Okéquote:Op woensdag 12 september 2012 18:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk niet om borderlinewas een garp.
En omdat het gewoon een leuk woord is
Ik ook, maar hij herkende me nietquote:
neequote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik de enige die nog geen foto heeft gezien van OV?
Wat vind jij leuk dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké![]()
Vind 'm beetje tegenvallen, maar ieder z'n ding he
[..]
Ik ook, maar hij herkende me nietStond ik even voor lul toen ik naar 'm zwaaide op 't station.
Ik kom nooit op het station alleen gebukt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké![]()
Vind 'm beetje tegenvallen, maar ieder z'n ding he
[..]
Ik ook, maar hij herkende me nietStond ik even voor lul toen ik naar 'm zwaaide op 't station.
en voetbalplaatsjes dealenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom nooit op het station alleen gebukt.
OVquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Niet stom bedoeld, maar OV blijtk zo populair te zijn dus wil ik graag weten waarom natuurlijk hehe.
Men pakt popcorn en laat dat knoeienquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Niet stom bedoeld, maar OV blijtk zo populair te zijn dus wil ik graag weten waarom natuurlijk hehe.
Ik weet niet zoveel over jullie, dus kan moeilijk een passende naam bedenkenquote:
En af en toe de daklozenkrant verkopenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom nooit op het station alleen gebukt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
Hoe vaak koop jij nou de krant van mij?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel over jullie, dus kan moeilijk een passende naam bedenken
[..]
En af en toe de daklozenkrant verkopen
We willen niet echt een passende naam maar een random leuke engels woordquote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel over jullie, dus kan moeilijk een passende naam bedenken
[..]
En af en toe de daklozenkrant verkopen
Zo'n 4 keer per dagquote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe vaak koop jij nou de krant van mij?
Een vrouw van haar principes dames en heren!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Snowbells het volgende:
Na de meet ga ik pas mensen toevoegen op fb denk ik.
De eerste liet je mij schrikken hoor en liet ik al het geld vallenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo'n 4 keer per dagEn als ik je dan het geld geef, streel ik je hand 'per ongeluk'
Zou je mij accepteren als ik je zou toevoegen?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Snowbells het volgende:
oh godquote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou je mij accepteren als ik je zou toevoegen?
Ik hou mijn FOK! en privé leven apartquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb ook alleen mensen die ik gemeet heb. Behalve OV en TypischTuigquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Snowbells het volgende:
mijn privé leven is mijn FOK! levenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hou mijn FOK! en privé leven apart
Weet niet. Misschien doe ik het ook niet wantquote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou je mij accepteren als ik je zou toevoegen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hou mijn FOK! en privé leven apart
Gullible cunt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We willen niet echt een passende naam maar een random leuke engels woord
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Snowbells het volgende:
En toen moest je het weer oprapenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De eerste liet je mij schrikken hoor en liet ik al het geld vallen
Yes ik ben een uitzondering.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen mensen die ik gemeet heb. Behalve OV en TypischTuig
Mja ik ga maar eens kijken waar de stopconacten liggenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
Oh, het dagelijkse hosseluurtje is aangebroken zie ik. Tijd om eten te maken.
Komt goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen mensen die ik gemeet heb. Behalve OV en TypischTuig
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mijn privé leven is mijn FOK! leven
Frituur?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja ik ga maar eens kijken waar de stopconacten liggen
Alles werd mij ontnomen niks oprapen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gullible cunt.
[..]
Ik kan niet wachten
[..]
En toen moest je het weer oprapenDaar heb ik wel even van genoten.
Ik heb alleen mensen van FOK! die mij hebben toegevoegd.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik geef geen kut om jullie priveleven dus ik hoef er ook niet over te lezen dus vandaar dat ik jullie niet op facebook heb.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Snow ook alweer gevonden op Feesboek.
Dat is mij nog niet gelukt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Snow ook alweer gevonden op Feesboek.
Breathequote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee ik heb van die rare schuin wandlaatjes en schuiven, moet kijken of daar nog stopconacten inliggen om aan die zijde mijn nieuwe TV, PS3 en nog wat apparaten staan.. zodat ik niet verlengdoos in verlengdoos (in verlengdoos) hoef te proppen wat niet goed is.. Zodat ik het over meerdere stopcontacten kan verdelen.quote:
ditquote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn FOK!leven en priveleven lopen door elkaar
Omg ik zit in jouw privéleven.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet. Misschien doe ik het ook niet want
[..]
Ik heb je niet op FB.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omg ik zit in jouw privéleven.
Oh en ik maar denken dat het een hint is naar de frietpan aan te sluiten aan het stopcontact.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik heb van die rare schuin wandlaatjes en schuiven, moet kijken of daar nog stopconacten inliggen om aan die zijde mijn nieuwe TV, PS3 en nog wat apparaten staan.. zodat ik niet verlengdoos in verlengdoos (in verlengdoos) hoef te proppen wat niet goed is.. Zodat ik het over meerdere stopcontacten kan verdelen.
Wel gehad.quote:
En dan.. stinkt heel me zolder naar de frietluchtquote:Op woensdag 12 september 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat het een hint is naar de frietpan aan te sluiten aan het stopcontact.
Ik heb je ook veel gegeven ;$quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alles werd mij ontnomen niks oprapen.
Paar leuke tussenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Breathe
Complicated
Paradise
Innocence
Imagine
Infinity
/random
Die van mij niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn FOK!leven en priveleven lopen door elkaar
Melancholyquote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb leeell nu boven met 12 gemeenschappelijke vrienden.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef HappyBob het volgende:
Bij mijn 'Mensen die je misschien kent' op Facebook staan vaak FOK!kers
Ditquote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef HappyBob het volgende:
Daarom moet je ook geen Fok!kers op je FB nemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Via jou kan iedereen mij vinden.
Dit ennnnquote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef HappyBob het volgende:
dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb leeell nu boven met 12 gemeenschappelijke vrienden.
Dit ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen Fok!kers op je FB nemen.
Ik weet, zal het alsnog altijd in mijn hart dragen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Via jou kan iedereen mij vinden.
Ik blader altijd door jouw vrienden en zoek fapmateriaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:17 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon je vrienden afschermen zodat men alleen gemeenschappelijke vrienden zietEn dus niet iedereen kan vinden
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb bijna 40 fokkers op fb..![]()
Ik spreek niet iedereen hier elke dag. En sommige mensen delen hier ook niet echt dingen van hun priveleven.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso wat voegt het toe? Jullie/wij praten toch elke dag met elkaar hier.. enige wat je ziet is wat foto's.
Je hebt geen fokkers op je FB maar hij wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik veel fokkers vind op happy zijn fb
Die zijn niet leukquote:Op woensdag 12 september 2012 18:19 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb tussen de 10 en 15 mensen van FOK! op Facebook
Nog meer random Engelse woorden:
Achoerodus
Sauceless
Metaphysicize
Reintervening
Cotemporaneously
Whillikers
Natheless
Dat gaat lastig als je alleen gemeenschappelijke kan zienquote:Op woensdag 12 september 2012 18:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik blader altijd door jouw vrienden en zoek fapmateriaal.
Ik kan bij zijn vrienden kijken. En nee heb hem niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt geen fokkers op je FB maar hij wel?
OV mag ik jouw op FB?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:21 schreef Oceanview het volgende:
10 gemeenschappelijke vrienden met 2h4u
heb ik zoveel FOK!kers?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:21 schreef Oceanview het volgende:
10 gemeenschappelijke vrienden met 2h4u
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor zover ik weet heb ik bijna iedereen die hier post wel op facebook.
behalve snow en krul
Mij heb je ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor zover ik weet heb ik bijna iedereen die hier post wel op facebook.
behalve snow en krul
Ben ik tenminste niet zo kansloos.quote:
Ik ben gewild.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef Snowbells het volgende:
Happy jij zocht me nieteens ik voegde jou toe nerd
waarop?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:25 schreef Ro-ald het volgende:
Zo ik heb voor het eerst landelijk gestemd!
Gewoon op 'de lijst' zoekenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Hoe vinden jullie mensen zo snel op fb?
Krul waar woon jij ook alweer?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Iedereen is altijd gemeenschappelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Maar ik heb geen FOK!kers op fbquote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iedereen is altijd gemeenschappelijk
Nederlandquote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Krul waar woon jij ook alweer?
Oh die van jou,quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar ik heb geen FOK!kers op fb
Baasquote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij was mijn eerste FOK!er op FB
Voila.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:32 schreef krullenbolletje het volgende:
OV stuur mij eens een vriendschap verzoek
Neeeeeeeeeequote:Op woensdag 12 september 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, ik twijfelde tussen d66 en vvd, uiteindelijk is het toch het laatste geworden
Als het maar geen PVV is dan vind ik bijna alles goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, ik twijfelde tussen d66 en vvd, uiteindelijk is het toch het laatste geworden
dv die van mij en ook de enige die ik gezien hebquote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij was mijn eerste FOK!er op FB
is zo spannendquote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
dv die van mij en ook de enige die ik gezien heb
mijn FOK!-leven.
Ja doe maarquote:Op woensdag 12 september 2012 18:33 schreef Snowbells het volgende:
KRUL ik mag je wel toevoegen op fb toch
Voeg maar toe.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wie je bent.
Zelfde concept als die van Dimensquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
altijd schrikken als je erachter komt dat noenoe een marokkaan is
quote:
is voor de zwakke}quote:
zeg dat welquote:
Ik vroeg iemand welke foto en het werd die en hij is goed bevallen ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zelfde concept als die van DimensMaar blijft schattig
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil op de meet pics met iedereen.
Ik ken de overige opties niet, maar het is zeker een goeie keuzequote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vroeg iemand welke foto en het werd die en hij is goed bevallen ook.
Ik wil pic met jouquote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Voor je plakboek?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik kom niet meer naar de meetquote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Dan ben ik graag zwakquote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
is voor de zwakke}
[..]
zeg dat wel
Succesquote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik sleur je aan je haren mee.
Ik ging een beetje dood van binnen door deze feestboek status.quote:Ramon ********
Partij vd dieren gestemt, fuck de rest van de partijen, real life soap serie; politiek.. 1 groot toneelstuk, er gaat toch geen moer opgelost worden, met hun fucking gezeur over de crisis, die zelf gemaakt is, en nu 'opgelost' gaat worden door deze regering... Mensen ogen je open, niks zal veranderen. Hoe dan ook word alles alleen erger. Fuck de overheid, regering, politici en alle andere marionetpoppen, KILLUMINATI.
Het voelt fantastisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou verliefd zijn?
Eentje van mij auto rijdend, deze, andere foto met broertje.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken de overige opties niet, maar het is zeker een goeie keuze
En nu ben je wel heel makkelijk te vindenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Help al drie fokkers op fb mijn leven
Die groepfoto van nachtbagger meet is ook niet op FOK! geweest alleen per DM.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:39 schreef Flippiee het volgende:
En de pics verspreiden en gejank dit dat.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het voelt fantastisch.![]()
Veilig doch avontuurlijk.
'gestemt'quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging een beetje dood van binnen door deze feestboek status.
Nouja mijn profiel is toch afgeschermdquote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En nu ben je wel heel makkelijk te vinden
ik neem m'n spiegelreflex mee en ben van plan dit keer wel veel foto's te maken dus komt goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Nee hoor, ik kan zo zien dat jij net een paar mensen hebt toegevoegd. Onder andere iemand die met de letter A begint.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja mijn profiel is toch afgeschermd
Ik ontwijk altijd alle fotocamera's.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik neem m'n spiegelreflex mee en ben van plan dit keer wel veel foto's te maken dus komt goed.
Valt redelijk tegenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja mijn profiel is toch afgeschermd
Van bijna alle meets zijn pics wel uitgelekt en dan vaak wel gezeur.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die groepfoto van nachtbagger meet is ook niet op FOK! geweest alleen per DM.
Mij ontwijk je niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ontwijk altijd alle fotocamera's.
Ja is het Ronald of Roald?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral omdat niemand jouw naam weet
Doe niet zo kinderachtig manquote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem gewoon je camera in beslag als je foto's maakt en ik wil dat niet.
Uitdaging aanvaard.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem gewoon je camera in beslag als je foto's maakt en ik wil dat niet.
jaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Dv is dat die nieuwe blouse op je profielfoto? Hij is echt leuk
Dit plus dat ik echt niet wil dat er gelekt wordt gezien het feit dat het allemaal in en rondom mijn huis gebeurd.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op de meet geef ik iedereen gewoon de kans om alle foto's die op mijn camera staan te bekijken en verwijder ze eventueel als je niet op de foto wil.
Dit alles voordat ik alles rondstuur
Dit vind ik een goed idee.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op de meet geef ik iedereen gewoon de kans om alle foto's die op mijn camera staan te bekijken en verwijder ze eventueel als je niet op de foto wil.
Dit alles voordat ik alles rondstuur
Nee klopt, maar als je zo gaat zeggen van ja ik neem je camera in beslag enzo dan vraag je erom als je gewoon zegt ik wil niet op de foto dan oke.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch niet moeilijk om iemand die geen foto's wil hem/haar niet op de foto te zetten?
Nadat ik de foto's rond heb gestuurd naar de aanwezigen heb ik daar geen macht meer over he, maar ik lek sowieso nooit foto's uit tenzij toestemmingquote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit plus dat ik echt niet wil dat er gelekt wordt gezien het feit dat het allemaal in en rondom mijn huis gebeurd.
je lekt wel bloedquote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nadat ik de foto's rond heb gestuurd naar de aanwezigen heb ik daar geen macht meer over he, maar ik lek sowieso nooit foto's uit tenzij toestemming
dv luistert daar niet naarquote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je zo gaat zeggen van ja ik neem je camera in beslag enzo dan vraag je erom als je gewoon zegt ik wil niet op de foto dan oke.
Daarom hoop ik ook dat de rest er zich ook aan houdt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nadat ik de foto's rond heb gestuurd naar de aanwezigen heb ik daar geen macht meer over he, maar ik lek sowieso nooit foto's uit tenzij toestemming
Dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil ook niet getagged worden op Facebook
Details.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik wil in bad maar kan niet
zoiets kan ook per ongeluk gebeuren als ik bijv van een afstand foto's maak van een groepquote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch niet moeilijk om iemand die geen foto's wil hem/haar niet op de foto te zetten?
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoiets kan ook per ongeluk gebeuren als ik bijv van een afstand foto's maak van een groep
[..]
ja ik wil in bad maar kan niet
In herhaling vallen.quote:
Dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef Oceanview het volgende:
alleen een foto met flips wil ik wel getagd zijn.![]()
Het je laptop verwijten.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja laptop deed even raar
dat is wat anders natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoiets kan ook per ongeluk gebeuren als ik bijv van een afstand foto's maak van een groep
zal ik jouquote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef leeell het volgende:
harde teksten hier [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
slimquote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zal ik jou
nee never mind
omdat jij zegt dat je geen foto's wil zal ik daarom ook geen foto's van jou maken tenzij per ongelukquote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is wat anders natuurlijk
Ik haat gewoon foto's, of dat nou tijdens het werk, het uitgaan, sporten, FOK!meets of whatever is.
wenie eens wat da is xD =$quote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja oke ik heb pakrinson xD
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Typisch gewoon zoals ik doe op TC, naar die meet gaan met een vermomming. Je hebt die mensen en de situatie niet onder controle dus.
Of gewoon niet gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Typisch gewoon zoals ik doe op TC, naar die meet gaan met een vermomming. Je hebt die mensen en de situatie niet onder controle dus.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw profielfoto is ook wel schattig
Ja en die reservatie blijft gewoon staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij had een matras gereserveerd toch?
[..]
hoho dat zeg ik niet helemaal niet, het was een optie.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja godver typisch eerst mij beroven van mijn dibs op een matras en dan nu niet gaan gvd
ahquote:Op woensdag 12 september 2012 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoho dat zeg ik niet helemaal niet, het was een optie.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
relaties met mensen van fok hebben
nja ik stemde op den duur maar mee in anders bleef je doorjankenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef Typisch het volgende:
En niks beroven, gewoon vakkundig overgehaald. Skills alles.
Als jij niet komt ga ik daar gewoon heen als Typischquote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en die reservatie blijft gewoon staan.
ik heb een vriendin buiten FOK! hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs een vriendin op FOK!![]()
[..]
quote:
quote:
5 mensenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:56 schreef Oceanview het volgende:
Krul is nu alweer binnen 10min met half FOK! bevriend.
Daar zit ik nog aan te denken, om gewoon als een random iemand te gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij niet komt ga ik daar gewoon heen als Typisch
Kanniet want ik weet hoe jij eruit zietquote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij niet komt ga ik daar gewoon heen als Typisch
kloptquote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nja ik stemde op den duur maar mee in anders bleef je doorjanken
Als ik niet ga kun je wel gaan als mijquote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar zit ik nog aan te denken, om gewoon als een random iemand te gaan.
*als ikquote:Op woensdag 12 september 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik niet ga kun je wel gaan als mij..
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee UFT ís schattig, niet alleen haar profielfoto
Computerproblemquote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat ik dat ben op die Facebook foto'squote:Op woensdag 12 september 2012 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kanniet want ik weet hoe jij eruit ziet
harhar
Wie mooi wilt zijn moest lijden ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom doet epileren zo verschrikkelijk veel pijn![]()
Gewoon bij de arabische kapper met touw laten doen, ratsrats en klaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Als je je wenkbrauwen epileert gaat het nog, probeer eens down there aan de gang te gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik weet ook hoe Typisch eruit zietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Computerproblem
[..]
Denken dat ik dat ben op die Facebook foto's
Daarom waxquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je je wenkbrauwen epileert gaat het nog, probeer eens down there aan de gang te gaan![]()
Toen ik mono voor het eerst zag deed ik alsof ik pimmetje2010 wasquote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat met benen en okselsquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon bij de arabische kapper met touw laten doen, ratsrats en klaar.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je je wenkbrauwen epileert gaat het nog, probeer eens down there aan de gang te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |