Ohja, goeden!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen idee wat zo'n ding doet op de markt. Staan er vergelijkbare dingen op marktplaats? dan kan je even vergelijken...
Opgeruimd huis opgeruimd hoofd enzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, goeden!
Valt het op dat ik aan het opruimen ben?
Ik hoop het.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Opgeruimd huis opgeruimd hoofd enzo?
Dat Mijn geheim programma?quote:
Achter gesloten deuren.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat Mijn geheim programma?
Dat programma gaat zelfs mij te verquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat programma gaat zelfs mij te ver
Zo slecht.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat programma gaat zelfs mij te ver
Die is tof.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
cabin in the woods, wat een film
Hij is hilarisch he!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo'n gemiste kans voor een mooie rijmquote:
Waar gaat dat over?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n gemiste kans voor een mooie rijm
*gaat trailer zoeken*quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
over 5 mensen in een hutje in the middle of nowhere, en nee, deze film is niet voorspelbaar
Dat met die liften.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
over 5 mensen in een hutje in the middle of nowhere, en nee, deze film is niet voorspelbaar
Jaaaaaaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beter gewoon de film kijken, het is nog leuker als je geen idee hebt waar t over gaat
Is ie erg grafisch bloederig enzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
nee, die is echt tof!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is ie erg grafisch bloederig enzo?
Alsin hakketjak met messen en ingewanden en bleh
Want dan sla ik em over
Check den feestboek!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n gemiste kans voor een mooie rijm
dat is het dus nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag "horrorthriller" en dacht Neen, die ga ik niet zien
Maar ik kan niet tegen schrikeffectenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is het dus niet
ik piste bijna in broek van t lachen
Ah okquote:
Zit zeker humor in, en de film is gewoon niet your average horror movie, echt kijkenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok
Ben nl. wel heel nieuwsgierig. Las een en ander dat ie gemaakt is door de Buffy creator en dat er ook die humor in zou zitten maar van die rondvliegende darmen enzo word ik serieus misselijk
Dat valt best mee!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok
Ben nl. wel heel nieuwsgierig. Las een en ander dat ie gemaakt is door de Buffy creator en dat er ook die humor in zou zitten maar van die rondvliegende darmen enzo word ik serieus misselijk
Valt wel mee, meeste zie je wel aankomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar zitten er (veel) schrikeffecten in?
O da's helemaal niks, dan ben ik de halve film bezig met "IK DURF NIET TE KIJKEN". En dan zo door m'n vingers heen kijken omdat engquote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Valt wel mee, meeste zie je wel aankomen.
Nee, valt serieus mee, en hety meeste zie je echt aankomen omdat het zo obvious is.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O da's helemaal niks, dan ben ik de halve film bezig met "IK DURF NIET TE KIJKEN". En dan zo door m'n vingers heen kijken omdat eng.
Ik ben zo'n watje met schrikeffecten
Dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, valt serieus mee, en hety meeste zie je echt aankomen omdat het zo obvious is.
echt, probeer het, ik ben ook zo'n vreselijke schijtebroek, maar deze vond ik fantastisch
Pakjonsquote:Op woensdag 12 september 2012 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeau gestemd, nu pakketje openmaken
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Zo ! Klaar met etenGoeien tijd weer
Even tuin van skjoe en bb gaan kijken
Seriously; hij is erggggg vet geworden
Owjah en hunger lakjes dus opgehaald pehehee.... 16 juli was ie geshipt![]()
Ben je bang voor vrouwen?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook nog even stemmen. En daarna kom ik gezellig hier kletsen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je bang voor vrouwen?
Whut?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je bang voor vrouwen?
Ik wil ook snaaienquote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
ChG Watermelon rind, Zoya zuza, carly, kimber en myrta.
Plus een grote zak peanutbutter en een grote zak pretzel mms en candy corn mms![]()
Ik ook.quote:
Echte uitslagen kom vanaf kwart voor 10.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe laat kunnen we de uitslag verwachten trouwens?
Laat. De officiële volgens mij zelfs morgen pas vanwege stemmers in het buitenland. Staat me iets van bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe laat kunnen we de uitslag verwachten trouwens?
Dat kan toch nietquote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echte uitslagen kom om kwart voor 10.
Dan begínnen ze he.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jongeuh ik kan toch niet ninja-editen![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan begint het spannende spel rondom welke gemeente als eerst de resultaten kan geven![]()
![]()
Met die verslaggever met dat scherm dat functioneert als een mega-aipadquote:
Jaaaaaaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met die verslaggever met dat scherm dat functioneert als een mega-aipad
Wat achteraf dan weer uitkomt dat het allemaal show is en het heul geen touchscreen isquote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met die verslaggever met dat scherm dat functioneert als een mega-aipad
WAT?!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat achteraf dan weer uitkomt dat het allemaal show is en het heul geen touchscreen is
WAT?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat achteraf dan weer uitkomt dat het allemaal show is en het heul geen touchscreen is
Paar jaar geleden kwam dat toch naar vorenquote:
Dat is toch ieder jaar hetzelfde?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan begint het spannende spel rondom welke gemeente als eerst de resultaten kan geven![]()
![]()
Ik vind van welquote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kwam dat toch naar vorenMisschien dat ze nu toch een eckten hebben geīnstalleerd
WIL JE ME NOOIT MEER ZO LATEN SCHRIKKEN?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Puckzzz
En schaar ik bedoel: NATUURLIJK IS HET EEN GROTE ECKTEN AIPAD! LEG DAT MES TERUG
Ik verwacht uiteraard excuses in drievoud, handgeschreven en al. Of een foto van je tetten, dat is ook goed!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een warm welkomIk durfde al haast niet meer te posten omdat ik mijn bakkes zolang niet heb laten zien
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een warm welkomIk durfde al haast niet meer te posten omdat ik mijn bakkes zolang niet heb laten zien
Tettenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik verwacht uiteraard excuses in drievoud, handgeschreven en al. Of een foto van je tetten, dat is ook goed!
Tetten incl. muilen met een prei!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik verwacht uiteraard excuses in drievoud, handgeschreven en al. Of een foto van je tetten, dat is ook goed!
Met mij heel goed, met dat aanhangsel wat zich voet durft te noemen iets minderquote:
Ah noquote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met mij heel goed, met dat aanhangsel wat zich voet durft te noemen iets minder
En met jullie?
Nee tuurlijk niet maar het gaat meer omdat de afwezigheid vertaald kan worden naar desinteresse. Wat dus niet zo is maar dat hoop je dan maar dat jullie dat niet denkenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom zijn jullie zo bang als je een end weg bent geblevenWij bijten toch niet ! Ofjah... kip en schaar misschien maargoed...
![]()
Je bent gewoon veul aan het batsenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar het gaat meer omdat de afwezigheid vertaald kan worden naar desinteresse. Wat dus niet zo is maar dat hoop je dan maar dat jullie dat niet denken
"Gewoon druk" is een prima reden hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar het gaat meer omdat de afwezigheid vertaald kan worden naar desinteresse. Wat dus niet zo is maar dat hoop je dan maar dat jullie dat niet denken
Ik bijt niet hardquote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom zijn jullie zo bang als je een end weg bent geblevenWij bijten toch niet ! Ofjah... kip en schaar misschien maargoed...
![]()
Nah joh ! En ook al zou dat zo zijn; wat dan nogquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moest hier keihard om lollerenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
JIJ KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT WIJ GEEN LEVEN HEBBEN![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah joh ! En ook al zou dat zo zijn; wat dan nogSoms ben ik ook af en toe fokmoe; maar dat heeft niks met jullie te maken
(behalve schaar en kip natuurlijk... thehehe..kidding... of toch niet.. of... hmmm ! whoao
)
Meligheid
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest hier keihard om lolleren![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah joh ! En ook al zou dat zo zijn; wat dan nogSoms ben ik ook af en toe fokmoe; maar dat heeft niks met jullie te maken
(behalve schaar en kip natuurlijk... thehehe..kidding... of toch niet.. of... hmmm ! whoao
)
Meligheid
Er is nog plaats in skjoes krasschuurquote:
Mijn advies: neem een pinda...je mag zelf kiezen welke soortquote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
JIJ KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT WIJ GEEN LEVEN HEBBEN![]()
IK HOOP LEKKER DAT JE HEUL GEEN AIDS KRIJGT!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er is nog plaats in skjoes krasschuur![]()
KUSJEKROEL BOOBS TETTEN MUILEN SCHAREN EN PREIEN !
De enige pinda in m'n directe omgeving is m'n zwager.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn advies: neem een pinda...je mag zelf kiezen welke soort
Ik heb wel weer goed het gesprek af kunnen wenden van politiek.
ALLES KAN KAPOTquote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige pinda in m'n directe omgeving is m'n zwager.
Je hebt ondanks ál het muilen nog steeds geen aids?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en blijkbaar is mijn lichaam echt een mietje.
Omg hoe kun je dit zeggen.......quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK HOOP LEKKER DAT JE HEUL GEEN AIDS KRIJGT!
Ik doe m'n best om een krullenbol te veroveren. Mag dat ook?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hehehehe je zei 'nemen'.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Net zo diep als de nieuwe vibo van schaarquote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg hoe kun je dit zeggen.......Dit is gewoon om mij keihard te kwetsen
![]()
Dit raakt me diep schaar. Echt heel diep
Wacht, ik maak het goed:quote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg hoe kun je dit zeggen.......Dit is gewoon om mij keihard te kwetsen
![]()
Dit raakt me diep schaar. Echt heel diep
Ik heb heul geen nieuwe jonge, die heb ik al 2 maandenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net zo diep als de nieuwe vibo van schaar
MAAR JE ZEI HET LAATST DAT IE NIEUW WASquote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen nieuwe jonge, die heb ik al 2 maanden
Is de nieuwigheid er al af ja?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen nieuwe jonge, die heb ik al 2 maanden
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hebt ondanks ál het muilen nog steeds geen aids?
DAT WAS EEN ANDER PERSOON WAARVAN IK NIET WEET OF ZE HET WEL LEUK VIND ALS IK HET HIER MELDT AANGEZIEN ZE HET ALLEEN OP DE FEESTBOEK HAD GEZEGDquote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR JE ZEI HET LAATST DAT IE NIEUW WAS
Het is al helemaal vertrouwdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is de nieuwigheid er al af ja?
Hehehehequote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is al helemaal vertrouwd
Dan weet je zus waar ik het over hebquote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige pinda in m'n directe omgeving is m'n zwager.
Dat is prive?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan weet je zus waar ik het over heb
Goed ingesopt dusquote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is al helemaal vertrouwd
Dat wil ik toch niet wetenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan weet je zus waar ik het over heb
14 is ook wel tof ! Die ga ik doenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil dit:
http://www.buzzfeed.com/p(...)s?sub=1624957_374051
![]()
![]()
(nummer 16 dus).
Maar ik heb geen hangruimte meer over
JIJ OOKquote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT WAS EEN ANDER PERSOON WAARVAN IK NIET WEET OF ZE HET WEL LEUK VIND ALS IK HET HIER MELDT AANGEZIEN ZE HET ALLEEN OP DE FEESTBOEK HAD GEZEGD
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed ingesopt dus(HEB JE HEM
![]()
![]()
INSOPPEN... IPV INWIJDEN.... PAHAHAHHAHAHAHHA)
Nee? Ok.
neen, ik heb hem al 2 maandenquote:
En er is nog steeds geen revieuwquote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
neen, ik heb hem al 2 maanden
Hij doet het goedquote:
Die kurken vind ik ook redelijk briljantquote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
wij gaan die kussentjes doen voor mama![]()
En ik ga die armbandjes maken
Jaaa maar mama drinkt nooit wijn met kurkenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die kurken vind ik ook redelijk briljant
Heb hem al in mijn favo's gezet
Ja maar vorm en gevoel enzo... Hoe lang tot je tot een hoogtepunt komt... ? Doet ie het beter dan de gemiddelde ? Heb je een dupe ter vergelijking?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij doet het goed![]()
*einde revieuw*
Wat een leuke link!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil dit:
http://www.buzzfeed.com/p(...)s?sub=1624957_374051
![]()
![]()
(nummer 16 dus).
Maar ik heb geen hangruimte meer over
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar vorm en gevoel enzo... Hoe lang tot je tot een hoogtepunt komt... ? Doet ie het beter dan de gemiddelde ? Heb je een dupe ter vergelijking?
Komop wat meer diepgangPAHHAHA DIEPGANG KIEK MIJ WOORDGARPEN MAKEN JONGEUH
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou dit topic naar de staat sturen, dan maken ze je acuut Nederlanderquote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar vorm en gevoel enzo... Hoe lang tot je tot een hoogtepunt komt... ? Doet ie het beter dan de gemiddelde ? Heb je een dupe ter vergelijking?
Komop wat meer diepgangPAHHAHA DIEPGANG KIEK MIJ WOORDGARPEN MAKEN JONGEUH
![]()
![]()
![]()
![]()
Owjah !! Ter referentie voor mijn inburgeringquote:Op woensdag 12 september 2012 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou dit topic naar de staat sturen, dan maken ze je acuut Nederlander
Dan betalen zij jou om Nederlander te worden!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah !! Ter referentie voor mijn inburgering![]()
Zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
En dan geef ik jullie allemaal ook op ter referentie
Behalve schaar
Jij kijkt dus NOSquote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Zie dat dit weer geen echt touchscreen is"ja ik wil het overzicht nog even hebben"
Als het touch is kun je het ZELLUF sukkel
ftfyquote:
DOE JE OGEN DICHT EN EEN KOPTELEFOON OPquote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ftfy
Ik kijk alleen verplicht mee
Hij wil nietquote:
OMG RECHTZAAK AANSPANNEN PATENT AANVRAGEN OVER LINK DIT DAT ALLESquote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
PUCKZZ ZIT GEWOON MIJN LINK OP D'R FACEBOOK TE ZETTEN!
Ik zie jouw naam er nergens op staan. Dis is ze interwebz mennnn...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
PUCKZZ ZIT GEWOON MIJN LINK OP D'R FACEBOOK TE ZETTEN!
DAT IS DE REDEN DAT JE HIER WEER KWAM HE? OM MIJN GOEDEN IDEEEN TE STELENquote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam er nergens op staan. Dis is ze interwebz mennnn...
OMG PUCKZZ ONTMASKERD !!!!!1!!11quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT IS DE REDEN DAT JE HIER WEER KWAM HE? OM MIJN GOEDEN IDEEEN TE STELEN
JONGEUH WAT WAS ER NOU MET DE PINDA? IK HOUD HET NIET MEER VAN DE SPANNINGquote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam er nergens op staan. Dis is ze interwebz mennnn...
Zen mss zen...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
[..]
JONGEUH WAT WAS ER NOU MET DE PINDA? IK HOUD HET NIET MEER VAN DE SPANNING.
Hij bevalt goedquote:Op woensdag 12 september 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
[..]
JONGEUH WAT WAS ER NOU MET DE PINDA? IK HOUD HET NIET MEER VAN DE SPANNING.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden ze stufi af kunnen 'pakken' van mensen die nu al aan een studie begonnen zijn?
Batsgewijs? Of baart hij gewoon goed kinderen?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij bevalt goed![]()
Oh en ik heb je in de credits gezet Schaar. Ik wil die proat nie hebben
Idd... vooral van meisjes wiens naam met een G begintquote:
Als dit zo al was, denk ik niet dat ik aan een studie begonnen was tbh. Eerder eerst een paar jaar fulltime werkenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Idd... vooral van meisjes wiens naam met een G begintECHT WAORRRRR
Dat ze gewoon alles in een lening omzetten, zie het ze goed doen. Rente met 200% verhogen enzo op de rentedragende leningquote:
Nee dat mag nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ze gewoon alles in een lening omzetten, zie het ze goed doen. Rente met 200% verhogen enzo op de rentedragende lening![]()
want je had iets anders verwacht?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor
BUY ALL THE NEW CABLES![]()
![]()
Ik zat hier serieus keihard om te lolleren....quote:
Jup had ik al gezien toen die review uitgelekt was. Maar tjah apple hequote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor
![]()
Ze mogen niet zomaar een gift omzetten in een lening, ook bij wet niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan maken ze wel een wet dat het wel mag
Wetgeving he.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup had ik al gezien toen die review uitgelekt was. Maar tjah apple he![]()
![]()
Is dat de nieuwe iphone?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat hier serieus keihard om te lolleren....![]()
Jupquote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe iphone?
Vet hendig, kan hij ook niet meer op een docking station
En bij elke prognose juichen terwijl er nog heul niks duidelijk isquote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb ik de tv aanstaan?
Krijgen we weer zo'n hele avond vol "EIGENLIJK WETEN WE HEUL NOG NIKS EN DAAR GAAN WE DE HELE AVOND OVER PRATEN"
O en de moeilijken vraag of de pvv het vervelend vind dat ze gehalveerd zijn
Vraag of ze willen muilenquote:
Ze komen je halen wegens prei-mishandelingquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
POLIZPREI
HAHAHAHA
nee? okay.jpg
LOOP ER ACHTERAAN TE HOE-EN !!! SCHNELL !!!!1!quote:
Ookquote:
Ipv een sirene dat liedjequote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Polizprei... pehehehehehehehehehehe,,,,,
JAquote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ipv een sirene dat liedje
is die tweede er nog niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef Dwyn het volgende:
Sjaan, wanneer had je eigenlijk de tweede envelop Kiko's op de post gedaan?
Die is eng jaquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net zo creepy als die mr sandman ijsjesman
Ik zing hem nu ook zo in mijn hoofdquote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehehehe TADIEIEIDIEIEILADIEDIELADIEDATADUM POLIZPREI
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
POLIZPREI
HAHAHAHA
nee? okay.jpg
FUNF SECHZ PREI UND SEKSquote:
Nee is er nog nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is die tweede er nog niet?![]()
ehmz ff denken hoor, wel later dan die ander omdat ik nog postzegels moest kopen maar hij had er wel al moeten zijn
Boobies?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had een filmpje op facebook gezet maar je ziet alleen maar mega boobs nu door de thumbnail
Ff kiekenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had een filmpje op facebook gezet maar je ziet alleen maar mega boobs nu door de thumbnail
IK ZAG EM !! boobs...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens mij avi.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar waar nemen jullie filmpjes in op? wmv? avi?
Jongeuh, wij kunnen nu toch heul niet serieus doen?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar waar nemen jullie filmpjes in op? wmv? avi?
IK VROEG HET NET OOK ALquote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Jongeuh, wij kunnen nu toch heul niet serieus doen?.
Je hersenen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:28 schreef Dwyn het volgende:
Waar komt die fucking honger toch vandaan?
ruilen tegen maagzuur in je keel?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:28 schreef Dwyn het volgende:
Oh jij ook alquote:Op woensdag 12 september 2012 21:28 schreef Dwyn het volgende:
Nee dankjequote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ruilen tegen maagzuur in je keel?
Ik ga brood eten, fuck it.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh jij ook al
Heb net maar een eierkoek opgenomd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |