Zoo, NTS, wat een groeispurt bij je draakje!
Filmpjes zijn leuk he, ik heb ook zulke leuke filmpjes van E. die lachend naar haar mobile kijkt

. Zo waardevol! Bij ons in de buurt is een inbraakgolf en elke avond nemen we de foto- en videocamera mee naar onze slaapkamer. Áls ze inbreken nemen ze ons dat iig niet af.
E. heeft de nacht van dinsdag op woensdag gewoon 7 uur achter elkaar geslapen

. Wat waren wij uitgerust zeg

/klaagmodus aan
Pff, worden jullie soms ook zo moe van anderen...Mijn moeder vind het toch zo raar dat E. met haar 6 weken nog niet een echt ritme heeft (in de zin van precies om de 3 uur drinken) en dat ze 's nachts nog wakker wordt. Dat moet ze ook iedere x zeggen.
Als ik dan voor de 400ste x uitleg dat dat heel normaal is zit ze me raar aan te kijken. Dan zegt ze ook: 'Dan deden wij het vroeger zeker heel anders'. Ik vraag ook al 400x hoe ik dat dan moet regelen. Soms slaapt ze anderhalf uur en wil ze weer drinken. Ja, dat is soms lastig maar moet ik dan maar met een huilend kind rondlopen? Of dwingen om te slapen (mag ze mij vertellen hoe!). Zucht...volledig onbegrip van haar kant. En volgens haar deden mijn zusje en ik dat wel meteen vanaf dag 1 perfect

. Wonderkinderen! Maarja, wij kregen flesjes he, dan heb je veel sneller een ritme. En dat is zo fijn! Ik wacht nog op de 'geef je nog steeeeeds borstvoeding' opmerking...
/klaagmodus uit