledikant kan je ook omhoog trekken.... }:|
pi_116898449
Anouk :D

Aaah TAP, wat een mijlpaal. Kan me voorstellen dat alles weer de revue passeert. Eva nog 1 nachtje baby en dan een echte dreumes. O+

Kuuks, wij hebben ook een rare knik 'naar beneden in Midas' lengte lijntje :D Maar fijn dat alles goed was verder.

:* voor de zieke kindjes
pi_116907758
Anouk.. Dat klinkt alsof je bijna een dreumes bent :P

Tap, nog een paar uurtjes..

Daan is nu goed aan het oefenen:
  maandag 17 september 2012 @ 21:18:32 #135
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116909261
Daan O+ Wat een lekker binkie DF!
pi_116909312
Ik doe wel een spammetje morgen :)

Het is echt gek, kan me nog zo enorm goed herinneren dat ik in de middag al wat voelde rommelen en dat ik in de avond Deep Blue Sea ging kijken met manlief. En dat ik daar zo om heb gelachen en dat we uiteindelijk om 23.00 u de dokter hebben gebeld. En dat de weeen toen niet zo dramatisch waren, maar na het toucheren zoveel erger werden.... en gewoon heel de gang naar de geboorte toe, het staat me nog zo enorm bij! Alsof het gisteren was. Heb er ook een soortvan weemoed naar. Hele dagen alleen maar voeden, voeden, voeden, lekker veel knuffelen en dat ze eigenlijk nog niks kon qua geluidjes maken enzo.

Nu stapt ze aan tafel rond en hangt ze continu aan me te hangen en kan ik haar niet rustig omkleden of verschonen, en geef ik sinds gisterennacht geen borstvoeding meer 's nachts.
Dat laatste is toch een beetje dubbel. Ook al is het een heerlijk idee om door te kunnen slapen, het is toch wel heel knus en zoiets liefs. Hopelijk komt ze nu geen 6 keer vannacht ofzo omdat ik dit heb gepost, haha.

Nu roept ze vaak papa, kan ze heerlijk schaterlachen en het is gewoon een heerlijk grietje. Ik ben zo trots op haar zoals ze is, onze lieve baby voor nog maar 1 dag. Morgen om 8:50 is ze baby-af, dan is de dreumes...
Tralalalaaa
pi_116918267
Mag ik meeschrijven ? :D :*
Moet me nog gaan inlezen, maar mn kleintje groeit zo hard !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_116921420
Welkom kleinzusje.

Tap gefeliciteerd met eva 1 jaar alweer!

Wij gaan zo weg voor 3 weken portugal

Tot over 3 weken!
  dinsdag 18 september 2012 @ 05:47:39 #139
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116922162
TAP gefeliciteerd met Eva! *O*

Meissie, fijne vakantie! *jaloers*

Welkom kleinzusje :W

En ja, het is vroeg :(
pi_116922470
TAP, van harte met je kleine meid *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 18 september 2012 @ 07:33:36 #141
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116922522
TAP, van harte *O*

Fijne vakantie meissie!

Volgens mij is mijn meisje ziekjes ;(. Ze heeft gister een paar keer flink gespuugd en huilt af en toe zo zielig...Ze heeft geen koorts gelukkig en plast nog meer dan genoeg dus meer dan continue lichaamscontact (dat wil ze) kan ik volgens mij niet voor haar doen ;( .
pi_116922743
TAP gefeliciteerd!!

Balen Susie..

Welkom kleinzusje!

Soesa, hopelijk is het snel over..

Hier was het 7 uur. En geen nachtelijke feestjes. Beter.. ;)
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:36:44 #143
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116923086
:o Daan! ^O^

TAP Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Welkom kleinzusje!

Ach Susie, zo heb je nog wat aan je dag :P

Sneu Soesa, hopenlijk is ze snel weer beter :{

[ Bericht 14% gewijzigd door PureEvil op 18-09-2012 09:45:44 ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:39:42 #144
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_116923122
Take_a_picture gefeliciteerd met E!!!!

Kleinzusje, welkom!

Mogguh Susie, balen dat het weer zo vroeg is!

Meissie, veel plezier op vakantie!

Soes, beterschap voor je mini!

Daan! Doe je nou!? Wat goed zeg!

Draakje is momenteel al heftig muziek aan het maken terwijl papa ziek te bed ligt, dit gaat ie niet leuk vinden :') ...
pi_116924180
18 september 2011, de uitgerekende datum. Het is 8:50uur en er ligt een warm hummeltje op mijn buik.
Hoera, Eva is geboren!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hieperdepiep... hoera! Nu ben ik 1 jaar!!!

Dag lieve baby’s, ik ben nu een dreumesje!
Tralalalaaa
pi_116924227
Sorry voor de grote foto's, maar ik wist ff niet zo gauw hoe je die kleiner kan laten uploaden in Photobucket ;)
Tralalalaaa
pi_116924460
Mooie foto's!
Leuk om die verandering van baby naar dreumes zo op een rijtje te zien O+

Hoe is het met paps humeur NTS?

Daan ligt alweer in bed. Vandaag is papa thuis, dus hoef ik geen rekening te houden met schooltijden. Ook weleens fijn..
pi_116924871
O+ O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:43:25 #149
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116927367
Mooie foto's TAP ! O+

hmz, Cristel heeft geen zin in een fruithapje :{ Vanochtend heft ze om 8.00 een fles op, en meer dus nog niet...Dus..Wat nu? Brood proberen? of een fles? of tóch nog fruithap?
pi_116927914
Enig idee waarom PE?
Fles is altijd makkelijk en voedzaam. Evt stukje brood daarna geven.. En dan fruit evt in de loop van de middag of als toetje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')