Okéquote:Op woensdag 12 september 2012 18:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk niet om borderlinewas een garp.
En omdat het gewoon een leuk woord is
Ik ook, maar hij herkende me nietquote:
neequote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik de enige die nog geen foto heeft gezien van OV?
Wat vind jij leuk dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké![]()
Vind 'm beetje tegenvallen, maar ieder z'n ding he
[..]
Ik ook, maar hij herkende me nietStond ik even voor lul toen ik naar 'm zwaaide op 't station.
Ik kom nooit op het station alleen gebukt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké![]()
Vind 'm beetje tegenvallen, maar ieder z'n ding he
[..]
Ik ook, maar hij herkende me nietStond ik even voor lul toen ik naar 'm zwaaide op 't station.
en voetbalplaatsjes dealenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom nooit op het station alleen gebukt.
OVquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Niet stom bedoeld, maar OV blijtk zo populair te zijn dus wil ik graag weten waarom natuurlijk hehe.
Men pakt popcorn en laat dat knoeienquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Niet stom bedoeld, maar OV blijtk zo populair te zijn dus wil ik graag weten waarom natuurlijk hehe.
Ik weet niet zoveel over jullie, dus kan moeilijk een passende naam bedenkenquote:
En af en toe de daklozenkrant verkopenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom nooit op het station alleen gebukt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
Hoe vaak koop jij nou de krant van mij?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel over jullie, dus kan moeilijk een passende naam bedenken
[..]
En af en toe de daklozenkrant verkopen
We willen niet echt een passende naam maar een random leuke engels woordquote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel over jullie, dus kan moeilijk een passende naam bedenken
[..]
En af en toe de daklozenkrant verkopen
Zo'n 4 keer per dagquote:Op woensdag 12 september 2012 18:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe vaak koop jij nou de krant van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |