abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116732234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:51 schreef bitterend het volgende:
MeNicole goooehhooed!!

Zoe oh super idee die foon ja!
Je moet ook allemaal filmpjes maken he van alle leuke dingetjes die je doet <3
Jaa heb allemaal superlieve filmpjes! Weet eigenlijk niet waar ik die kan uploaden(en verwijderen) zodat ik ze hier kan posten.

Met de babyfoon kun je het ook opnemen, lijkt me leuk voor als ze gaat staan enzo

S is wel mega afgeleid door de camera altijd :9
pi_116732284
op photobucket kan het!! mijn man heeft gisteren gefilmd terwijl onze mops lekker aan het (echt luid) Omnomomonmonmom geluiden aan het maken van tijdens het eten :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116732373
hahahaha lachen is dat he bitterend, Eva doet dat ook! Met een droog stukje brood, een kruimeltje van een koekje, fruit.... echt met alles is het omnomnomnomnom!
Tralalalaaa
pi_116732465
zal vanmiddag even kijken om te uploaden :)

Oh lijkt me lief O+ omnomnom
  donderdag 13 september 2012 @ 10:19:09 #30
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_116732868
Zo, wij zijn ook weer terug van een rondje CB. 7100gram en 69cm. Ze heeft een echte groeispurt (gehad) want volgens de curves zit ze nu qua lengte bijna op het gemiddelde. D'r gewicht zit er wel nog (ruim) onder maar gaat ook mooi in een stijgende lijn.

Voor de liefhebbers, de stats in de bv-curve:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116732914
Lekker ding is het die Draakje <3

ik ben al zooooo lang niet bij het cb geweest!! geen idee hoeveel ze nu weegt en hoe lang ze is :D vorige meting was met 7 maanden en de volgende is met de inenting van 11/12 maanden!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116733341
MeNicole voor het kruipen *G*

zoe, fijn dat je zo een babyfoon hebt. Je kunt ook video's uploaden op Youtube, dan kun je de optie kiezen, dat mensen met een link, de video kunnen bekijken. Dezelfde link kun je dan bijv. Ook aan vrienden of familie sturen.

Nts, wow draakje gaat echt de lengte in zeg!

Mijn mini begint "brrrrrr" geluidjes te maken, lekker met veel spuug. Je moet er ook niet te dichtbij gaan staan :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116733621
:D O+
pi_116734344
Zoo, NTS, wat een groeispurt bij je draakje!

Filmpjes zijn leuk he, ik heb ook zulke leuke filmpjes van E. die lachend naar haar mobile kijkt O+. Zo waardevol! Bij ons in de buurt is een inbraakgolf en elke avond nemen we de foto- en videocamera mee naar onze slaapkamer. Áls ze inbreken nemen ze ons dat iig niet af.

E. heeft de nacht van dinsdag op woensdag gewoon 7 uur achter elkaar geslapen *O*. Wat waren wij uitgerust zeg :D

/klaagmodus aan :(
Pff, worden jullie soms ook zo moe van anderen...Mijn moeder vind het toch zo raar dat E. met haar 6 weken nog niet een echt ritme heeft (in de zin van precies om de 3 uur drinken) en dat ze 's nachts nog wakker wordt. Dat moet ze ook iedere x zeggen.
Als ik dan voor de 400ste x uitleg dat dat heel normaal is zit ze me raar aan te kijken. Dan zegt ze ook: 'Dan deden wij het vroeger zeker heel anders'. Ik vraag ook al 400x hoe ik dat dan moet regelen. Soms slaapt ze anderhalf uur en wil ze weer drinken. Ja, dat is soms lastig maar moet ik dan maar met een huilend kind rondlopen? Of dwingen om te slapen (mag ze mij vertellen hoe!). Zucht...volledig onbegrip van haar kant. En volgens haar deden mijn zusje en ik dat wel meteen vanaf dag 1 perfect :'). Wonderkinderen! Maarja, wij kregen flesjes he, dan heb je veel sneller een ritme. En dat is zo fijn! Ik wacht nog op de 'geef je nog steeeeeds borstvoeding' opmerking...
/klaagmodus uit
pi_116734441
Tante mijn moeder en schoonmoeder klaagden ook altijd (alsof ze er last van hadden) dat mijn kind niet gewend was om elke dag om dezelfde tijd te gaan slapen en waarom moet R zo veel drinken? je overvoedt haar hoor! stop maar met de tiet elke keer te geven zeg! ze huilt omdat ze buikpijn heeft zeker.....enzovooooooort....een oor erin... :*
pi_116734754
Irritant als mensen zich daar zoveel mee bemoeien.

Mooie stats van Draakje. Inderdaad een flinken sprong!

Zoë, fijn zo'n videofoon. Hij hebben ook zoiets en ik vind het ideaal. Zeker nu ik ook liever niet elke keer naar boven loop.
pi_116734861
Ik heb geen videofoon, ik stuur mijn man wel naar boven :D
pi_116735074
dat is ook een optie. maar de mijne is er niet altijd :D
pi_116735395
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116736098
R. O+

wat een schatje is het toch ook! En in het echt is ze minstens zo leuk O+
pi_116736777
:D brood weggooien, R kleine boefje

NTS
*O* voor de groeispurt

videoo :{w lukt niet met photobucket, welke codes moet ik gebruiken?
pi_116736951
Ik kom even snel buurten. Plan was meer mee te posten maar kan de weg naar de laptop nie meer vinden lijkt het. H. is nu net 3 weekjes en hij doet het super goed!
Had hem maandag voor het eerst in de draagzak gedaan want moest mijn dochter naar school brengen. Nou echt volgens mij was het een droom die voor hem uit kwam lol had hem nog nooit zo wild gezien :D
pi_116741075
Ll, welkom en nog gefeliciteerd.

Soesa, gewoon niet naar luisteren of zeggen: je mag het graag proberen. Mijn schoonmoeder vertelt ook weleens mooie verhalen. Maar zij heeft het dan ook een keer rond 6/ 7 uur voor elkaar gekregen om mijn zoon in de kinderwagen in slaap te laten vallen, terwijl wij daar buiten aan het eten waren. Daarvoor had ik dan respect.

Bitterend, kan niet wachten jouw lieve boevenmeisje weer te zien. Wat zit ze van de peer te smullen zeg.

Heb vanmiddag mijn peuter mee genomen van het kdv, hij was erg verdrietig. Nu ligt hij boven te slapen ik moet denk ik gauw weg mijn baby voeden en ophalen dus twijfel of ik de grote broer wakker maak of kijk of de buren even kunnen uithelpen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116742700
Ik zou kijken of de buren even kunnen bijspringen. als hij verdrietg was en nu slaapt zal hij wel doodop zijn geweest lekker laten slapen dan hoor;) Maargoed heb je nu waarschijnlijk niks meer aan.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  donderdag 13 september 2012 @ 15:34:56 #45
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116742974
MeNicole, wat fijn !!!!!!! *O*

Zoë, voor jou is zo'n babyfoon idd handig, geeft jezelf ook wat 'rust'.

NTS, wow wat een groeispurt :o

Bitterend, leuke foto's ! O+

Zoë, waarom maak je geen account aan bij youtube? heel makkelijk !

Mijn dametje slaapt ook weer;

En de wortel foto van gisteren! ff onder spoiler anders wordt het wel een erg lang bericht ;)
SPOILER
  donderdag 13 september 2012 @ 17:44:57 #46
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116747529
Bitterend _O- O+

En PE, ook zo'n moppie O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116749410
Hallo! Ik kom me hier melden met kleine E.va :W

Ze is op 3 september om 17.45 geboren en woog 3140 gram en is 49 cm lang.

De kleine meid doet het supergoed, op dag 7 zat ze al boven haar geboortegewicht.
Gisteren was de kraamverzorgster voor het laatst.
Het is wel een achtbaan hoor, moeder worden, nooit gerealiseerd haha.

Het enige wat niet lekker gaat is dat ik onwijs last heb van tepelkloven en E.va niet goed aanhapt. Toen dinsdag voor de zoveelste dag op rij ik jankend zat te voeden en de kraamverzorgster ook door hAar tips heen was, hebben we een lactatiekundige gebeld.
Nu ben ik alles aan het kolven en geef ik via fles. Alleen kolven lukt ook niet echt omdat ik geen toeschietreflex heb.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 13 september 2012 @ 19:18:29 #48
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116750828
Welkom LeNeHe en je kleine meis! :W

Wat vervelend dat ze niet goed aanhapt. Misschien je vraag even in het borstvoedingstopic stellen? Ik heb ook alleen gekolft omdat ze niet goed aanhapte, maar weet niets van tsr. :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 13 september 2012 @ 19:31:01 #49
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_116751346
Welkom LeNeHe! Misschien een idee om Oxytocine-neusspray te proberen als de tsr uitblijft? Moet wel op recept gehaald worden.

Ahw, PureEvil, die foto, wat lief!

Welkom lovelyjubbly!

Hier trouwens ook geeen video-babyfoon, en eigenlijk baal ik daar een beetje van maarja tis niet anders.

Hier heeft Draakje bijna de hele dag geslapen, en nu verrekt ze het gewoon he... Grmbl...
pi_116752574
PE aww ik wou ook dat mijn schatje duimde!! vind ik zo zoet uitzien!

LeNeHe :W gefeliciteerd!! moet je even in de bv topic vragen, daar zitten dames met veel ervaring :Y

Nts gaat het beter met draakje?

ik ben net in mijn tepel gebeten }:| o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')