Klopt, maar zodra ze zeggen we gaan het overdragen aan een deurwaarder of iets dergelijks, moet je wel oppassenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef Kandijfijn het volgende:
En zo wordt de gewone man genaaid door dit soort instantie's. Beetje bluffen, beetje dreigen en weer 40 euro verdiend.
Eigenlijk moet je een mailtje terug sturen. U denkt beslag te kunnen leggen zonder een geldig vonnis?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:27 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Dus die flikkers zijn gewoon aan het bluffen ?
Licht een beetje aan de hoeveelheid lef je hebt, hoe zeker je van je zaak bent en hoe principieel je bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef noSKIT het volgende:
Dus wat is het nu verstandigst niks doen of een mail terug te sturen ?
En zou iemand me er bij kunnen helpen wat er in moet staan ofzo ?
Heb je ze al een keer teruggeschreven hoe het gegaan was?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef noSKIT het volgende:
Dus wat is het nu verstandigst niks doen of een mail terug te sturen ?
En zou iemand me er bij kunnen helpen wat er in moet staan ofzo ?
Ben wel zeker van mn zaak heb ten eerste gewoon dat spul ingeleverd ten 2de heb 2x een mail teruggestuurd dat ik het niet eens ben met de rekening en dat ik het niet erken en ook niet ga betalen maar ze blijven maar doorgaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Licht een beetje aan de hoeveelheid lef je hebt, hoe zeker je van je zaak bent en hoe principieel je bent.
Persoonlijk zou ik zeggen Fuck it, kom maar door met dat vonnis.
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:44 schreef DemonRage het volgende:
Beslaglegging klinkt nogal zwaar overtrokken voor het bedrag van ¤ 62,48 wat ze eisen.
Thankyou, dan stuur ik deze nu opquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beste Team Incasso Collect,
Mijn advocaat verwacht op een voor mij positieve uitspraak dus het mag duidelijk zijn dat ik het vermelde bedrag niet betaal in afwachting op het vonnis. Wij treffen elkaar in de rechtszaal.
Hoogachtend,
Ik denk wat Kardinaal zegt goed is zal ik dat opsturen ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:47 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Het is bluf. Ze mogen niets doen. Wel even netjes reageren. Niets doen en denken dat het overwaait is nooit een goed idee. Je staat ook sterker voor een eventuele rechter als je netjes al je correspondentie en schriftelijke uitleg kunt overleggen.
Alleen de griffiekosten zijn al zeven tientjes. Dat is meer dan het hele bedrag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef noSKIT het volgende:
Heb zelf eerder een rekening bij t incassobureau neergedonderd ging om 500euro en mevrouw zei dat ze dat allang betaald had en kon dat natuurlijk niet bewijzen en ze had ofcourse ook geen geld.
Dus kreeg te horen dat ik t maar beter kon laten afschrijven ipv een rechtszaak aan te gaan..
Yep.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef noSKIT het volgende:
Dus niks terugsturen en wachten op brief ?
Mjah, juist wel. Gewoon netjes blijven communiceren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef noSKIT het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:18 schreef noSKIT het volgende:
Ik had dus ongeveer een half jaar terug of weet ik het een film gehuurd en weer teruggebracht, alleen had het perongeluk in een verkeerd hoesje gedaan maar wel met de juiste film.Hier was ik later achter gekomen, had het hoesje dus daarna gewoon teruggebracht. Krijg ik 3 maanden later een incassobrief van ¤ 17,00 omdat ik de film niet gebracht heb, om dat binnen 10 dagen te betalen.
Had er verder niet meer aan gedacht en ondanks dat ik de film gewoon teruggebracht had en geen zin had in verder gezeik had ik de '' 11de '' dag het bedrag van ¤ 17,00 overgemaakt.
Nu krijg ik dus van ' een incassobrief waarin staat dat ik binnen 3 dagen nog even ¤ 62,48 moet gaan aftikken aan incassokosten.
Ik ben niet van plan dit te gaan betalen aangezien ik gewoon de film ingeleverd heb, en ook nog is ¤ 17,00 gedoneerd hebt voor jan lul maar dit gaat echt te ver ?
Iemand hier ervaring mee en wat ik moet doen ?
HELP !!!
Niets doen dat bedrijf is malafide.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef noSKIT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Forumhop: | |
Hop naar: |